Smakråd på lampor,belysning till en van?

burken90
17 maj 2011 · 20 Inlägg

tjenare har gått och handlat mig en ford van, fick han billigt!

han e väl ganska hyffsat fin under och utvändigt lite skabbigare men gick igenom ua på bes så jag klagar inte.

Är då tänkt att ha den under sommaren som party kärra så allt folk rymms:)

men den ser lite tråkig ut just nu så hade behövt hjälp med vad man skulle kunna göra med den utvändigt? Vad för lampor kan man tex stoppa ovanför vindrutan som lyser orange? 5st ska det vara iaf men hittar inte några lampor som kan passa. så tips på det?

sen skare stoppas sidoljus på fotstegen, 3-4st på varje sida! smile

och kopplas så orginal sidomarkeringsljus lyser! smile

ge mig lite tips på vad som skulle kunna tänkas vara snyggt, Ford van är ju inte direkt snygga orginal men tänkte piffa upp den lite iaf så det blir lite vackrare att titta på!

invändigt ska det göras om totalt med lampor och groggbord och soffa och stolar ska in som jag har smile

Men men kom med tips, vad som helst! så kanske man får någon ide.

mvh/ burken.

Texasbo
17 maj 2011 · 43 Inlägg

Ta en titt på min köpte ljus listerna på trucker i stockholm som sitter på sidan och på kepsen satte jag vanliga typ som sitter på släpvagnar som sidomarkerin g 5 cm långa 1 cm hög och i cm bred

burken90
17 maj 2011 · 20 Inlägg

Texasbo skrev:
Ta en titt på min köpte ljus listerna på trucker i stockholm som sitter på sidan och på kepsen satte jag vanliga typ som sitter på släpvagnar som sidomarkerin g 5 cm långa 1 cm hög och i cm bred

Det var sjuktsnyggt! något sånt jag är ute efter, men vad för lampor äre exakt du har på taket ovanför kepsen? kanske goggla en bild på det eller någon sida som man kan beställa det ifrånsmile

Tack på förhand!

Texasbo
17 maj 2011 · 43 Inlägg

burken90 skrev:

Texasbo skrev:
Ta en titt på min köpte ljus listerna på trucker i stockholm som sitter på sidan och på kepsen satte jag vanliga typ som sitter på släpvagnar som sidomarkerin g 5 cm långa 1 cm hög och i cm bred

Det var sjuktsnyggt! något sånt jag är ute efter, men vad för lampor äre exakt du har på taket ovanför kepsen? kanske goggla en bild på det eller någon sida som man kan beställa det ifrånsmile

Tack på förhand!

ja du var ett tag sen jag köpte dem så kan inte svara på det har en i reserv hemma i förpackningen så kan ju kolla när jag kommer hem köpte dem i vanlig butik svensk bilutrustning i malmö men affären finns inte längre.

Men var vanliga så bör finnas hos andra med ska kolla när jag kommer hem

burken90
17 maj 2011 · 20 Inlägg

Texasbo skrev:

burken90 skrev:

Texasbo skrev:
Ta en titt på min köpte ljus listerna på trucker i stockholm som sitter på sidan och på kepsen satte jag vanliga typ som sitter på släpvagnar som sidomarkerin g 5 cm långa 1 cm hög och i cm bred

Det var sjuktsnyggt! något sånt jag är ute efter, men vad för lampor äre exakt du har på taket ovanför kepsen? kanske goggla en bild på det eller någon sida som man kan beställa det ifrånsmile

Tack på förhand!

ja du var ett tag sen jag köpte dem så kan inte svara på det har en i reserv hemma i förpackningen så kan ju kolla när jag kommer hem köpte dem i vanlig butik svensk bilutrustning i malmö men affären finns inte längre.

Men var vanliga så bör finnas hos andra med ska kolla när jag kommer hem

Tack så mycket smile Det är inte liknande typ tuttljus eller vad man ska kalla dom som oftast går att fina på Epor som duetter? smile

Texasbo
17 maj 2011 · 43 Inlägg

burken90 skrev:

Texasbo skrev:

burken90 skrev:

Det var sjuktsnyggt! något sånt jag är ute efter, men vad för lampor äre exakt du har på taket ovanför kepsen? kanske goggla en bild på det eller någon sida som man kan beställa det ifrånsmile

Tack på förhand!

ja du var ett tag sen jag köpte dem så kan inte svara på det har en i reserv hemma i förpackningen så kan ju kolla när jag kommer hem köpte dem i vanlig butik svensk bilutrustning i malmö men affären finns inte längre.

Men var vanliga så bör finnas hos andra med ska kolla när jag kommer hem

Tack så mycket smile Det är inte liknande typ tuttljus eller vad man ska kalla dom som oftast går att fina på Epor som duetter? smile

Här var rätt snygga http://www.vanman.se/ på denna sidan

burken90
17 maj 2011 · 20 Inlägg

Texasbo skrev:

burken90 skrev:

Texasbo skrev:

ja du var ett tag sen jag köpte dem så kan inte svara på det har en i reserv hemma i förpackningen så kan ju kolla när jag kommer hem köpte dem i vanlig butik svensk bilutrustning i malmö men affären finns inte längre.

Men var vanliga så bör finnas hos andra med ska kolla när jag kommer hem

Tack så mycket smile Det är inte liknande typ tuttljus eller vad man ska kalla dom som oftast går att fina på Epor som duetter? smile

Här var rätt snygga http://www.vanman.se/ på denna sidan

jaoo nå liknande jag söker, men hur ser de som du har ut då? smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang