5825
Sök

Vägbulor på Hällaparkeringen i Västerås? Svårt med låg bil?

Vettemannen
21 juni 2011
Precis som rubriken säger så undrar jag om det finns en massa äckliga vägbulor på Hällaparkeringen i Västerås. Är det någon som inte kommit in p.g.a. dessa?

/Benny

SÄNK MER!
389 Inlägg
21 juni 2011
nu vet jag inte exakt hur dom ser ut, men brukar alltid gå. bara att snedda över

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
21 juni 2011
Om det är dom gamla vanliga så är det inget problem om man har lite snits. Eller har dom smällt dit nån ny skit?

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

Vettemannen
21 juni 2011
RD_87 skrev:
Om det är dom gamla vanliga så är det inget problem om man har lite snits. Eller har dom smällt dit nån ny skit?

Jag vet inte riktigt hur det ser ut. Min Vette är ganska låg tycker jag.

/Benny

Avstängd
1 714 Inlägg
22 juni 2011
Jag körde runt parkeringen och då även över alla bulor med min 740 på Västeråsträffen,
och det skrapade satan i framvagnsbalken men att komma över var ändå inga problem.
Jag körde utan fjädrar runtom och utan genomslagsgummi fram + 15" med lågprofilsdäck.
Så jag tror din corvette kommer över, om avgassystemet kommer ta i vet jag inte.

Vettemannen
22 juni 2011
Emilius skrev:
Jag körde runt parkeringen och då även över alla bulor med min 740 på Västeråsträffen,
och det skrapade satan i framvagnsbalken men att komma över var ändå inga problem.
Jag körde utan fjädrar runtom och utan genomslagsgummi fram + 15" med lågprofilsdäck.
Så jag tror din corvette kommer över, om avgassystemet kommer ta i vet jag inte.

Ja, det är nog avgaset som är värst tror jag.

/Benny

342 Inlägg
22 juni 2011
Har kört över där med en Mercedes SLS ...
Inga som helst problem.

Porsche for life.
Livet är för kort för att köra tråkiga bilar!

Sök