6985
Sök

!VARNING! Soyafilm.

Helt vilse
103 Inlägg
27 april 2011
Trådstartare
Vill bara lägga ut denna varning här för er som funderar på att beställa färdigskuren solfilm till bilen.

Jag svävade ut på blocket för att hitta ett företag som kunde leverare färdigskuren solfilm med bra kvalité och hittar en företagsannons från ett företag i sthlm som heter "soyafilm".

Detta är ett (ursäkta språket) förbannat jävla skämtföretag som blåser folk!
Jo, jag fick filmen... Helt åt helvete utskuret och helt åt helvete för dyrt. Vanlig biltema film som någon hobby stylare skurit själv efter något felmått han hittat via google.  Vid beställningen (som var per telefon) så lovorda personen i fråga filmen som tydligen skulle vara något heelt unikt och speciellt men som visar sig vara helt vanlig avtagbar biltema film som kostar 129;- på Biltema som jag fick betala 1.200kr för 3 rutor.

Det skulle ta max 7 arbetsdagar för leverans, men han trodde dock inte att det skulle ta så lång tid för min bil då den är såpass vanlig som den är ( golf 4 )  .............det tog 12 dagar innan filmen kom till posten....

Brukar alltid köpa solfilm och själv skära ut, men tänkte att det kunde vara skönt att slippa pula med det. Slutade med att vi fick stå och skära ut allting ändå.. Visst det var rätt form osv på filmen.. men helt åthelvete förstort.. när vi la filmen på utsidan av fönstrena så var det lite mer än 1 dec tillgodo runt om hela fönstret.. På insidan blev det nästan 2 dec tillgodo vill säga.. jävla skämtare.. hade kunnat köpa en rulle på biltema för 129Kr istället för den där extra nollan ..

riktigt tråkigt.

Tack för mig.

:edit
Glömde lägga till att vi även beställde solfilm till mor's bil. En passat 00. Samma sak där, helt åt tjotaheiti..
Senast redigerat av 08Jensen (27 april 2011)

octavia RS -03 prylar köpes
Golf 4 rs/r32 "look" frontspoiler tillsalu.

440 Inlägg
27 april 2011
Jag tror inte du får hänga ut företag på forumet, om alls på garaget.org? (läs reglerna).

Kolla runt på google.se så ser du att det är delade meningar kring ämnet, en del positiva och en del negativa åsikter.

Kontakta företaget om du har något otalt med dom eller hitta en annan hemsida/forum att skriva på.

12 086 Inlägg
28 april 2011
Jag köper färdigskuren film i USA, perfa passform. 7 rutor 300kr fraktat cool

Helt vilse
103 Inlägg
28 april 2011
Trådstartare
Jag vet inte om det är att hänga ut, det är inte det jag vill göra heller. Vill bara varna andra från att handla från detta företag. Vad annars har man forum till .. ? =/

octavia RS -03 prylar köpes
Golf 4 rs/r32 "look" frontspoiler tillsalu.

8 928 Inlägg
28 april 2011
Smutskastning av företag är inget som tas i garagets forum då dom allt som oftast inte kan bemöta kritiken.
Ta det den vanliga vägen i stället dvs kontakt med företaget direkt.

Låser härmed tråden.

Mvh.
Hamilton

Fotograf på Tierp iDag

Sök