Eftersnack Backyard Automeet 13/5

peegee Forummoderator
15 maj 2011 · 2 924 Inlägg

Nice! smile

Finns det några tankar om datum för nästa träff?

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Widowmaker
15 maj 2011 · 1 112 Inlägg

peegee skrev:
Nice! smile

Finns det några tankar om datum för nästa träff?

har haft lite funderingar men inget officiellt ännu. vill suga lite till på det innan jag ger folk förhoppningar om när.

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
744_boy S40 T4 paawha!
15 maj 2011 · 200 Inlägg

Din Buick va riktigt nice på träffen big_smile

Volvo 945 classic "den snea" (1998)
Volvo S40 "KOGGY - The Bad One" (1996)
Widowmaker
15 maj 2011 · 1 112 Inlägg

744_boy skrev:
Din Buick va riktigt nice på träffen big_smile

tack så mycket! jag var ju runt å snurra en hel del men vad jag kunde se så verkade inte så mycket folk vara å kolla på den.
kanske inte riktigt rätt typ av folk för jänkare men det skiter jag i för ja gillar den å det är nog för mig:)

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
744_boy S40 T4 paawha!
15 maj 2011 · 200 Inlägg

Widowmaker skrev:

744_boy skrev:
Din Buick va riktigt nice på träffen big_smile

tack så mycket! jag var ju runt å snurra en hel del men vad jag kunde se så verkade inte så mycket folk vara å kolla på den.
kanske inte riktigt rätt typ av folk för jänkare men det skiter jag i för ja gillar den å det är nog för mig:)

okej hehe jag stannade allt till lite å kolla in den när ja åkte förbi där några gånger tongue

hedley Saaboholic
15 maj 2011 · 3 129 Inlägg

Jag borde fått någon form av tröstpris på plats för bästa sleeper sad Fy fan säger jag för att gasa med smala 15"..

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
hangman
15 maj 2011 · 2 174 Inlägg

hedley skrev:
Jag borde fått någon form av tröstpris på plats för bästa sleeper sad Fy fan säger jag för att gasa med smala 15"..

har du 500 hk sen orginal bromsar? det är inget bra direkt va....jag kan inte ha under 16 tum på min för bromsarna är för stora..

hedley Saaboholic
15 maj 2011 · 3 129 Inlägg

hangman skrev:

hedley skrev:
Jag borde fått någon form av tröstpris på plats för bästa sleeper sad Fy fan säger jag för att gasa med smala 15"..

har du 500 hk sen orginal bromsar? det är inget bra direkt va....jag kan inte ha under 16 tum på min för bromsarna är för stora..

Original dimension men inte original bromsar tongue EBC skivor bak och Tar-ox fram. Väntar dock på att få hem PAGID belägg fram sen äre klart för i år tongue

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Hammar90
15 maj 2011 · 100 Inlägg

riktigt bra träff smile

Höölan Racing
VolvoMaffian
Volvo 240 "V8" (1975)
Bjork OEM <3
16 maj 2011 · 6 957 Inlägg

Verkar ju varit lite liv smile Dyker nog upp nästa gång om väder och vind är okej.

OEM <3
Widowmaker
16 maj 2011 · 1 112 Inlägg

Här kommer den vi väntar på! Videon jag satt ihop under träffen!
borttaget

Senast redigerat av Widowmaker (16 maj 2011)

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
hedley Saaboholic
16 maj 2011 · 3 129 Inlägg

Widowmaker skrev:
Här kommer den vi väntar på! Videon jag satt ihop under träffen!
http://www.youtube.com/watch?v=29YrqlmClP0

Nice! Jag fick vara med och skutta lite också big_smile

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Widowmaker
16 maj 2011 · 1 112 Inlägg

videon kommer upp senare ikväll på grund av vissa tekniska justeringar

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Borglund
16 maj 2011 · 32 Inlägg

Sköna bilder från träffen, kul att bilen kom med oxå! smile
Väldigt lyckad träff, kommer nästa gång oxå om jag inte har förhinder!

// Borglund

Volvo V60 R (2016)
Widowmaker
16 maj 2011 · 1 112 Inlägg

Nu kommer videon! fick ta bort den under dagen då det behövdes små justeringar

http://www.youtube.com/watch?v=zPzqe5e28yo

Senast redigerat av Widowmaker (17 maj 2011)

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
16 maj 2011 · 1 112 Inlägg

jimmzzan skrev:
du fick en riktigt bra början iaf wink
nämen filmen var ju kanon! gör gärna en träff till, det var skoj! smile

var det dig som vakterna prata lite med? vad sa dom?

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
jimmzzan
17 maj 2011 · 1 168 Inlägg

Widowmaker skrev:

jimmzzan skrev:
du fick en riktigt bra början iaf wink
nämen filmen var ju kanon! gör gärna en träff till, det var skoj! smile

var det dig som vakterna prata lite med? vad sa dom?

Haha lite och lite, dom tvingade mig att visa min legitimation annars skulle dom trycka ner mig i backen och dra den ur ficka på mig, och när jag visade den så ryckte dom den ur näven och ringde polisen och gav ut mitt personnummer och bilen regnummer och berättade hur mycket det skulle kosta för dom att laga parkeringen efter min våldsamma körning. och att jag skulle stå mitt framför allt folk och känna skam! och stog och skrek att jag har inga rättigheter jag ska bara vara tyst och vänta på polisen så ska dom dra mitt kort (som var 2dagar gammalt) osv. han stog ju nästan i 1 timme och bara tjöta hål i huvudet på mig. berättade att ingen vågar parkera där jag har sladdat för det är farligt att parkera där, allt detta stog han och berättade om och om igen typ. sen gick dom iväg och då skulle jag vänta på polisen, efter 30minuters väntande på egen hand så tappa jag tålamodet och drog därifrån!
Hehe!

Vi får väl se hur det blir med detta, sad big_smile

Widowmaker
17 maj 2011 · 1 112 Inlägg

jimmzzan skrev:

Widowmaker skrev:

jimmzzan skrev:
du fick en riktigt bra början iaf wink
nämen filmen var ju kanon! gör gärna en träff till, det var skoj! smile

var det dig som vakterna prata lite med? vad sa dom?

Haha lite och lite, dom tvingade mig att visa min legitimation annars skulle dom trycka ner mig i backen och dra den ur ficka på mig, och när jag visade den så ryckte dom den ur näven och ringde polisen och gav ut mitt personnummer och bilen regnummer och berättade hur mycket det skulle kosta för dom att laga parkeringen efter min våldsamma körning. och att jag skulle stå mitt framför allt folk och känna skam! och stog och skrek att jag har inga rättigheter jag ska bara vara tyst och vänta på polisen så ska dom dra mitt kort (som var 2dagar gammalt) osv. han stog ju nästan i 1 timme och bara tjöta hål i huvudet på mig. berättade att ingen vågar parkera där jag har sladdat för det är farligt att parkera där, allt detta stog han och berättade om och om igen typ. sen gick dom iväg och då skulle jag vänta på polisen, efter 30minuters väntande på egen hand så tappa jag tålamodet och drog därifrån!
Hehe!

Vi får väl se hur det blir med detta, sad big_smile

Ja snacka om att det tog hus i helvete. jag såg dem prata med dig på långt avstånd men ja greppa aldrig att dom höll dig en timme. men verkar konstigt att snuten inte kom på typ 10 minuter. det var kanske så låg prio på det att de gav fan i det. dom har ju bara 10 minuter att åka från station.

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
18 maj 2011 · 1 112 Inlägg

Nu är det så att jag sitter och leker lite med ideer på en logga till min lilla träff.
loggan ska innehålla "Backyard Automeet" jag vill röra mig med färger som

svart silver grått å vitt
orange rostbrun och rött.



Finns det duktiga därute som tycker om att leka med tex photoshop eller
liknande och kan pussla ihop någon eller några olika idéer till en snygg logga
som stämmer överens med namnet. Blankt å snyggt eller kanske lite "RAT-ART" som kan vara lite tufft.
polerade blanka bokstäver skulle funka o känslan är rätt och även ett par goa, lite rostiga bokstäver
med lite popnit eller så i funkar det med.



Om det är så att någon/några är sugna på å leka lite med den uppgiften så kan det bli just din logga
som jag kommer använda som Fundament när jag drar igång nästkommande träffar å kanske skriver ut lite flyers å
diverse annan reklam på nätet.



Jag vill ha något som känns riktigt snyggt som man kan behålla så folk lär sig känna igen loggan.

om du fixar en logga så kontakta mig å maila den

Senast redigerat av Widowmaker (18 maj 2011)

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang