Volvo 850 blinkar inte till när man låser.

VolvoCN
29 maj 2011 · 5 Inlägg

Hej min volvo 855 blinkar inte till när man låser/låser upp vad kan va felet ?
Tacksam för svar smile

PMPerformance
29 maj 2011 · 2 266 Inlägg

nån av kontakterna som indikerar till larmet att de är okej kan vara trasigt. Så är de då på sambon v70 om man låser den och har en dörr öppen så blinkar inte blinkersen till förens man stängt dörren

Senast redigerat av PMPerformance (29 maj 2011)

svetsdiff !!!
it_mutt Avstängd
29 maj 2011 · 10 388 Inlägg

PMPerformance skrev:
nån av kontakterna som indikerar till larmet att de är okej kan vara trasigt. Så är de då på sambon v70 om man låser den och har en dörr öppen så blinkar inte blinkersen till förens man stängt dörren

Samma sak på Audi, kontakten till bakluckan var kass, då vägrade den blinka, för bilen "tolkade" det som att bakluckan var öppen

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Xyon_78 Volvo V70 2,4T Aut
24 juli 2011 · 147 Inlägg

Någon som vet var dom sitter, och om det är bökigt att komma åt dom?

Är en glad skit som har paserat 30 streckt och som bor i Eskilstuna. Mer info kommer
Xyon_78 Volvo V70 2,4T Aut
24 juli 2011 · 147 Inlägg

Tack för tipset, ska pröva det smile

Är en glad skit som har paserat 30 streckt och som bor i Eskilstuna. Mer info kommer
Xyon_78 Volvo V70 2,4T Aut
25 juli 2011 · 147 Inlägg

Jag prövade,dock utan resultat. Glömde skriva det om startar larmet på fjärren "panik" knappen så blinkar kupebelysningen samtidigt som bilen tjuter. År detta normalt?

Är en glad skit som har paserat 30 streckt och som bor i Eskilstuna. Mer info kommer
Xyon_78 Volvo V70 2,4T Aut
25 juli 2011 · 147 Inlägg

Går det att "lura" sytemet att huven är stängd genom att bygla vid kontakten till huvlåset?

Är en glad skit som har paserat 30 streckt och som bor i Eskilstuna. Mer info kommer
Xyon_78 Volvo V70 2,4T Aut
25 juli 2011 · 147 Inlägg

Jag prövar...kan juh inte bli mer än fel :-D

Är en glad skit som har paserat 30 streckt och som bor i Eskilstuna. Mer info kommer
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang