Inkoppling av 9-3 aero stolar i 900:a 98:a

Mangisen
29 april 2011 · 1 035 Inlägg

Hej!
Införskaffade elstolar från en 01:a förra sommaren och tänkte nu koppla in och montera dom i bilen, någon som gjort detta tidigare eller har kopplingsschema till detta? smile Fästen o dyl som behöver byggas om vet jag redan, de där med elen bara är inte min starka sida, vill inte ha nåt bonnaknep heller utan de ska vara ordentligt gjort. Mvh mange

Senast redigerat av Mangisen (29 april 2011)

Bassan Student
29 april 2011 · 22 Inlägg

På tal om ingenting... Dina gamla stolar e inte till salu va? big_smile Vore najs med lite "kompis, kompis" cool

big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Saab 900 2.0T SE "Trollspeed SQR" (1997)
Bassan Student
29 april 2011 · 22 Inlägg

Hej igen Mangisen! Du behöver en adapter per stol som består av 4st plattjärn (per stol) som flyttar ut monteringshålen då 9-3ans sitter längre ut på stolen jämfört med 900:ans

Saab 900 2.0T SE "Trollspeed SQR" (1997)
Bassan Student
29 april 2011 · 22 Inlägg

Tror även att du kan koppla elstolarna till säkringsboxen till vänster om kopplingsfoten... Inte helt säker men....

Saab 900 2.0T SE "Trollspeed SQR" (1997)
Bassan Student
30 april 2011 · 22 Inlägg
Saab 900 2.0T SE "Trollspeed SQR" (1997)
Mangisen
1 maj 2011 · 1 035 Inlägg

Bassan skrev:
På tal om ingenting... Dina gamla stolar e inte till salu va? big_smile Vore najs med lite "kompis, kompis" cool

big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

jo jag vet att jag behöver flytta ut fästena, det e inga problem med det.. frågan va ju om elen wink

Har komplett baksäte och fyra dörrsidor som ligger nu som suttit i min talladega /svart skinn
När jag bytt stolarna så kan dom säljas också.. mvh

Senast redigerat av Mangisen (1 maj 2011)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang