3469
Sök

Grann Terroriserings musik

www.rallyshop.se
551 Inlägg
16 augusti 2006
Glazzzigt....

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
16 augusti 2006
ghost_boy83 skrev:
ring på hos achmed och allibaba och låna deras absolute kurd hits

hahahahahaha

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
16 augusti 2006
Maizer skrev:
Att ghost_boy gång på gång lyckas få in nåt rasistiskt uttalande i varenda inlägg han skriver.. det är ju.. ja patetiskt. Inte dags att växa upp snart?

Jaha ännu en till som tycker att ALLT är rasistiskt!! Dax o växa upp själva kanske?

2 594 Inlägg
16 augusti 2006
he har du ingen humor maizer, slappna av lite och ta inte allt så hårt..

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
16 augusti 2006
ghost_boy83 skrev:
he har du ingen humor maizer, slappna av lite och ta inte allt så hårt..

Precis! Helt rätt!

Tror inte att han hade reagerat om de hade gällt Anders och Ulf med deras tex "lappmusik" precis?? Då hade de varit okej?!
Senast redigerat av golfarn_nr1 (16 augusti 2006)

Yrkesförare
1 073 Inlägg
16 augusti 2006
ghost_boy83 skrev:
ring på hos achmed och allibaba och låna deras absolute kurd hits

Hahaha, det va faktiskt kul:D

Maizer
16 augusti 2006
Men ghost boy kom igen, en eller två gånger visst. Men du skriver rasistiska grejer så fort du får chansen, även när du inte egentligen har chansen så lyckas du få in nåt. Jag säger bara att du kan ju lugna ner dig lite.

149 Inlägg
16 augusti 2006
slagsmålsklubben -SMK Hittar munspelet

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
16 augusti 2006
Maizer skrev:
Men ghost boy kom igen, en eller två gånger visst. Men du skriver rasistiska grejer så fort du får chansen, även när du inte egentligen har chansen så lyckas du få in nåt. Jag säger bara att du kan ju lugna ner dig lite.

Vadå rasistiskt???? Sluta hitta på falska anklagelser!

bitter besserwisser
644 Inlägg
16 augusti 2006
Maizer skrev:

så fort man kritiserar något som inte är är av svensk kultur eller skämtar om det så är man fan rasist eller om man gillar något som är riktigt ursvenkt då är man fan också rasist. snart får vi väl fan inte äta köttbullar, sill och färskpotatis vid midsommar längre eller varför ha midsommar vi lever ju i ett mångkulturellt land där ingen ska känna sig minsta segregerad så varför inte avskaffa allt som har med svenska traditioner att göra? skippa kräftorna med för fan! sorry för offtipicen men bilr så jävla lack på att jag eller annat folk blir kallade rasist för sånt de flesta tål.
tål du det inte ge fan i att svara på det!

ontopic:
äta farfars bajs är det onkel konkel som gjort
annars så har ju tampongtomtarna gjort en hel del jobbiga låtar.
kör annars aczerbadjan med rally hela natten. eller nej förresten då är du rasist
Senast redigerat av niclas_swe (16 augusti 2006)

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

Meister
6 763 Inlägg
16 augusti 2006
hehe.. vart lite tjaffs där.. men jag tycker att man kan skämta. Men nu är klockan så mycke så nun borde väll dom där 3 timmarna va över? hur gick de?

Maizer
16 augusti 2006
Jag firar midsommar som fan, åt köttbullar senast idag, äter sill med glädje och tittar varje år på Kalle Anka. Jag följer nog fan de svenska traditionerna. Men ghost boys ala jävla inlägg innehåller nåt rasistiskt, eller skämt om nåt liknande. Är det ingen som håller med mig, alla sverigedemokrater här inne? Rätt impad av dig också niclas_swe för att du lyckades bli så upphetsad och häftig över ett internet forum. Ta o lugna ner dig va? smile

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
16 augusti 2006
Kom igen nu grabbar, tycker det börjar bli lite väl mycket die braune nu.

Ni kommer att få äta era köttbullar utan problem på kontinuerlig basis, det är jag fullt övertygad om.

@topicskaparen: Ord som uttalas i ett svep skrivs väldigt ofta i ett svep. wink Kunde inte låta bli, sorry.

bitter besserwisser
644 Inlägg
16 augusti 2006
hellre sverigedemokrat än sosse de har ju kört detta landet i botten. nu är jag visserligen inte S.D eller sosse men om det var ett val var tvungen att göra så är det givet

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

2 594 Inlägg
16 augusti 2006
Maizer skrev:
Jag firar midsommar som fan, åt köttbullar senast idag, äter sill med glädje och tittar varje år på Kalle Anka. Jag följer nog fan de svenska traditionerna. Men ghost boys ala jävla inlägg innehåller nåt rasistiskt, eller skämt om nåt liknande. Är det ingen som håller med mig, alla sverigedemokrater här inne? Rätt impad av dig också niclas_swe för att du lyckades bli så upphetsad och häftig över ett internet forum. Ta o lugna ner dig va? smile

lugn å sansad nu va kommer du med för anklagelser om att jag skulle skriva rasistiska inlägg ?
nu får du ge dig och sluta med dina falska anklagelser

3 113 Inlägg
16 augusti 2006
sluta bråka flickor smile

för att komma tillbaka till topic så... hur reagerade grannarna egentligen?

Semper Fi

12 086 Inlägg
17 augusti 2006
haha.. vilken fight.. kebabskämt är roliga, tro mig de skämtar lika mkt om våra köttbullar..

68 Inlägg
17 augusti 2006
Jag äter både kebab och köttbullar =P

Its times like these that make me say,
Lord if you se me pleace come my way.

353 Inlägg
17 augusti 2006
hahaha

Enjoy....

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
17 augusti 2006
Maizer skrev:

Men skärp till dig för fan!! Vad fan är rasistiskt för dig då?? Typ allting som har med Mohammed och liknande?! Oj sa jag nåt rasistiskt nu eller?? Fy då... Sånna som dig man blir så jävla förbannad på!! Väx upp!

Sök