5653
Sök

Ny här.

502 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
Tjena Tjena. Tyvärr så har jag ingen bil för tillfället som jag kan visa up. men jag kollade lite annonser på blocket, och många visar bilder genom garaget där när dom ska säljas.

Ha en bra dag alla !

//FoXoN

482 Inlägg
7 augusti 2006
Hmm.. jaha? .. mycket intressant lol
Ser inte riktigt relevansen i det sista där men men.. Välkommen till Garaget.org och hoppas att du kommer trivas smile

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

502 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
Tack ska du ha Slovenian. Men jag menar eftersom att det är nästan bara snygga bilar som är tillsalu som har den där garaget.org under sig, då börjar man undra om det inte finns mer ögongodis på denna hemsida. Därför blev jag medlem här.

Ha en bra dag!

//FoXoN

482 Inlägg
7 augusti 2006
Jaha du menar så! smile
Då förstår jag, blev lite förvirrad först - vilket man har tidpunkten att skylla på! smile

Ha en bra natt tongue

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

502 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
Slovenian skrev:
Jaha du menar så! smile
Då förstår jag, blev lite förvirrad först - vilket man har tidpunkten att skylla på! smile

Ha en bra natt tongue

Jodu det är sant, man är lite smått sliten alltså. hade en rejäl fest här hemma. så man har städat och städat för att det ska bli fint. Svetet nästan spruttade! big_smile haha.

Ha en bra natt du också !

MvH//FoXoN

557 Inlägg
7 augusti 2006
Akta dig bara. När du väl blivit en riktig (Garagare) som jag kallar det så kan du inte slita dig big_smile

//Jerry

502 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
Fimpha skrev:
Akta dig bara. När du väl blivit en riktig (Garagare) som jag kallar det så kan du inte slita dig big_smile

Tack Fimpha, då vet jag ! big_smile

Evolution
1 627 Inlägg
7 augusti 2006
hoppas inte ni ska upp och jobba som en annan

Fäll ner pungen och landa

Administratör
11 967 Inlägg
7 augusti 2006
Välkommen, men vi har nära 100 nya medlemmar här varje dag och kan inte tillåta "ny här-trådar" från alla.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök