I helgen blev det ett besök på Vallåkra, vädret var strålande, mötte upp Mr.H kl 05:30 för lite biltvätt samt tjöt

. Träffade även på Edis, kul att få ett ansikte på folk och kul att pratas vid Edis :wink:
Hursomhelst så hände det otroliga på väg ner till Vallåkra :roll: , under alla mina år som förare har jag aldrig lycktas pricka in vilt MEN självklart på väg ner till Vallåkra kl 03:00 strax innan Jönköping springer det ut en stor suicid räv. Det e en 120 väg så jag hann väl få ner farten ganska bra men hade välja på att ta kräket eller hamna i diket så kollisionen var ett faktum, detta med en nylackad bil :oops: , skadorna ser ni nedan.
![http://forumbilder.se/images/9a2201111013380c6.jpg]()
Var ganska besviken på det inträffade men man åker på bilträffar för gemenskapens skull så vi fortsatte färden neråt och lägligt nog så fick man ställa två stolar framför bilen :twisted:
![http://forumbilder.se/images/af220111109310082.jpg]()
Kl 07:30 idag ringde jag Volvia och pratade med en trevlig kvinna som skulle hjälpa mig, jag ville ju lämna bilen till samma ställe som har lackat den , EÅ Bilskador och hon skulle återkomma efter att ha pratat med deras tekniker. 15 minuter senare ringer hon upp mig och säger att "det går jättebra att lämna där då de e bäst i Stockholmsområdet" det känndes riktigt bra att höra det från ett försäkringsbolag. Inte nog med det påminner hon mig om att jag har deras trygghetspaket där kollision med vilt ingår vilket innebär att det inte kostar mig en krona i självrisk.
kl 09:30 anländer jag till EÅ Bilskador och få hjälp direkt av deras platschef Jocke som dokumenterar skadorna, under tiden snackar jag lite skit med Micke o Viktor och fem minuter senare kommer Jocke och säger att min frontläpp e beställd på Hällsjö styling och fronten samt dimljuset e beställt på Volvo och de räknar med att att e lackat och klart på bilen i början av nästa vecka senast. DET E FAN SERVICE!!!!
Så jag vill ge stor eloge till VOLVIA för grymt snabb hantering av ärendet och EÅ Bilskador för samma sak, det e såhär det ska gå till tamejfan!!
// Skåne