3730
Sök

Inför: Utställning - Fallens Dag 19/6 2011 Gävle

Herr Klåfinger
214 Inlägg
4 juni 2011
rally_babe skrev:
Jag har haft fullt upp och inte hunnit svara några av er, men det kommer en bekräftelse i morn på mailen då jag åter är tillbaka bakom skärmen. smile

Och ja det har kommit en hel del anmälningar!!! smile Det är superroligt att intresset är så stort!
mvh// Patricia

Okej låter bra smile För man vill ju vara säker på att få en plats ! wink

"Alkohol löser inga problem, men det gör inte mjölk heller."

40 Inlägg
7 juni 2011
finns det många platser kvar? smile

140 Inlägg
8 juni 2011
Ja man kannske skulle tagit och dykt upp här då, har ju misat allt i år hitils då man fick riva motorn I GEN!!!!! sad
Men nu är man med i matchen i gen smile

149 Inlägg
8 juni 2011
Här har ni programmet för dagen för er som inte bara vill se snygga bilar smile

http://www.alvkarleby.se/turism/program-2011.asp

Opelåkare. Banåkning och GT bilar är livet!

77 Inlägg
9 juni 2011
Hoppas anmälan kommit fram smile får bli premiär utställning smile

341 Inlägg
13 juni 2011
Hoppas på fint väder på sönda smile Blir första utställningen med vetten smile

111 Inlägg
13 juni 2011
Kommer förbi och kikar på fina bilar om det inte regnar bara?
Hoppas det blir mycke bilar å kika på där=)

149 Inlägg
13 juni 2011
Vi har mutat vädergudarna så det återstår att se om det var nog. Tyvärr blir det ingen jättestor utställning denna gång då vi endast fick tillgång till en mindre yta än vi haft tidgare, men det kommer säkerligen en hel del riktigt fina bilar!

Kom och njut i det fina vädret smile

Opelåkare. Banåkning och GT bilar är livet!

Emelie Hallberg
829 Inlägg
341 Inlägg
13 juni 2011
Oceanmist skrev:
Klart det kommer vara fint väder!!!! smile

Håller med smile

140 Inlägg
14 juni 2011
Tror jag fick sissta platsen big_smile ska bli kul då detta är våran första utställning.

341 Inlägg
15 juni 2011
Fricke skrev:
Tror jag fick sissta platsen big_smile ska bli kul då detta är våran första utställning.

Hakar du på karavanen från shmn då? smile är ett par bilar som åker därifrån och jag plus ev en till som haka på i tönnebro smile

Herr Klåfinger
214 Inlägg
15 juni 2011
Perzzon90 skrev:
Fricke skrev:

Hakar du på karavanen från shmn då? smile är ett par bilar som åker därifrån och jag plus ev en till som haka på i tönnebro smile

Vi tänkte åka klockan sex ifrån Söderhamn (McDonalds) ! smile

40 Inlägg
15 juni 2011
Kommero och kollar iallafall smile

140 Inlägg
16 juni 2011
Perzzon90 skrev:
Fricke skrev:

Jo vars de skulle man vell kunna göra, men klockan 6 yikes låter ruskigt tidigt, man är ju morgon tröt av sig roll

Herr Klåfinger
214 Inlägg
16 juni 2011
Fricke skrev:
Perzzon90 skrev:
Fricke skrev:

Jo vars de skulle man vell kunna göra, men klockan 6 yikes låter ruskigt tidigt, man är ju morgon tröt av sig roll

9.30 var sista insläpptiden såg jag nu, jo klockan 6 är kanske lite väl tidigt då tongue
Vi säger 6.45 istället då ! smile

140 Inlägg
17 juni 2011
Snke skrev:
Fricke skrev:
Perzzon90 skrev:

9.30 var sista insläpptiden såg jag nu, jo klockan 6 är kanske lite väl tidigt då tongue

Låter bättre de smile

799 Inlägg
18 juni 2011
Fricke skrev:
Snke skrev:
Fricke skrev:

Låter bättre de smile

Dyker väl upp jag också då.. Vart åker vi ifrån? smile

Sök