Hej, SID-display (multifunktion) saab 9-3 02 pixelfel.

S-AXELSSON S-AXELSSONS
4 juni 2011 · 94 Inlägg

Hej. JAg har en SAAB 9-3 -02 2,0t.

MIn sid-display för multifunktionen har pixelfel, vart kan man köpa en fungerande eller en ny sådan?

MVH/ Simon

Lev livet!
Seat LEON TSI 110 CONNECT "Extrabilen" (2016)
Seat LEON TSI 110 ST "Familjebilen" (2015)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
4 juni 2011 · 6 170 Inlägg

Saab, speedparts eller skroten kan du hitta nya på.

Eller så gör du som många av oss smartingar och lagar den du redan har wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
culan06 I En Gran Nära Dig
5 juni 2011 · 303 Inlägg

är det inte dessa man kan fixa det bara genom att använda värmepistolen och väma displayen.

Pontiac Firebird 1989.
Pontiac Firebird RS "Ready" (1988)
Pontiac Firebird RS "The Rider" (1989)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
5 juni 2011 · 6 170 Inlägg

culan06 skrev:
är det inte dessa man kan fixa det bara genom att använda värmepistolen och väma displayen.

Jo.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
patrikke
15 december 2011 · 1 749 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

culan06 skrev:
är det inte dessa man kan fixa det bara genom att använda värmepistolen och väma displayen.

Jo.

Hur menar ni nu?
Värmer man framifrån eller?

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
15 december 2011 · 6 170 Inlägg

patrikke skrev:

TBOC_Razor skrev:

culan06 skrev:
är det inte dessa man kan fixa det bara genom att använda värmepistolen och väma displayen.

Jo.

Hur menar ni nu?
Värmer man framifrån eller?

Kolla mitt galleri wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
monno Elektriker
16 december 2011 · 718 Inlägg

Läste någonstans att om lagning med värme/ökat tryck går sådär (som för en annan) så ska man kunna ta typ en kulspets penna och "gnugga" fast ledare för ledare. PIlligt som fan och kräver en viss självdiciplin kan jag tänka mig, du vill inte trycka för hårt och sabba något. Dock inte testat det än men kan tänka mig att de funkar så man nog gnuggar bort lite oxider:)

Som att kasta vatten i sjön.
patrikke
17 december 2011 · 1 749 Inlägg

Testade enligt tboc_razors guide.




DET FUNKAR!!!!!!
TACK!

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang