27 april 2011
Trådstartare
Detta är till min baslåda kanske jag ska börja med.. Men på min stereo har jag ett uttag för subwoofer o 2 andra med L och R output. Har hela tiden använt sub uttaget o provade idag istället med dom andra uttagen men det blev bara sämre. Så ska byta tillbaka igen men vad händer om man kopplar kablarna till sub uttaget + dom 2 andra output uttagen? Då borde man väl få ut mer? Eller går det inte att göra så? Hoppas ni förstår hur jag menar.
Tack för svar!