4231
Sök

Garageplats i centrala Sundsvall med omnejd sökes.

7 Inlägg
3 maj 2011
Trådstartare
Hejsan!

Mitt namn är Björn och jag är ny här på forumet, så är inte riktigt hundra vart tråden ska ligga, men lägger den här under "Efterlyst" då jag efterlyser en garageplats.

I alla fall!

Jag söker efter en garageplats i Sundsvall centrum med omnejd nu över sommaren (och längre om möjligheten finns, men inget krav.) till min fyrhjuling som jag dels ska renovera upp litegrann och dels inte vill ha ståendes på en vanlig parkeringsplats pga dess höga stöldrisk.. Har redan haft två stöldförsök på den och är inte sugen på ett till.

Så, har du ett garage, eller plats för en fyrhjuling med lite mek-utrymme så hör mer än gärna av dig så ska vi nog komma överens om pris, hyra och diverse. Är i stort behov av ett garage!

Hör av dig på min mail eller ring mig om du har vad jag söker.

Mail: bjorn.moberg@live.se
Mobil: 076-8268653.

Mvh Björn M.

79 Inlägg
6 maj 2011
jag har ett kallgarage på gården i sallyhill som du kan skruva upp ett hänglås på dörrn. ligger precis intill kåken så ja tror ingen vågar ta sig in där. smile mvh Elias

In och droppa en kommentar eller betyg ;D

7 Inlägg
12 maj 2011
Trådstartare
Hej Elias. Vad ska du ha i hyra till det? Låter intressant iaf. smile mvh Björn

7 Inlägg
10 juni 2011
Trådstartare
Jag har fortfarande inte hittat nåt och har inte lyckats få kontakt med Elias här ovan, så sökandet kvarstår. Finns det nån annan i Sundsvall med omnejd som har plats?

Mvh Björn M.

79 Inlägg
14 juni 2011
jag kan meddela att mitt hus som låg precis intill garaget har brunnit ner, så tyvärr hmm

In och droppa en kommentar eller betyg ;D

7 Inlägg
22 juni 2011
Trådstartare
Oj :o Jag beklagar så mkt, hoppas ingen kom till skada!

2 594 Inlägg
24 juni 2011
kanske lite lättare att hitta på ett lokalt forum ? surfa in på streetsofsundsvall.se smile

7 Inlägg
15 juli 2011
Trådstartare
ghost_boy83 skrev:
kanske lite lättare att hitta på ett lokalt forum ? surfa in på streetsofsundsvall.se smile

tack för förslaget, men har ordnat en garageplats i Granlo. Nu kommer dock nästa problem, hur får man tag i reservdelar till en SMC Captain 300 som..?

Sök