4849
Sök

Tappade plusskablen på slutsteget. nu kommer inget ljud ur det.

542 Inlägg
24 april 2011
Trådstartare
#1
hej. höll på fixa i bagaget i bilen när plus kabeln från kondensatorn släpte och landade på mitt bas steg.
ett gammalt Kenwood ps 400m. frågan vad kan jag ha bränt i steget? lampan på steget tänds som normalt och det indikerar inget fel.

vad kan ha gått sönder?

säkringarna är hela och bytta i säkerhets skull.
lågninvån på sterion  fungerar kommer ljud ur den (testat med annat steg)

vad tror ni hände i steget?

och vart kan man lämna in det på lagning i närheten av Helsingborg/Landskrona/Malmö?

mvh Daniel aKa mazdalover

R1 driver!
5 128 Inlägg
24 april 2011
#2
I mina öron låter det som en hederlig kortslutning i steget.

Men MDS i Hbg kan laga ditt steg skulle jag tro!


542 Inlägg
24 april 2011
Trådstartare
#3
mds skickar till backes för. undrar om dom gör det fortfarande?

R1 driver!
5 128 Inlägg
24 april 2011
#4
Dom har verkstad i butiken


542 Inlägg
24 april 2011
Trådstartare
#5
får nog köra dit under väckan om jag inte hittar felet själv


Sök