Hej, jag skulle varna alla som beställer från blueride för att dom kan ha grovt missbildade produkter. Jag bestälde en växelspaks knopp därifrån, den fanns hemma i lager och jag betalade kl 04 på måndag morron med kontokort och fick först nu produkten (8 dagar senare!!!).
Man får ju räkna med att det inte är högsta kvalité på grejerna, men det där var nog i det mesta laget. Den är ju sne? På deras "marknadsföringsbild" så ser man inte det.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Jag har beställt en del saker därifrån till vinterbilen och har aldrig haft några problem varken med produkterna eller leveranser.
Men att hänga ut dem för lite försenad leverans samt att en produkt inte var korrekt är lite taskigt tycker jag.
Det är ju bara att byta ut den mot en ny det är till 98% ett produktionsfel och sånt händer hos alla tillverkare däremot så kontrolleras ofta "dyrare" prudukter nogrannare innan emballering.
Det är bara att kontakta dem och få den utbytt som hos alla andra leverantörer.
Jag har ändrat rubriken för att inte hänga ut företaget i onödan. Andra verkar uppenbarligen nöjda, och det kan handla om ett undantag det som hänt trådskaparen.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Ne nu är det över 24h sen jag anmälde felet och ännu inge respons från dem via mailen... Har jag bara extrem otur eler nå sånt nu ?
varför inte prova med å göra på det hederliga gamla sättet å lyfta telefonen å slå en pling??? då brukar företagen reagera positivare än om du bara mailar. det är mycket lättare å få en ny vara om du är lite trevlig å ringer å presenterar dig å säger vad du har för problem...
Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!