Import firma för jänkare?

Evildan
18 juni 2011 ·

gps18 skrev:

Evildan skrev:

gps18 skrev:

PRECIS! Man kan inte jämföra...
titta på riktigt turboladdade saabar.... möjligheter som har med 4cyl.Samt de är mkt mer eleganta,bränslesnåla, stabila på snö & is, osv:)

En respirator är ett medicinskt hjälpmedel för att hjälpa patienter med andningen. Respiratorn används idag vid många olika sjukdomstillstånd där patienten av olika anledningar inte kan andas själv.

för mig turbo är själva -egen- hjärtepump o inte respiratorn.Men smaken som ba*en....

kunde inte låta bli...sorry smile
turbo är oxå trevligt.

Razzeman
19 juni 2011 · 13 Inlägg

Finns la en firma i trollhättan som tar hem rätt mycket amerikanska bildelar/bilar.. KS import tror jag de heter smile

Saab 9000 "DLS Performance" (1997)
Fredde_Vette JaG
19 juni 2011 · 785 Inlägg

Skriver samma igen.... Dreamfactory.... Har hyffsat med bilar hemma redan..!!

Its not the fart that kills, its the smell...
Volkswagen 1303 Cab "Das Auto" (1975)
Chevrolet Corvette C2 "Sting Ray" (1964)
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
20 juni 2011 · 1 418 Inlägg

Kolla upp Järudd
http://www.jarudd.se/

Och Målefors, den här killen e sjukt bra å ha å göra med och bra priser så sakerna smile

http://www.arizonaclassic.com/

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
hedley Saaboholic
20 juni 2011 · 3 129 Inlägg

Razzeman skrev:
Finns la en firma i trollhättan som tar hem rätt mycket amerikanska bildelar/bilar.. KS import tror jag de heter smile

Stämmer bra, har dock för mig att det är bara delar men kan ju ha fel..

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Razzeman
20 juni 2011 · 13 Inlägg

hedley skrev:

Razzeman skrev:
Finns la en firma i trollhättan som tar hem rätt mycket amerikanska bildelar/bilar.. KS import tror jag de heter smile

Stämmer bra, har dock för mig att det är bara delar men kan ju ha fel..

Jag pratade med en som jobbade där för några veckor sedan och han nämnde att de tog hem bilar om det var i hyfsade skick(renoverings behov) men ändå inte ska gå till skroten. Men till största dels är det nog som du säger bara delar smile

Saab 9000 "DLS Performance" (1997)
Nitrometanskada Gött mos
21 juni 2011 · 1 096 Inlägg

Googla på stefan ernryd

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Nick666 Baron
21 juni 2011 · 184 Inlägg

kollade med en firma i HBG, men dom lägger på skit mycket även om dom kan importera och får dom gatreggade mycket billigare än en privat person.

en bil som kostade 150 000sek i USA tog dom 250 000sek för, en bil som kostade 250000 i usa tog dom 470000 för här i sverige. helt sjuka extra priser

jag tog hem min bil själv, köpte på ebay, använde nord frakt och skickade den till GTB och jag var lat så lät en firma få den 100% lagligt i sverige och reggad, sedan körde jag bara hem den smile

men du får ju bara importera en bil varje 12 månader, vilket är lite kasst

Pontiac GTO "Goat - Holden - Vauxhall Monaro" (2005)
N_W V8 de bästa som finns!
21 juni 2011 · 1 092 Inlägg

Jag tycker inte GBG performance har direkt nå jätteöverpriser  150000-300000 är helt normalt för tex Cheveller och GTO 66-67,  camaro 69, Challenger, Charger, GTX  sånt som man själv tycker är intressant. Sen att showbilar av cheva 55-57 värderas extremt högt av amerikanerna själv gör dom ju för dyra att köpa lös. Visst vissa bilar är ju för dyra men ska dom vara i jättefint skick och är en väldigt eftertraktad modell kostar dom inte 100000.

Pontiac Lemans 67a cab "Projekt LTO" + Bmw 540iM 6vxl 1 av 226 :) Har även en japansk pendlarbil
hedley Saaboholic
21 juni 2011 · 3 129 Inlägg

Niklasw skrev:
Jag tycker inte GBG performance har direkt nå jätteöverpriser  150000-300000 är helt normalt för tex Cheveller och GTO 66-67,  camaro 69, Challenger, Charger, GTX  sånt som man själv tycker är intressant. Sen att showbilar av cheva 55-57 värderas extremt högt av amerikanerna själv gör dom ju för dyra att köpa lös. Visst vissa bilar är ju för dyra men ska dom vara i jättefint skick och är en väldigt eftertraktad modell kostar dom inte 100000.

Flera av deras bilar var ju ganska basic cheveller med överpris dock.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang