24 april 2011
Trådstartare
hej. höll på fixa i bagaget i bilen när plus kabeln från kondensatorn släpte och landade på mitt bas steg.
ett gammalt Kenwood ps 400m. frågan vad kan jag ha bränt i steget? lampan på steget tänds som normalt och det indikerar inget fel.
vad kan ha gått sönder?
säkringarna är hela och bytta i säkerhets skull.
lågninvån på sterion fungerar kommer ljud ur den (testat med annat steg)
vad tror ni hände i steget?
och vart kan man lämna in det på lagning i närheten av Helsingborg/Landskrona/Malmö?
mvh Daniel aKa mazdalover