Eftersnack: Birstaträff 13/5

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
14 maj 2011 · 5 753 Inlägg

Nå, vad tyckte ni?`


Vädret hade ju givetvis kunna varit bättre, men vart ju ett par bilar endå, sen vart det ju skön stämmning när vi flyttade oss till parkeringshuset istället..




Finns det kanske några bilder eller filmer från kvällen?

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Lambi
14 maj 2011 · 112 Inlägg

jag tyckte det va toppen kväll! smile va mkt bra drag i parkeringshuset! smile alla fall på slutet! smile klart bäst!! smile

IceEyes Varningar: För många..
14 maj 2011 · 2 552 Inlägg

Det var en trevlig tillställning, med undantag för vädret som sagt. Parkeringshuset känns lite mysigare än M.M-parkeringen smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Norde fotointresserad
14 maj 2011 · 2 307 Inlägg

Några få enstaka bilder från Bilsport´s plåtningen som då måste varit innan träffen. Hoppas det är lugnt att jag länkar de här ändå.
http://www.garaget.org/mypage/blog.php?user=Norde

Znurf
14 maj 2011 · 207 Inlägg

Var en hel del bilar som kom till Bilsportträffen, lite synd på vädret, men inte mycket att göra åt :o Det blev fina bilder Norde

Jag var bara i birsta i en halvtimme cirkus så såg inte så mycket, blev tvungen att åka hem för man ska upp och jobba sad Fick lite film med GoPron, ska se vad jag kan göra med den ikväll, men den blev väldigt mörk sad

lilleman_ vw in my heart!
14 maj 2011 · 161 Inlägg

va mycket bra träff å evo skyline tyckte jag va grymt bra dom vissa kunskap med bra motor big_smile även audin va grym mycket grym dock hade jag velat sett den med 4wd iställe tycker de är mer mäktigt men det är jag det! annars grymt bra träff mycke bilar!

VW Passat 1,8T -00
vw bubbla 1500 113 lim -67
senox senox
14 maj 2011 · 333 Inlägg

Jag tyckte det var väldigt mkt lek och inga poliser synes till wink så en toppenkväll fast vädret var som det var smile

Znurf
14 maj 2011 · 207 Inlägg



Där är lite film, tyvärr så var det för mörkt för kameran sad Klarade inte av ljuset så bra, och vinkeln blev ganska knepig, hade nog säkert varit bättre att haft kameran på dörren istället för på framskärmen, den sitter för högt upp tycker jag sad

Men jag tänkte jag kan bjussa på filmen iallafall smile Alltid kan man ju slösa bort 3-4 minuter av någons liv wink
Det var det enda median jag fick fram på träffen, var ju tvungen att åka hem så tidigt sad Hann knappt vara där en halvtimme tror jag sad

Edit: Jag har dålig koll på vems bil det var, om den personen kontaktar mig så kan jag fylla i mer uppgifter om bilmodell osv på youtube, om det är intressant dvs ^^

Senast redigerat av Znurf (14 maj 2011)

Tobias_N Fotograf
14 maj 2011 · 78 Inlägg

Znurf skrev:
Där är lite film, tyvärr så var det för mörkt för kameran sad Klarade inte av ljuset så bra, och vinkeln blev ganska knepig, hade nog säkert varit bättre att haft kameran på dörren istället för på framskärmen, den sitter för högt upp tycker jag sad

Men jag tänkte jag kan bjussa på filmen iallafall smile Alltid kan man ju slösa bort 3-4 minuter av någons liv wink
Det var det enda median jag fick fram på träffen, var ju tvungen att åka hem så tidigt sad Hann knappt vara där en halvtimme tror jag sad

Edit: Jag har dålig koll på vems bil det var, om den personen kontaktar mig så kan jag fylla i mer uppgifter om bilmodell osv på youtube, om det är intressant dvs ^^

GoPro har släppt LCD Bac Pac nu så du kan se vart/vad du filmar. http://www.japanphoto.se/product/videok … d-bac-pac/

Znurf
14 maj 2011 · 207 Inlägg

Japp, jag vet big_smile Men den kostar över tusen spänn tongue Inte värt det än tycker jag, man får lära sig sikta ;D

Tobias_N Fotograf
15 maj 2011 · 78 Inlägg

Den kan ju ses som lite dyr, men allt beror ju så klart på hur mycket man använder prylarna. Själv så använder jag min för lite för att det ska vara värt det men om jag skulle filma mera så skulle jag absolut fundera på att skaffa en! smile

ForsaFrasse
16 maj 2011 · 140 Inlägg

jag gillade stämningen hårt! fint med folk och det vart en del Tuktning oxå smile Parkeringshuset var trevligt men jag oglilar endel som parkerade som riktiga prakt rövar tongue när det vart lite mindre folk i huset så kunde man börja ha kul där inne oxå ^^ men nästa gång vi av någon slump lyckas hamna i parkeringshuset så kan vi ju parkera och dona på nedervåningen och vi som vill tukta kliver upp en våning och dom som vill kolla kan ju traska dit till fots smile

Någon som vet va det var som startade larmet på MM? lät helt stört larmet iaf tyckte jag tongue

Nissan Skyline r34 GTT "Nisse" (1998)
Volvo 264 v8 "284an" (1975)
Opel Kadett Coupé LS "Klenoden" (1971)
Bergerstahl Glad fåne
16 maj 2011 · 103 Inlägg

riktigt bra träff massa bus o härlig stämmning smile
lite synd på vädret men men.

Mellander Yrkes Chafför
18 maj 2011 · 380 Inlägg

Träffen va bra mysig smile Som sagt parkerings huset va trevligt smile

It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!!
ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
sotar The Bear
21 maj 2011 · 293 Inlägg

har några filmer på digitalkameran, inte de bästa men kan slänga upp dem idag någon gång.. smile

Hobbymekaniker som trollar ihop det mesta med lite tur och skicklighet ;-)
/Besiktningstekniker
BergviK_
21 maj 2011 · 147 Inlägg

sotar skrev:
har några filmer på digitalkameran, inte de bästa men kan slänga upp dem idag någon gång.. smile

Braaa! smile

sotar The Bear
21 maj 2011 · 293 Inlägg

Försökte att inte filmer mer än nödvändigt men här är materialet jag lyckats skrapa ihop smile

















Senast redigerat av sotar (21 maj 2011)

Hobbymekaniker som trollar ihop det mesta med lite tur och skicklighet ;-)
/Besiktningstekniker
JimmyAndersson
29 maj 2011 · 1 679 Inlägg

nån birstaträff i juni? smile

Volvo 244 "GLT" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang