Eftersnack: Wangan Meet "3" 28 Maj 2011 @ Helsingborg

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
29 maj 2011 · 4 418 Inlägg

JDMCRAZE skrev:

Jill skrev:
Tror att ni ska vända på det och se det som helt naturligt. Träffen har blivit Sveriges största JDM träff, sen har ni inte hängt med i den utvecklingen...

Inför Wangan Meet 4 gör ni rätt i att sätta er ner och diskutera vad som gått fel och hur ni kan förhindra det i framtiden. Ta gärna och ta hjälp av någon eller fler erfarna och drivna arrangörer som kan hjälpa att lyfta träffen ännu mer! :-)

JA tillväxten är ju det ökade trycket som du säger Jill smile
Yes vi kommer göra det så det blir bättre till nästa gång!

Jag tyckte ALLT va asbra förutom cruisingen smile
TACK för tipset och priserna smile
VA kul ses igen btw smile

Är väldigt bra att ni tar till er smile
Se nu till att knyta fler sponsorer till er, när ni blivit så stora! smile

JDMCRAZE
29 maj 2011 · 2 077 Inlägg

Jill skrev:

JDMCRAZE skrev:

Jill skrev:
Tror att ni ska vända på det och se det som helt naturligt. Träffen har blivit Sveriges största JDM träff, sen har ni inte hängt med i den utvecklingen...

Inför Wangan Meet 4 gör ni rätt i att sätta er ner och diskutera vad som gått fel och hur ni kan förhindra det i framtiden. Ta gärna och ta hjälp av någon eller fler erfarna och drivna arrangörer som kan hjälpa att lyfta träffen ännu mer! :-)

JA tillväxten är ju det ökade trycket som du säger Jill smile
Yes vi kommer göra det så det blir bättre till nästa gång!

Jag tyckte ALLT va asbra förutom cruisingen smile
TACK för tipset och priserna smile
VA kul ses igen btw smile

Är väldigt bra att ni tar till er smile
Se nu till att knyta fler sponsorer till er, när ni blivit så stora! smile

Yes det ska vi göra smile
Alla tips är välkomna det vet du!

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
hoteyes
29 maj 2011 · 457 Inlägg

- Det finns fortfarande Dekaler att köpa kontakta mig via pm ! smile

drazen_gti
29 maj 2011 · 807 Inlägg

JDMCRAZE skrev:
ADAM i crew här wink

Vill säga TACK till alla som kom och att ni ändå höll humöret uppe,det uppskattas smile
Skönt med en tråd där folk INTE bara klagar!!

Visst cruisingen blev ingen succe' det kan jag hålla med om, men 2 st personer som ska hålla reda på 120 bilar är aningen svårt.. när vi dessutom satt i olika bilar med..

Tappade räkningen på utskällningar jag fick pga detta.. don't be hatin on me, VI i CREWEN gör detta för er!!

Så dem som klagat kan NI göra bättre själv då?
Lite uppskattning hade FAN inte skadat istället för och klaga, men det är ju Sverige vi e så man MÅSTE ju bara klaga för det ^^ ska vara glada att ens några vill göra detta överhuvudtaget smile

GRATTIS till alla vinnarna smile
Dem som tycker detta var så dåligt behöver inte ens komma nästa gång anser jag wink

Just my 50 cents..

överreagera inte, det var jättebra träff! Sen hade regnet mycket att göra med det kaos som blev när det var crusing. Lite bättre planering, större crew och bättre väder så blir nästa träff succé, det är jag helt hundra på! Och det är inte så många som gnällt, dom flesta har faktiskt åsikter som man skall/bör ta hänsyn till. Jag kommer lätt på nästa wink

I'd rather die like a man, than live like a coward
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
29 maj 2011 · 4 418 Inlägg

drazen_gti skrev:

JDMCRAZE skrev:
ADAM i crew här wink

Vill säga TACK till alla som kom och att ni ändå höll humöret uppe,det uppskattas smile
Skönt med en tråd där folk INTE bara klagar!!

Visst cruisingen blev ingen succe' det kan jag hålla med om, men 2 st personer som ska hålla reda på 120 bilar är aningen svårt.. när vi dessutom satt i olika bilar med..

Tappade räkningen på utskällningar jag fick pga detta.. don't be hatin on me, VI i CREWEN gör detta för er!!

Så dem som klagat kan NI göra bättre själv då?
Lite uppskattning hade FAN inte skadat istället för och klaga, men det är ju Sverige vi e så man MÅSTE ju bara klaga för det ^^ ska vara glada att ens några vill göra detta överhuvudtaget smile

GRATTIS till alla vinnarna smile
Dem som tycker detta var så dåligt behöver inte ens komma nästa gång anser jag wink

Just my 50 cents..

överreagera inte, det var jättebra träff! Sen hade regnet mycket att göra med det kaos som blev när det var crusing. Lite bättre planering, större crew och bättre väder så blir nästa träff succé, det är jag helt hundra på! Och det är inte så många som gnällt, dom flesta har faktiskt åsikter som man skall/bör ta hänsyn till. Jag kommer lätt på nästa wink

Tror att det har att göra med kritik i en blogg.

drazen_gti
29 maj 2011 · 807 Inlägg

Jill skrev:

drazen_gti skrev:

JDMCRAZE skrev:
ADAM i crew här wink

Vill säga TACK till alla som kom och att ni ändå höll humöret uppe,det uppskattas smile
Skönt med en tråd där folk INTE bara klagar!!

Visst cruisingen blev ingen succe' det kan jag hålla med om, men 2 st personer som ska hålla reda på 120 bilar är aningen svårt.. när vi dessutom satt i olika bilar med..

Tappade räkningen på utskällningar jag fick pga detta.. don't be hatin on me, VI i CREWEN gör detta för er!!

Så dem som klagat kan NI göra bättre själv då?
Lite uppskattning hade FAN inte skadat istället för och klaga, men det är ju Sverige vi e så man MÅSTE ju bara klaga för det ^^ ska vara glada att ens några vill göra detta överhuvudtaget smile

GRATTIS till alla vinnarna smile
Dem som tycker detta var så dåligt behöver inte ens komma nästa gång anser jag wink

Just my 50 cents..

överreagera inte, det var jättebra träff! Sen hade regnet mycket att göra med det kaos som blev när det var crusing. Lite bättre planering, större crew och bättre väder så blir nästa träff succé, det är jag helt hundra på! Och det är inte så många som gnällt, dom flesta har faktiskt åsikter som man skall/bör ta hänsyn till. Jag kommer lätt på nästa wink

Tror att det har att göra med kritik i en blogg.

jag är fullt medveten om vilken blogg det handlar om wink

I'd rather die like a man, than live like a coward
JDMCRAZE
29 maj 2011 · 2 077 Inlägg

drazen_gti skrev:

JDMCRAZE skrev:
ADAM i crew här wink

Vill säga TACK till alla som kom och att ni ändå höll humöret uppe,det uppskattas smile
Skönt med en tråd där folk INTE bara klagar!!

Visst cruisingen blev ingen succe' det kan jag hålla med om, men 2 st personer som ska hålla reda på 120 bilar är aningen svårt.. när vi dessutom satt i olika bilar med..

Tappade räkningen på utskällningar jag fick pga detta.. don't be hatin on me, VI i CREWEN gör detta för er!!

Så dem som klagat kan NI göra bättre själv då?
Lite uppskattning hade FAN inte skadat istället för och klaga, men det är ju Sverige vi e så man MÅSTE ju bara klaga för det ^^ ska vara glada att ens några vill göra detta överhuvudtaget smile

GRATTIS till alla vinnarna smile
Dem som tycker detta var så dåligt behöver inte ens komma nästa gång anser jag wink

Just my 50 cents..

överreagera inte, det var jättebra träff! Sen hade regnet mycket att göra med det kaos som blev när det var crusing. Lite bättre planering, större crew och bättre väder så blir nästa träff succé, det är jag helt hundra på! Och det är inte så många som gnällt, dom flesta har faktiskt åsikter som man skall/bör ta hänsyn till. Jag kommer lätt på nästa wink

Oj kanske hållt det inom mig, jag e inte den sura eller bittra typen heller vilket du kanske märkte med? smile
TACK så jätte mycket, nej inte mycket klagomål här men i den förra va det desvärre ^^
Ja jo det e sant.vädret + att cruisingen va inte lika mkt planerad som sist men det fixar vi om vi har det nästa gång då big_smile tar till mig all kritik så smile
GRATTIS till priset och klart allt ska fram smile så vi kan göra det bättre smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
29 maj 2011 · 581 Inlägg

Tyckte det blev en lyckad träff, bra organiserat och gott om parkeringsplatser... ser redan fram emot nästa big_smile

Sen ang. cruisingen, hur skulle det vara om man hade det på motorvägen istället ? det är ju trots allt "wangan" meet så det bör fungera! tongue Som ett exempel HBG->Landskrona->HBG.  Av erfarenhet så fungerar det aldrig att hålla ihop när man är så många som vi var, hur många som helst tappade bort sig och det är inte roligt att vara den som ligger först vid röd ljuset när det ligger 30-40 bilar bakom en och inte vet vart man ska köra, slutar med att folk kör mot rött ljus för att hinna med.

Annars är det roligt att ha det i stan, men inte i så stor skala. smile

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
29 maj 2011 · 4 418 Inlägg

drazen_gti skrev:
jag är fullt medveten om vilken blogg det handlar om wink

Jao wink

Miss_Evo_TME
29 maj 2011 · 96 Inlägg

jag tackar så mycke for et jätte treigt treff, treffade nogre andre evos och vi körte först fron hverandre kl 00.00, så vi var ute i regnen och hade trevligt hela kvällen....

BMW E30 320/325 "AC Schnitzer" (1985)
BMW E30 340 "4.0L V8 Drifter" (1986)
Nissan Skyline R33 GTR "Manga edition" (1996)
Andreas79
29 maj 2011 · 3 968 Inlägg

Tog några enstaka bilder från cruisingen bara, svårt att fota då alla yrade rundor
överallt i stan : ) mina trehundra bilder från WanganMeet Hyllinge kommer om några
dagar när jag får tid över.

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
JDMCRAZE
29 maj 2011 · 2 077 Inlägg

supersupra87 skrev:
Tyckte det blev en lyckad träff, bra organiserat och gott om parkeringsplatser... ser redan fram emot nästa big_smile

Sen ang. cruisingen, hur skulle det vara om man hade det på motorvägen istället ? det är ju trots allt "wangan" meet så det bör fungera! tongue Som ett exempel HBG->Landskrona->HBG.  Av erfarenhet så fungerar det aldrig att hålla ihop när man är så många som vi var, hur många som helst tappade bort sig och det är inte roligt att vara den som ligger först vid röd ljuset när det ligger 30-40 bilar bakom en och inte vet vart man ska köra, slutar med att folk kör mot rött ljus för att hinna med.

Annars är det roligt att ha det i stan, men inte i så stor skala. smile

Ja jag anser ju att cruisingen pajade det som var så bra!
Men tillväxten är ju det som kan få vad som helst och trilla,nästa gång blir det nog inte ens en cruising wink
Inte så som det ser ut just nu, det e det jag känner mest minus för.. resten tyckte jag fungerade asbra så smile
Men vi tar till oss av ALL kritik!

Senast redigerat av JDMCRAZE (29 maj 2011)

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
Asse_ clubjdm.se
29 maj 2011 · 462 Inlägg

Bilder, gossip och annat från wangan http://www.clubjdm.se/club-jdm-pa-wangan-meet-3/

Edit: Något som var lite kul att när vi, några st från Club JDM skulle till ett garaget så åkte även 50-60 bilar till med oss. Något som ni på Wangan borde informera vem som leder och så. Men lite kul var det att kolla i backspegeln wink

Senast redigerat av Asse_ (29 maj 2011)

www.clubjdm.se
DRFT_ HH|Photo
29 maj 2011 · 165 Inlägg

Något som skulle vara bra till nästa träff vore ett "info-blad" tex när prisutdelningen är, var cruisingen går osv, kanske fanns ett detta året, men jag fick inget iaf. Var tyvärr ej med på cruisingen(Kopplingen tar knappt, men har ny slavcylinder hemma nu.) men den verkade ju inte bli så lyckad, bara lite tips smile

HH|Photo
Är med och håller i Japan vs Germany på Ring Knutstorp. Skicka PM vid frågor.
Volkswagen Polo 6n2 GTI "Brukis.." (2001)
Honda S2000 (2005)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
29 maj 2011 · 4 418 Inlägg

Asse_ skrev:
Bilder, gossip och annat från wangan http://www.clubjdm.se/club-jdm-pa-wangan-meet-3/

Edit: Något som var lite kul att när vi, några st från Club JDM skulle till ett garaget så åkte även 50-60 bilar till med oss. Något som ni på Wangan borde informera vem som leder och så. Men lite kul var det att kolla i backspegeln wink

Väldigt bra skrivet!!

race Race For Fun!
29 maj 2011 · 379 Inlägg

Asse_ skrev:
Bilder, gossip och annat från wangan http://www.clubjdm.se/club-jdm-pa-wangan-meet-3/

Edit: Något som var lite kul att när vi, några st från Club JDM skulle till ett garaget så åkte även 50-60 bilar till med oss. Något som ni på Wangan borde informera vem som leder och så. Men lite kul var det att kolla i backspegeln wink

Snygga bilder, är det ok om jag lånar en på min evo ? smile

R.I.P Paul Walker
Race 350Z For Fun
Static35
29 maj 2011 · 293 Inlägg

när man läser bloggen . så får man en känsla på hade jag kommit med min bil hade man fått kretik för att man kör med en bil som inte är helt 100% rätt. "tänker på hella fail bilden" . av dom bilderna jag sätt är det en storblandning av bilar/stilar och tycker det såg nice ut .

som sagt en liten idé som några personer satte ihop och gjorde till en träff sen att det blev så stort så snabbt och inte hann med är inte deras fel . dom hade lika bra kunnat skita i allt och låta någon annan göra och få skit/kretik för att dom försöker.

hoppas på att wagon meet IIII"4 kommer snart och att jag kan vara ledig ifrån jobb .

hoppas ni grabbar/tjejer fortsätter att sätta upp wagon meet.

Aerodynamik ...
29 maj 2011 · 7 120 Inlägg

Tyckte det var bra, dem hade ju trots allt fixat en stor och bra parkering, lite musik och ett par företag som ställde upp. Någon mer stark person i crew(med bil?smile och förfina det mesta på träffen så skulle det bli grymt bra smile

Tror även vädret förstörde mycket också, blev väldigt rörigt när folk började åka iväg så fort det blev lite regn. Jag hade inte en aning om vart jag skulle ta vägen tongue


Edit: Måste bara tillägga att jag tyckte det var mycket högre standard på bilarna än vad jag förväntade mig smile

Senast redigerat av Aerodynamik (29 maj 2011)

Asse_ clubjdm.se
29 maj 2011 · 462 Inlägg

Jill skrev:

Asse_ skrev:
Bilder, gossip och annat från wangan http://www.clubjdm.se/club-jdm-pa-wangan-meet-3/

Edit: Något som var lite kul att när vi, några st från Club JDM skulle till ett garaget så åkte även 50-60 bilar till med oss. Något som ni på Wangan borde informera vem som leder och så. Men lite kul var det att kolla i backspegeln wink

Väldigt bra skrivet!!

Tack Jill!

race skrev:

Asse_ skrev:
Bilder, gossip och annat från wangan http://www.clubjdm.se/club-jdm-pa-wangan-meet-3/

Edit: Något som var lite kul att när vi, några st från Club JDM skulle till ett garaget så åkte även 50-60 bilar till med oss. Något som ni på Wangan borde informera vem som leder och så. Men lite kul var det att kolla i backspegeln wink

Snygga bilder, är det ok om jag lånar en på min evo ? smile

Do it!

Static35 skrev:
när man läser bloggen . så får man en känsla på hade jag kommit med min bil hade man fått kretik för att man kör med en bil som inte är helt 100% rätt. "tänker på hella fail bilden" . av dom bilderna jag sätt är det en storblandning av bilar/stilar och tycker det såg nice ut .

som sagt en liten idé som några personer satte ihop och gjorde till en träff sen att det blev så stort så snabbt och inte hann med är inte deras fel . dom hade lika bra kunnat skita i allt och låta någon annan göra och få skit/kretik för att dom försöker.

hoppas på att wagon meet IIII"4 kommer snart och att jag kan vara ledig ifrån jobb .

hoppas ni grabbar/tjejer fortsätter att sätta upp wagon meet.

Just den bilen var faktiskt ganska rolig, jag menar, jag hade aldrig visat min bil för någon om den såg ut så, eller om jag hade gjort det hade jag tagit en 4x1 meter stor skylt där det står "Jag väntar på fälgar", men annars har vi inget emot bilar som är under ombyggnad. Var en bunt med bilar med oss om inte var klara, t ex den röda miatan med svart tak. Han fick inte sina fälgar i tid men det såg ju inte skrattretande ut, sen vi på Club JDM har ingen vidare stark sida för ricers så vi skriver ganska mycket anti sånt wink

www.clubjdm.se
LazyStance SR20 Spirit
29 maj 2011 · 335 Inlägg

Asse_ skrev:
Bilder, gossip och annat från wangan http://www.clubjdm.se/club-jdm-pa-wangan-meet-3/

Edit: Något som var lite kul att när vi, några st från Club JDM skulle till ett garaget så åkte även 50-60 bilar till med oss. Något som ni på Wangan borde informera vem som leder och så. Men lite kul var det att kolla i backspegeln wink

hahah första bilden <3

Nissan Silvia "Outsiders PS13" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang