7057
Sök

Stabil 2DIN mediaspelare

1 422 Inlägg
22 juni 2011
Trådstartare
Är ute efter en stereo till mazdan och är då sugen på en dubbeldin enhet. Vill då ha en med touchdisplay och bra ljud. Några speciella som ni kan tipsa om? Helst fulltouch men inte ett krav. Har kikat lite på någon alpine och pioneer men vill gärna ha lite mer tips. I en prisklass upp till ~5000.

Om någon känner att de har lite tid över kan de gärna kika in på min bil och ta en titt på bilden på högtalaren som jag lagt upp där och säga om det är något att hänga i julgranen. Är inte ute efter någon ljudbil men vill gärna ha en fräsh och bra spelare i bilen så det ser fint ut och att det kan överrösta lite av motorljudet i kupén när man glider haha.

F-14 Tomcat Fighterpilot
888 Inlägg
23 juni 2011
Har personligen blivit tipsad om Kenwood DDX3058 av flera.
http://www.dbakuten.se/detail-item_id-318860

Ska tydligen vara mkt prisvärd.
Edit: Ska själv köpa en sådan till min Musse.
Senast redigerat av Jojje_ (23 juni 2011)

"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

6 851 Inlägg
23 juni 2011
Ja Kenwood har några fina dubbelDIN i sitt nya sortiment. Antingen den 3058,3028 och 4028BT. Alla ligger under 5000:- och kan till viss del byggas ut med olika moduler som nav och backkamera.
Senast redigerat av TT-Avant (23 juni 2011)

F-14 Tomcat Fighterpilot
888 Inlägg
23 juni 2011
Vad är det för skillnad på 3058 och 3028? 3058 kallas "storebror" om jag inte har helt fel?
Vilka är isåfall skillnaden? smile

"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

1 422 Inlägg
23 juni 2011
Trådstartare
Man tackar! smile Har faktiskt letat efter en vettig kenwood till vettigt pris, så den ska jag kika närmare på smile Blir ingen beställning idag då det ändå inte skickas något över midsommar så jag har litet tid på mig att leta. Ni får gärna tipsa vidare och ta en kik på högtalarna som jag har på bilens sida.

Vill gärna också ta del av vad som är skillnaden.

6 851 Inlägg
23 juni 2011
Funktionerna är dem samma, men 58an är regionsspärrad till reg. 5 vad gäller DVD. Alltså vi som har reg. 2 här kan inte köra DVD filmer utan att ta bort denna spärr. Detta ska stället man köper maskinen kunna göra om man så vill.

Sök