evilaudio skrev:å vad ska du möta upp dessa diskanter med?
vw_nicko skrev:4 st gas middar 6,5" (blir några beyma 8" senare) inte kul o va arbetslös evilaudio skrev:å vad ska du möta upp dessa diskanter med?
evilaudio skrev:vw_nicko skrev:4 st gas middar 6,5" (blir några beyma 8" senare) inte kul o va arbetslös evilaudio skrev:å vad ska du möta upp dessa diskanter med?kan säga att 4st gas middar kommer inte ens vara i närheten av va som krävs för att möta upp dom.
vw_nicko skrev:då blir de skrikigt i skuffen då men du som är demokung va tycker du ja ska ha för att möta upp dessa diskanter?? evilaudio skrev:vw_nicko skrev:4 st gas middar 6,5" (blir några beyma 8" senare) inte kul o va arbetslös kan säga att 4st gas middar kommer inte ens vara i närheten av va som krävs för att möta upp dom.
evilaudio skrev:vw_nicko skrev:4 st gas middar 6,5" (blir några beyma 8" senare) inte kul o va arbetslös kan säga att 4st gas middar kommer inte ens vara i närheten av va som krävs för att möta upp dom.
vw_nicko skrev:4 st gas middar 6,5" (blir några beyma 8" senare) inte kul o va arbetslös
evilaudio skrev:vw_nicko skrev:då blir de skrikigt i skuffen då men du som är demokung va tycker du ja ska ha för att möta upp dessa diskanter?? evilaudio skrev:kan säga att 4st gas middar kommer inte ens vara i närheten av va som krävs för att möta upp dom.dom spelar ju bara från 6000hz å uppåt så du måste hittat några högtalare som låter vettigt så pass högt upp i registret samt har hög känslighet.
vw_nicko skrev:då blir de skrikigt i skuffen då men du som är demokung va tycker du ja ska ha för att möta upp dessa diskanter?? evilaudio skrev:kan säga att 4st gas middar kommer inte ens vara i närheten av va som krävs för att möta upp dom.
evilaudio skrev:kan säga att 4st gas middar kommer inte ens vara i närheten av va som krävs för att möta upp dom.
vw_nicko skrev:okej tack. btw hörde när du öste på lite med arosan på elmia satans va gött den lirar, kan man kanske få se nån video när du öser rejält ????evilaudio skrev:vw_nicko skrev:då blir de skrikigt i skuffen då men du som är demokung va tycker du ja ska ha för att möta upp dessa diskanter?? dom spelar ju bara från 6000hz å uppåt så du måste hittat några högtalare som låter vettigt så pass högt upp i registret samt har hög känslighet.
evilaudio skrev:vw_nicko skrev:då blir de skrikigt i skuffen då men du som är demokung va tycker du ja ska ha för att möta upp dessa diskanter?? dom spelar ju bara från 6000hz å uppåt så du måste hittat några högtalare som låter vettigt så pass högt upp i registret samt har hög känslighet.
vw_nicko skrev:då blir de skrikigt i skuffen då men du som är demokung va tycker du ja ska ha för att möta upp dessa diskanter??
evilaudio skrev:vw_nicko skrev:okej tack. btw hörde när du öste på lite med arosan på elmia satans va gött den lirar, kan man kanske få se nån video när du öser rejält ????evilaudio skrev:dom spelar ju bara från 6000hz å uppåt så du måste hittat några högtalare som låter vettigt så pass högt upp i registret samt har hög känslighet.på elmia spelade jag ju bara halvfart.. våga inte vrida på då inget vart inställt. ( man måste vårda sina prylar) att spela in nån video anser jag inte säger så mycke om hur de låter.
vw_nicko skrev:okej tack. btw hörde när du öste på lite med arosan på elmia satans va gött den lirar, kan man kanske få se nån video när du öser rejält ????evilaudio skrev:dom spelar ju bara från 6000hz å uppåt så du måste hittat några högtalare som låter vettigt så pass högt upp i registret samt har hög känslighet.
evilaudio skrev:dom spelar ju bara från 6000hz å uppåt så du måste hittat några högtalare som låter vettigt så pass högt upp i registret samt har hög känslighet.
vw_nicko skrev:ja o ändå lät de underbart,, ne kanske inte men säger mer än ord evilaudio skrev:vw_nicko skrev:okej tack. btw hörde när du öste på lite med arosan på elmia satans va gött den lirar, kan man kanske få se nån video när du öser rejält ????på elmia spelade jag ju bara halvfart.. våga inte vrida på då inget vart inställt. ( man måste vårda sina prylar) att spela in nån video anser jag inte säger så mycke om hur de låter.
evilaudio skrev:vw_nicko skrev:okej tack. btw hörde när du öste på lite med arosan på elmia satans va gött den lirar, kan man kanske få se nån video när du öser rejält ????på elmia spelade jag ju bara halvfart.. våga inte vrida på då inget vart inställt. ( man måste vårda sina prylar) att spela in nån video anser jag inte säger så mycke om hur de låter.
vw_nicko skrev:okej tack. btw hörde när du öste på lite med arosan på elmia satans va gött den lirar, kan man kanske få se nån video när du öser rejält ????
evilaudio skrev:vw_nicko skrev:ja o ändå lät de underbart,, ne kanske inte men säger mer än ord evilaudio skrev:på elmia spelade jag ju bara halvfart.. våga inte vrida på då inget vart inställt. ( man måste vårda sina prylar) att spela in nån video anser jag inte säger så mycke om hur de låter.du får väl komma till kungsängen den 12e maj å lyssna på den
vw_nicko skrev:ja o ändå lät de underbart,, ne kanske inte men säger mer än ord evilaudio skrev:på elmia spelade jag ju bara halvfart.. våga inte vrida på då inget vart inställt. ( man måste vårda sina prylar) att spela in nån video anser jag inte säger så mycke om hur de låter.
evilaudio skrev:på elmia spelade jag ju bara halvfart.. våga inte vrida på då inget vart inställt. ( man måste vårda sina prylar) att spela in nån video anser jag inte säger så mycke om hur de låter.
evilaudio skrev:tror att de kommer va en bättre upplevelse va 20-30 meter bakom bilen om ja ska va helt ärlig.
vw_nicko skrev:jasså då tar ja lite avstånd då xD låter lite fel men du fattar evilaudio skrev:tror att de kommer va en bättre upplevelse va 20-30 meter bakom bilen om ja ska va helt ärlig.
evilaudio skrev:vw_nicko skrev:jasså då tar ja lite avstånd då xD låter lite fel men du fattar evilaudio skrev:tror att de kommer va en bättre upplevelse va 20-30 meter bakom bilen om ja ska va helt ärlig.eftersom bilen mer eller mindre är byggd som en PA rigg så tror jag att kommer låta roligare utanför har ju själv inte testat systemet fullt ut. blev ju sjuk efter elmia å e inte frisk än.
Alpinabiturbo skrev:Schyssta diskanter Du får möta upp med något gött nu bara..