4826
Sök

Felkodsläsare till Iphone 4

777 Inlägg
4 juni 2011
Trådstartare
Hej undrar om det finns en felkodsläsare till iphone 4. har för mig att jag har läst nått om det i bilsport eller har jag fel?? vill gärna veta info om detta om någon vet.

MVH

Huvudsponsor: CamFlow.se
Sponsorer:Bilupplysningen.se, AutoExperten, Collexstyling.se, Bakaxeldelar.se, Masèns Motor, Nuke Performance, BäckmarkRacing.se, KL Racing, Do88.se Team Björkeryd
Emmaboda Motorfestival 2013 24-35 Augusti

bilder.ulfw.se
1 103 Inlägg
4 juni 2011

"He who sacrifices freedom for security deserves neither"

Pedal To The Metal
750 Inlägg
4 juni 2011
Ja eller innovative motorsport har.. och Palmer engineering

Martin Karlsson -Plötsligt händer det

777 Inlägg
4 juni 2011
Trådstartare
ok fint. e detta någon som kan rekomendera det??

Sponsorer:Bilupplysningen.se, AutoExperten, Collexstyling.se, Bakaxeldelar.se, Masèns Motor, Nuke Performance, BäckmarkRacing.se, KL Racing, Do88.se Team Björkeryd

Pedal To The Metal
750 Inlägg
5 juni 2011
Jag kan rekomendera Palmer Engineerings WiFi "låda" som man sätter i OBD uttaget och sen laddar man ner DashCmd från appstore. Wifi lådan kostar drygt tusenlappen, och dashen till Iphone kostar ca 400:- Fungerar dock otroligt bra.. Här kan man få upp kyltemp, lufttemp, ignition retard mm ,, mm mycket bra..

777 Inlägg
5 juni 2011
Trådstartare
Revotech skrev:
Jag kan rekomendera Palmer Engineerings WiFi "låda" som man sätter i OBD uttaget och sen laddar man ner DashCmd från appstore. Wifi lådan kostar drygt tusenlappen, och dashen till Iphone kostar ca 400:- Fungerar dock otroligt bra.. Här kan man få upp kyltemp, lufttemp, ignition retard mm ,, mm mycket bra..

ok ska man väl kinna på Rav med??

Pedal To The Metal
750 Inlägg
777 Inlägg
6 juni 2011
Trådstartare
Revotech skrev:
Huh? Kinna på Rav?

HAHA lol

Kinna på Rav = Kunna på Rev

Värmen skyller jag på HAHA

Pedal To The Metal
750 Inlägg
8 juni 2011
Jaa värmen är okej att skylla på tongue

Ja det kan man säkert.. Inte testat. Bara testat Palmer och innovative.. Å de fungerar fint

big_smile

Sök