Angående: Flygfältskörning m SSC CLUB 16 JULI

hedley Saaboholic
15 juli 2011 · 3 129 Inlägg

offfroad skrev:

hedley skrev:

ToTTeN skrev:

Jag tar gärna emot bilder och filmer på min kära bil!..

Ska bara få upplösningen att funka korrekt och ta med extra batterier så ska det nog gå att lösa! smile Bör åka ner runt 10-11 tiden så hoppas folk vill röka och annat mysigt fortfarande!

så länge det finns däck kvar i världen och några öre kvar på bankontot så finns det folk som burnar

Finns alltid folk som "burnar", men jag vill ha kort på folk som gör det ordentligt å inge skit wink

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
15 juli 2011 · 3 585 Inlägg

Jag tar med så mycket däck jag får plats med.. Bara suget finns så ska de nog ta slut!. Dock är jag ledsen att bilen går dåligt. + att bruksbilen har rasat så kanske måste ta det lite lungt..... Tar föräldrarnas bruksbil och drar biltransporten med iafal.. Booooring

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
powerE
15 juli 2011 · 98 Inlägg

ToTTeN skrev:
Jag tar med så mycket däck jag får plats med.. Bara suget finns så ska de nog ta slut!. Dock är jag ledsen att bilen går dåligt. + att bruksbilen har rasat så kanske måste ta det lite lungt..... Tar föräldrarnas bruksbil och drar biltransporten med iafal.. Booooring

blir kul o se din bil igen o nu kanske mer

Gr00v
16 juli 2011 · 125 Inlägg

super_tias skrev:
ser ut att bli bra väder enligt tv4 och om man tittar ut nu så jag kommer garanterat smile är det någon som kommer ha domkraft med sig ? har inte platts för både (lek däck ) och domkraft =/

Jag har ivärsta fall smile

MVH /// Grundberg
FatManCustoms grön aktivist
16 juli 2011 · 846 Inlägg

Även jag skulle uppskatta action-bilder på Green Frog x)!
Nyvaken nu, blir frulle och en sista utrensning av kärran...

Saab 9-5 SC Aero "Daycare Express" (2002)
Skoda Fabia vRS "Skodmissile" (2011)
hedley Saaboholic
16 juli 2011 · 3 129 Inlägg

Tråkigt när man erjbuder att hjälpa till sen flera dagar tillbaka och man inte ens kan få ett svar i tråden.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Maalfredsson
16 juli 2011 · 70 Inlägg

hedley skrev:
Tråkigt när man erjbuder att hjälpa till sen flera dagar tillbaka och man inte ens kan få ett svar i tråden.

Grymt bra av dig att ha med lite saker smile

Håller med dig du vill hjälpa till så vi kan få en kanon rolig dag!

BMW F11 "KINGEN" (2012)
FatManCustoms grön aktivist
16 juli 2011 · 846 Inlägg

hedley skrev:
Tråkigt när man erjbuder att hjälpa till sen flera dagar tillbaka och man inte ens kan få ett svar i tråden.

Jag vet, men iom att ingen sagt något till dig så kan du ju se det som så att du kan bara komma dit och njuta av bilarna smile.
Jag kan erbjuda dig skjuts från Göteborg om du vill spara in bensin-pengarna btw!

Skoda Fabia vRS "Skodmissile" (2011)
Saab 9-5 SC Aero "Daycare Express" (2002)
Maalfredsson
16 juli 2011 · 70 Inlägg

Nu rulla jag har riskokaren uppåt om några minuter smile någon som vet om det finns någon jet mack inörheten av Vårgårda ? En full tank behövs nog wink

BMW F11 "KINGEN" (2012)
hedley Saaboholic
16 juli 2011 · 3 129 Inlägg

Confide skrev:
Även jag skulle uppskatta action-bilder på Green Frog x)!
Nyvaken nu, blir frulle och en sista utrensning av kärran...

Ska förhoppningsvis gå att lösa, garanterar inte att jag får några super bra då kameran strular lite just nu men något ska väl gå att ordna iallafall.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
hedley Saaboholic
16 juli 2011 · 3 129 Inlägg

super_tias skrev:
Nu rulla jag har riskokaren uppåt om några minuter smile någon som vet om det finns någon jet mack inörheten av Vårgårda ? En full tank behövs nog wink

Just JET har jag ingen aning om men finns tappar i närheten wink

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
hedley Saaboholic
16 juli 2011 · 3 129 Inlägg

Confide skrev:

hedley skrev:
Tråkigt när man erjbuder att hjälpa till sen flera dagar tillbaka och man inte ens kan få ett svar i tråden.

Jag vet, men iom att ingen sagt något till dig så kan du ju se det som så att du kan bara komma dit och njuta av bilarna smile.
Jag kan erbjuda dig skjuts från Göteborg om du vill spara in bensin-pengarna btw!

Schysst, men jag har faktiskt längre ner till GBG än till Vårgårda hehe smile

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
FatManCustoms grön aktivist
16 juli 2011 · 846 Inlägg

hedley skrev:

Confide skrev:

hedley skrev:
Tråkigt när man erjbuder att hjälpa till sen flera dagar tillbaka och man inte ens kan få ett svar i tråden.

Jag vet, men iom att ingen sagt något till dig så kan du ju se det som så att du kan bara komma dit och njuta av bilarna smile.
Jag kan erbjuda dig skjuts från Göteborg om du vill spara in bensin-pengarna btw!

Schysst, men jag har faktiskt längre ner till GBG än till Vårgårda hehe smile

Oh just det, missade att du var från Trollhättan xD!
My bad!

Skoda Fabia vRS "Skodmissile" (2011)
Saab 9-5 SC Aero "Daycare Express" (2002)
hedley Saaboholic
16 juli 2011 · 3 129 Inlägg

Confide skrev:

hedley skrev:

Confide skrev:

Jag vet, men iom att ingen sagt något till dig så kan du ju se det som så att du kan bara komma dit och njuta av bilarna smile.
Jag kan erbjuda dig skjuts från Göteborg om du vill spara in bensin-pengarna btw!

Schysst, men jag har faktiskt längre ner till GBG än till Vårgårda hehe smile

Oh just det, missade att du var från Trollhättan xD!
My bad!

Hehe, lugnt tongue
Ne nu går jag och lägger mig någon timma till, ska försöka hålla koll på loskan senare idag smile

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
FatManCustoms grön aktivist
16 juli 2011 · 846 Inlägg

super_tias skrev:
Nu rulla jag har riskokaren uppåt om några minuter smile någon som vet om det finns någon jet mack inörheten av Vårgårda ? En full tank behövs nog wink

Om jag ser rätt (att du kommer köra via Borås) så har du både Jet och Shell där.
Förstår däremot inte varför du ska köra 95-oktanigt i supran när den vill ha 98 wink.

Saab 9-5 SC Aero "Daycare Express" (2002)
Skoda Fabia vRS "Skodmissile" (2011)
Maalfredsson
16 juli 2011 · 70 Inlägg

Confide skrev:

super_tias skrev:
Nu rulla jag har riskokaren uppåt om några minuter smile någon som vet om det finns någon jet mack inörheten av Vårgårda ? En full tank behövs nog wink

Om jag ser rätt (att du kommer köra via Borås) så har du både Jet och Shell där.
Förstår däremot inte varför du ska köra 95-oktanigt i supran när den vill ha 98 wink.

Åker över Alingsås upp E20 smile jo jag vet men har kört på 95 den jag köpte den och det har funkat men kanske inte så bra ?

BMW F11 "KINGEN" (2012)
FatManCustoms grön aktivist
16 juli 2011 · 846 Inlägg

super_tias skrev:

Confide skrev:

super_tias skrev:
Nu rulla jag har riskokaren uppåt om några minuter smile någon som vet om det finns någon jet mack inörheten av Vårgårda ? En full tank behövs nog wink

Om jag ser rätt (att du kommer köra via Borås) så har du både Jet och Shell där.
Förstår däremot inte varför du ska köra 95-oktanigt i supran när den vill ha 98 wink.

Åker över Alingsås upp E20 smile jo jag vet men har kört på 95 den jag köpte den och det har funkat men kanske inte så bra ?

Jag skulle kunna köra på 95:oktanigt i grodan med, men du får mer pulver (förutsatt att bilens mjukvara är anpassad för 98 oktan) samt att bilen drar (marginellt) mindre.
På det stora hela så går det +-0 men du får lite mindre spikningar och mer effekt kort och gott smile.

Skoda Fabia vRS "Skodmissile" (2011)
Saab 9-5 SC Aero "Daycare Express" (2002)
offfroad Män med stil kör dieselbil
16 juli 2011 · 595 Inlägg

grymt kul , rökigt, och snabbt blev det!

Har en egen cnc-fräs, arbetar med mdf, trä, aluminium-(experimentellt) för tillfället , behöver du något utfräst så är det bara att pm'a
Maalfredsson
16 juli 2011 · 70 Inlägg

Tack alla för en grymt rolig och nice dag big_smile nu ska jag kränga däck ;D

BMW F11 "KINGEN" (2012)
Maalfredsson
16 juli 2011 · 70 Inlägg

hedley skrev:

offfroad skrev:

hedley skrev:

Ska bara få upplösningen att funka korrekt och ta med extra batterier så ska det nog gå att lösa! smile Bör åka ner runt 10-11 tiden så hoppas folk vill röka och annat mysigt fortfarande!

så länge det finns däck kvar i världen och några öre kvar på bankontot så finns det folk som burnar

Finns alltid folk som "burnar", men jag vill ha kort på folk som gör det ordentligt å inge skit wink

Det fixade jag wink

BMW F11 "KINGEN" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang