4796
Sök

Sökes: Bilder på mattsvarta 855or

309 Inlägg
4 juni 2011
Trådstartare
Tjena, har blivit skitsugen på att lacka min 855a i mattsvart, fick en tanke på det sen kan jag inte släppa det smile

Så tänkte helt enkelt om det finns någon som har bilder/ Har sätt bilder på någon sådan. Kanske kan säga om ni tror det kommer bli bra osvosvosv smile

MVH

2 182 Inlägg
4 juni 2011
Har sett nån mattsvart 850 å tyckte det inte den modellen passa i mattsvart, fast smaken är som baken wink Men har för mig att det finns en här på garaget som har en mattsvart 850 (eller kanske finns ett par stycken?)

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

1 738 Inlägg
6 juni 2011
Rekomenderar att inte ha en mattlavkad bil!! Även om det är en riktig lackering med härdning m.m

Bärs!
3 456 Inlägg
6 juni 2011
940RDALLE skrev:
Rekomenderar att inte ha en mattlavkad bil!! Även om det är en riktig lackering med härdning m.m

Jag rekomenderar inte trapphus.
Senast redigerat av Aga_Diff (6 juni 2011)

Garaget.org peakade 2008.

309 Inlägg
6 juni 2011
Trådstartare
940RDALLE skrev:

Okej, varför? smile är det pga utseendet? eller finns det några andra anledningar?

1 738 Inlägg
6 juni 2011
Sandegren skrev:
940RDALLE skrev:

Okej, varför? smile är det pga utseendet? eller finns det några andra anledningar?

Nejdå, jag har riktig proffslakering på min men varenda liten flöthand som nuddar lacken går inte få bort, jag har haft min ute i 1 dag nu sen projektet tog slut och är redan sönder repad av tvättning och kamikaze flugor sad skitjobbig lack att tvätta!

Det är jävligt snyggt men oehört jobbig lack att hålla iordning !

Mvh

1 738 Inlägg
6 juni 2011
Aga_Diff skrev:
940RDALLE skrev:

Jag rekomenderar inte trapphus.

Jag rekomendrar dig att du tar din medecin!

Sök