2274
Sök

Skånes V70N T-gul edition.

Uppgradering av ljudet:-)

559 057 Visningar
Uppdaterades senast 19 mars 2015
1 777 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
putte16v skrev:
ts007 skrev:
putte16v skrev:
Ser jäkligt bra ut faktiskt! Längtar till vallåkra så man kan se allting wink

Tack tack vännen, ska försöka att dyka in på torsdag;-)

Tyvär så jobbar jag på torsdag så jag ser fram emot vallåkra istället wink

Aha det var ju trist men vi ses i Skåne då;)

1 777 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
JofooN skrev:
Älskar färgen smile

Me too:lol:

818 Inlägg
12 augusti 2011
Alltså jag har följt hela ditt projekt och gillar verkligen det du gör, sen när jag såg färgen blev jag såå besviken för de är den fulaste färgen jag vet. Men nu när man ser detaljerna i kolfiber och svart ser de otroligt bra ut big_smile Trodde aldrig jag skulle gilla en bil som var t-gul, detta är den enda jag sett som ser bra ut med färgen

1 777 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
rasurbo skrev:
Alltså jag har följt hela ditt projekt och gillar verkligen det du gör, sen när jag såg färgen blev jag såå besviken för de är den fulaste färgen jag vet. Men nu när man ser detaljerna i kolfiber och svart ser de otroligt bra ut big_smile Trodde aldrig jag skulle gilla en bil som var t-gul, detta är den enda jag sett som ser bra ut med färgen

Tackar , det var verkligen kul att höra:P Kan säga att jag själv var skeptisk från början och ändrade mig säkert 10 gånger, såg en gul V70n (R) som finns i Belgien eller Holland och den såg inget bra ut, den var helgul men sen fick jag lite hjälp av folk som kan datorer:rolleyes: med att photoshopa och jag var fast besluten att den skulle ha mycket mörka detaljer och när bilderna var klara tänkte jag bara en sak: NU KÖR VI he he. Men visst det var en ganska stor chansning men reaktionerna har varit underbar från folk o det gläder mig, nästan så att man blir sentimental;). Återigen kul att du ändrade dig.

// Skåne

Plåtis
948 Inlägg
12 augusti 2011
= D   huuuu vad snyggt det blir skåne....

1 777 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
Rille-K skrev:
= D   huuuu vad snyggt det blir skåne....

Tackar tackar vännen:)

Meus ipsius Deus sum
636 Inlägg
12 augusti 2011
ts007 skrev:
rasurbo skrev:

Tackar , det var verkligen kul att höra:P Kan säga att jag själv var skeptisk från början och ändrade mig säkert 10 gånger, såg en gul V70n (R) som finns i Belgien eller Holland och den såg inget bra ut, den var helgul men sen fick jag lite hjälp av folk som kan datorer:rolleyes: med att photoshopa och jag var fast besluten att den skulle ha mycket mörka detaljer och när bilderna var klara tänkte jag bara en sak: NU KÖR VI he he. Men visst det var en ganska stor chansning men reaktionerna har varit underbar från folk o det gläder mig, nästan så att man blir sentimental;). Återigen kul att du ändrade dig.

// Skåne

Näe, photoshop e inte så dumt.. smile Det kan både hjälpa å stjälpa en tanke.. Väldigt bra verktyg för att ta reda på om ett projekt är värt att lägga ner pengar på! smile

1 777 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
Brinka skrev:
ts007 skrev:
rasurbo skrev:

// Skåne

Näe, photoshop e inte så dumt.. smile Det kan både hjälpa å stjälpa en tanke.. Väldigt bra verktyg för att ta reda på om ett projekt är värt att lägga ner pengar på! smile

Japp och tur att man har vänner som dig som fixar sånt;-)

Meus ipsius Deus sum
636 Inlägg
12 augusti 2011
ts007 skrev:
Brinka skrev:
ts007 skrev:

// Skåne

Japp och tur att man har vänner som dig som fixar sånt;-)

Självklart att man gör vad man kan! Kunde ju inte vara på plats å hjälpa med ner- och ihopmonteringen så..

joncho
12 augusti 2011
ts007 skrev:
Lite update;-)

Nu e det grymt nära att allt e klart, det sista lackades idag och återigen fick man hjälp av sina vänner idag, tack igen Peter, Björn och Robin.

Blev en hel del gjort idag även om det inte syns så mycket men alla lister kom på plats , bakluckan och lite inredning. Det som tog tid var strålkastarna men Peter o robin fick rätt på de till slut tack o lov för jag var nära att kasta de åt he...te:O.
Björn kom även med en lite julklapp i form av nya backspegelkåpor i kolfiber och jag blev sååå glad:lol:

Nu åker man iväg till helgen så hon får stå o vila lite till men på tisdag e nog allt klart:cool:

Lite bilder då;)

Det sista i lackboxen , jippi!

http://forumbilder.se/images/7b2201112074183ac.jpg

Nya speglarna;-)

http://forumbilder.se/images/ed22011120836528e.jpg

Listerna på, metallic svarta med alu flakes, glittrar fint i solen:D

http://forumbilder.se/images/e322011120931bc30.jpg

http://forumbilder.se/images/9822011121103db39.jpg

Och återigen tack Micke och Viktor samt Robin för all den kärlek ni lägger ner på kärran, GRYMT:D

// Skåne

skulle varit fint med kolfiber på listerna eftersom speglarna är i kolfiber utseende:P

1 777 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
joncho skrev:
ts007 skrev:
Lite update;-)

Nu e det grymt nära att allt e klart, det sista lackades idag och återigen fick man hjälp av sina vänner idag, tack igen Peter, Björn och Robin.

Blev en hel del gjort idag även om det inte syns så mycket men alla lister kom på plats , bakluckan och lite inredning. Det som tog tid var strålkastarna men Peter o robin fick rätt på de till slut tack o lov för jag var nära att kasta de åt he...te:O.
Björn kom även med en lite julklapp i form av nya backspegelkåpor i kolfiber och jag blev sååå glad:lol:

Nu åker man iväg till helgen så hon får stå o vila lite till men på tisdag e nog allt klart:cool:

Lite bilder då;)

Det sista i lackboxen , jippi!

http://forumbilder.se/images/7b2201112074183ac.jpg

Nya speglarna;-)

http://forumbilder.se/images/ed22011120836528e.jpg

Listerna på, metallic svarta med alu flakes, glittrar fint i solen:D

http://forumbilder.se/images/e322011120931bc30.jpg

http://forumbilder.se/images/9822011121103db39.jpg

Och återigen tack Micke och Viktor samt Robin för all den kärlek ni lägger ner på kärran, GRYMT:D

// Skåne

skulle varit fint med kolfiber på listerna eftersom speglarna är i kolfiber utseende:P

Det var meningen också tyvärr så fick jag inte till det riktigt snyggt:-( men jag ska försöka i vinter igen;-)

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
12 augusti 2011
Det här blir hur jäkla bra som helst!
Nu är du i det läget jag var när jag hade köpt min V70, en bil med en helt oskadad lack. Ett guldläge för den som gillar att ha puts på kärran! smile

81 Inlägg
12 augusti 2011
Du och Lindh är två av dom få som har en modern volvo man blir avundsjuk på,grymt snyggt!
Ser ut att vara ett riktigt bra lackjobb dessutom:)

266 Inlägg
12 augusti 2011
Snyggt, gillar att du valde en annan kulör på listerna. Bryter av det hela och resultatet blir mycket snyggare!

1 777 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
MrH skrev:
Det här blir hur jäkla bra som helst!
Nu är du i det läget jag var när jag hade köpt min V70, en bil med en helt oskadad lack. Ett guldläge för den som gillar att ha puts på kärran! smile

Tack Mr.H, man hade ju ganska bra puts på den svarta så nu ska det bli riktigt kul att hålla den här i skick;-)

// Skåne

1 777 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
JohanRehn89 skrev:
Snyggt, gillar att du valde en annan kulör på listerna. Bryter av det hela och resultatet blir mycket snyggare!

Tusen tack, kul att du gillar iden he he, jo Micke o Viktor e grymt duktiga:)

// Skåne

1 777 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
JohanRehn89 skrev:

Tack, ja det känns lite bättre att bryta av lite faktiskt:cool: och det kommer lite mera:D

// Skåne

1 777 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
Emiiilz skrev:
Riktigt snygg big_smile

Många tack;)

977 Inlägg
12 augusti 2011
Det blr ju bara bättre och bättre! wink

Sök