kan någon som har lite kolla kanske PM:a mig med info om vart de nattliga aktiviteterna faktiskt håller hus under MoM träffarna? hittar som en kratta i Norrköping =/
dom race som körs efter MoM-träffarna är rena dödslekarna.. förr eller senare händer en olycka. Vettigt uppstyrda arrangemang körs under andra kvällar och med endast ett fåtal, särskilt, inbjudna förare, så det är ingen idé att leta...
kan någon som har lite kolla kanske PM:a mig med info om vart de nattliga aktiviteterna faktiskt håller hus under MoM träffarna? hittar som en kratta i Norrköping =/
dom race som körs efter MoM-träffarna är rena dödslekarna.. förr eller senare händer en olycka. Vettigt uppstyrda arrangemang körs under andra kvällar och med endast ett fåtal, särskilt, inbjudna förare, så det är ingen idé att leta...
Word! folk står precis bredvid bilarna, förstår inte att folk vill köra samt att folk vill stå där!
Ett tips till alla som vill se lite race är att åka på linköpingsträffarna... Kan ju va så att vi tänker steget längre i den här stan;) var ju som sagt total kaos i nkpg!
Ett tips till alla som vill se lite race är att åka på linköpingsträffarna... Kan ju va så att vi tänker steget längre i den här stan;) var ju som sagt total kaos i nkpg!
Som m dom racen efter träffarna ska vara bättre? Nivån är inte mycket högre hos er, tyvärr.
Som m dom racen efter träffarna ska vara bättre? Nivån är inte mycket högre hos er, tyvärr.
håller med fan som första träff i linköping borde det väll va rätt så mycket folk gissa vad åkte dit o va glad kommer fram o så ser man typ 10-20 bilar fan va besviken man blir
Var själv inte på första fräffen o vet ej vem som arangera där:p Här i lkpg springer det inte runt barn under 2 är brevid körbanan där racen körs o folk har inte med sig sina hundar heller... Inte vad jag har noterat... Sen handlar det ju om att va på rätt plats vid rätt tilfälle.... Kommer att komma ett telefonnumer eller liknande innom några månader där det kommer sirkulera lite sms mm så det ska bli lite lättare att hitta rätt plats vid rätt tid... Säkerheten ligger faktist en bra bit högre upp på listan här men det finns ju snorungar/rötägg som ska försöka spela cola o försöka hålla i det o det blir tyvärr inte alltid bra:/
Sen handlar det ju om att va på rätt plats vid rätt tilfälle.... K
är ju lika i Norrköping. de har jättefina race. men inte under MoM träffarna. Då är det just snorungar och rötägg som du kallade dem som arrangerar. Är lika med Linköping. Vet att det är stor skillnad mellan racen under deras träffar och deras andra race. Brukar sällan vara samma folk som håller i dem plus att publikskillnaden är enorm. Gäller inte bara dessa städer utan resten av Sverige oxå.
Var själv inte på första träffen o vet ej vem som arrangera där:p Här i lkpg springer det inte runt barn under 2 är bredvid körbanan där racen körs o folk har inte med sig sina hundar heller... Inte vad jag har noterat... Sen handlar det ju om att va på rätt plats vid rätt tillfälle.... Kommer att komma ett telefonnummer eller liknande innom några månader där det kommer cirkulera lite sms mm så det ska bli lite lättare att hitta rätt plats vid rätt tid... Säkerheten ligger faktiskt en bra bit högre upp på listan här men det finns ju snorungar/rötägg som ska försöka spela cola o försöka hålla i det o det blir tyvärr inte alltid bra:/
Jasså. vem säger att inte folket kommer komma med hundar och barn till era träffar Kommer väll samma folk till alla träffar nae men lkpg är staden utan 2 barn . haha bara 4-5 mil ifrån Norrköping. Dom som sköte racen i Norrköping på träffen försökte bara få lite struktur på det innan det skulle hända något sen gav dom upp.. Folk vet redan alla kända ställen där man kan köra. varför ska det vara race på träffarna ?.. det kommer alltid va mycket folk som aldrig lyssnar..
Ta texten med en nypa salt PS stavrättar din tex i min
Och Nej, Linköping är hittills inte bättre än de som sköts på riktigt sätt i Norrköping.. Men hoppas att gänget tar tag i de i Linköping och ser till att hålla minst samma nivå som Nkpg, vilket jag tror de kommer fixa!
Ps. Märks att rivaliteten mellan städerna hålls även inom bilkretsen vilket är tråkigt..
jag tyckte träffen va grym! extremt mkt fina bilar mkt roligheter på ingelsta utan att polisen kom ! det vart jag förvånad över och ett bra avslut med kvällsaktiviteten tillslut