Bilder kommer! Extremt mycket fokus från en av delmomenten kanske, men...
Postar länk här när det kommer upp (vilket tar nån dag iallafall)!
Och tack för dagen! Jag brände skallen något, vilket kan tyckas vara konstigt med tanke på att solen inte var framme så värst mycket. Det blåste lite, lite för mycket också. Men det får ni helt enkelt fixa till nästa gång.

Många av oss var negativa till det och jag kan fortfarande se en hel del förbättringar. Men jag är glad av att ändå ansluta till "familjen" vid driftingen.
Konstruktiv kritik;
· Prislappen, bör vara något lägre nästa gång. 100:- kanske? Tar inte hänsyn till att allt ska betalas, för jag har givetvis inte priserna på kalaset, enbart att det faktiskt avskräckte en del.
· Underlaget för driftingen käkade däck. Givetvis svårt att göra vid, men det bör folk varnas för. Nån körde hem pga. detta.
· Flaggor. Simpel grej som underlättar för att stoppa folk, flagga av, till en hel del allmänna saker.
· Släng upp ett pm på sideways.nu eller kontakta nån av driftarna på plats (eller mig) om det är av intresse nästa gång igen. Tror att det kommer att finnas fler intresserade av att underlätta ev. planering nästa gång.
Annars av det positiva så tycker jag att det flöt på bra. Stoppade körning när folk skulle passera och vice verca. Sen hoppas jag att bänkarna fick ut något av dagen och att det gick bra för Bankrobber och de andra "lite större grabbarna" också.