Eftersnack: E Custom Meet 16 Juli / Utställning i norra Skåne

eplamojje Billackerare/Billjudmontör
10 juli 2011 · 1 171 Inlägg

Gör du rätt i. Tror att många kommer göra det så dom som tävlar i tunga klassen får inte så många motståndare så då blir det lättare att vinna den .. har hört talas om bilar som spelat 149db med 100amp säkring så det ska bli kul å se vad vi får för resultat smile

Volkswagen Fox TDI "Foxy Star" (2007)
Ford Mondeo "Familjebilen" (2010)
Frippe_L Gladen Audio
10 juli 2011 · 2 388 Inlägg

Synd man ska på annat håll den dagen, annars hade man gärna ställt upp i ljudtävlingen med 100A cool

Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Volkswagen Passat 3B "VolksGladen" (1999)
WindebornMotorsport
10 juli 2011 · 200 Inlägg

Jag får väl asa dit men sledna volvo me där tongue vilken klass ska jag va me i ? tycker du? tongue

eplamojje Billackerare/Billjudmontör
11 juli 2011 · 1 171 Inlägg

Det avgör ni själv vad ni tycker era bilar ska tävla i för klass..
Men vi kan väl säga som så här att dom extrema bilarna kommer hålla samma klass som min focus å känner du att du vill tävla med motstånd i den klassen så är det upp till dig..

Du kan ju tävla i db oxå för där finns med 2 klasser å det verkar som att de flesta ska tävla i under 100amp klassen så det behövs lite motstånd till dom få som är med i över 100amp klassen

Ford Mondeo "Familjebilen" (2010)
Volkswagen Fox TDI "Foxy Star" (2007)
WindebornMotorsport
11 juli 2011 · 200 Inlägg

haha okej tongue så bra ljud har jag inte så de känns lönt tongue rent ljud har jag men inte för att spela högt på mätare tongue

Miss_Evo_TME
11 juli 2011 · 96 Inlägg

jag har aldrig testtat DB i min, men har da ljud i den, så vet inte om man skal testa, ska kolla va for säkring som sitter i, ingen anning hihihi....

skal, skal inte...

BMW E30 320/325 "AC Schnitzer" (1985)
BMW E30 340 "4.0L V8 Drifter" (1986)
eplamojje Billackerare/Billjudmontör
11 juli 2011 · 1 171 Inlägg

Klart du skall! Om inget annat så vet du ju hur mkt du spelar...
Hämtade priserna idag och det blev ytterligare 2 priser som ska delas ut, 2st special award smile
Så även om du inte har en vinnarbil så kan du vinna ändå för dom priserna ska delas ut till någon som kanske inte nått top fem men som är på väg uppåt och behöver pushas lite för sitt slit med bilen...

Ford Mondeo "Familjebilen" (2010)
Volkswagen Fox TDI "Foxy Star" (2007)
Miss_Evo_TME
12 juli 2011 · 96 Inlägg

Det låter jo skit bra, ser jätte mycke frem til lördag, och dette är jo perfekt for os som tyckar det är skoj at tavla men inte kan hänga med dom store killer, da du gör en vanlig klass for os andre som inte har ekstrem biler, stor respekt for vi småfolk også får en chans.

marbling
12 juli 2011 · 781 Inlägg

eplamojje skrev:
Klart du skall! Om inget annat så vet du ju hur mkt du spelar...
Hämtade priserna idag och det blev ytterligare 2 priser som ska delas ut, 2st special award smile
Så även om du inte har en vinnarbil så kan du vinna ändå för dom priserna ska delas ut till någon som kanske inte nått top fem men som är på väg uppåt och behöver pushas lite för sitt slit med bilen...

Tycker också detta är ett mkt bra initiativ!Kul med mer bilar o mer kul folk o snacka med!cool

Yockie
12 juli 2011 · 50 Inlägg

Tänkte också titta inom.
Hörde bara bra från förra året fast jag inte var där smile

Brisblå Astra GTC Turbo
eplamojje Billackerare/Billjudmontör
13 juli 2011 · 1 171 Inlägg

Kul att fler vill komma smile ja har varit på mkt utställningar och har själv börjat i botten så ja vet hur meningslöst det kan kännas när bara elmia bilar är med så nu vill ja göra ändring på detta å gör ett upplägg som jag själv skulle uppskattat från båda parter...
Så med gott rykte hoppas ja att detta blir större varje år men alltid va gratis..

Volkswagen Fox TDI "Foxy Star" (2007)
Ford Mondeo "Familjebilen" (2010)
eplamojje Billackerare/Billjudmontör
13 juli 2011 · 1 171 Inlägg

Läste mitt inlägg å svenskan är lite kass men hoppas ni förstår vad jag menade smile

Inte det ultimata att skriva inlägg med mobilen tongue

Ford Mondeo "Familjebilen" (2010)
Volkswagen Fox TDI "Foxy Star" (2007)
Besserwisser
13 juli 2011 ·

Jag kommer upp i egenskap av publik, ska bli kul att besöka detta för första gången. smile Men varför inte Osby Custom Meet som namn? tongue

eplamojje Billackerare/Billjudmontör
13 juli 2011 · 1 171 Inlägg

När ja hade första utställningen ville varken kommun eller företag hjälpa mig så ja fick finansiera allt ur egen ficka, startade även årets evenemang med egen plånbok men har fått en sponsor iaf i efterhand ..det blev jätte populärt i byn så om detta skulle växa å kommunen vill hjälpa till så vill ja ha med mitt namn Eplamojje i träffens namn så dom inte kan ta allt från mig...lite ego kanske men vill ha min vattenstämpel om det blir stort i framtiden...lite Ikea tänk smile

Ford Mondeo "Familjebilen" (2010)
Volkswagen Fox TDI "Foxy Star" (2007)
hedley Saaboholic
13 juli 2011 · 3 129 Inlägg

Synd att man inte kan närvara, hoppas ni andra får en kanon dag och mycket folk anländer!

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Oscarius
13 juli 2011 · 23 Inlägg

siktar på att närvara med volvon.

LimpanS
13 juli 2011 · 351 Inlägg

Riktigt dålig timing av mig att skicka in bakstötfångaren på lack imorgon! Får nog hoppa över sad

Lexus IS250 "Executive" (2006)
Tubbex
13 juli 2011 · 1 517 Inlägg

LimpanS skrev:
Riktigt dålig timing av mig att skicka in bakstötfångaren på lack imorgon! Får nog hoppa över sad

kör utan? wink

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
LimpanS
13 juli 2011 · 351 Inlägg

Tubbex skrev:

LimpanS skrev:
Riktigt dålig timing av mig att skicka in bakstötfångaren på lack imorgon! Får nog hoppa över sad

kör utan? wink

Hmm, kanske om domarna kan bortse från att det fattas en stötfångare när de bedömer bilen? big_smile

Lexus IS250 "Executive" (2006)
eplamojje Billackerare/Billjudmontör
13 juli 2011 · 1 171 Inlägg

Jag är en av domarna..å viss förståelse har jag nog allt, är ju själv lackare så ja vet hur det kan va

Volkswagen Fox TDI "Foxy Star" (2007)
Ford Mondeo "Familjebilen" (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang