tjena tänkte sälja iväg min ALPINE CDE-113BT bara för att jag vill ha 3 par lågnivå sit för 2 st som denna har.. så hur är den nya ALPINE CDE-123R mot 9880 lr Ida-x001
jag har en alpine sterio.... Alpine CD CED9882 tror jag den heter. med fjärr. vad får jag i mellan?
tyvärr så vill jag ej ha 82an då de inte är nå skillnad mellan 80in förutom frontpartiet som är gråare och jag måste ha svart köpte en fjärr igår men funkade ej till 113 så de lutar sig mest mot 123an då ida-x001 an inte fick fram min hdd
har redan iprincip fått sålt min stereo la ut den på blocket för 1500 så direckt den kom in så fick jag några samtal:) å jag köper stereona från finland dem har grymmt pris där nästan halva priset emot svenska marknaden
och sen jämför du priserna i sverige + att de finns ju en viss prutmån i butik
vissa varor kostar men vissa är billiga tex focals steg är då mkt billigare där än vad man hittar på svenska sidor
Jag jämförde med t.ex. Alpine CDA-117Ri då jag ska köpa den och tråden handlade om en Alpine Hu så ansåg att de var en rättvis jämförelse. På finska sidan kostade den 3524 kr medans den kostar 3300 kr i Sverige.
och sen jämför du priserna i sverige + att de finns ju en viss prutmån i butik
vissa varor kostar men vissa är billiga tex focals steg är då mkt billigare där än vad man hittar på svenska sidor
Jag jämförde med t.ex. Alpine CDA-117Ri då jag ska köpa den och tråden handlade om en Alpine Hu så ansåg att de var en rättvis jämförelse. På finska sidan kostade den 3524 kr medans den kostar 3300 kr i Sverige.
375 Euro blev enligt valuta.se 3 312,56kr så det är väll inget att klaga på , mycket av det som säljes där är billigt + att om du köper den direkt i butik kan du säkert få den för 350 euro