Bästa xeonlook H4 lamper?

infreeze
11 augusti 2006 · 51 Inlägg

Tjena

Aja vi kan utsluta biltemas mega cool blue lamper dom sög verkligen.
Finns där några andra billamper som någon kan rekomendera..för bästa möjliga resultat som ger detta hära xeon vita ljuset av sorten H4

MrLila
11 augusti 2006 · 355 Inlägg

Tjo!

www.nordicxenon.se kör med deras halogen lampor i mina dimljus..

Här finns några bilder
http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=149431


mvh Jonas

Mvh Jonas
bumpe Lastbilsmekaniker
11 augusti 2006 · 3 878 Inlägg

Hej, ljudia ahr några som heter plasma white lr något sådant, har inte provat med de verkar vara seriösa saker...

J-FORSGREN Dä ä bare o åk
11 augusti 2006 · 798 Inlägg

bumpe skrev:
Hej, ljudia ahr några som heter plasma white lr något sådant, har inte provat med de verkar vara seriösa saker...

Inte direkt hade såna på min förra bmw dock h1:or men borde ju va samma dom höll i 1 vecka, ja kan ju ha haft otur men men smile

bumpe Lastbilsmekaniker
11 augusti 2006 · 3 878 Inlägg

racing-jimpa skrev:

bumpe skrev:
Hej, ljudia ahr några som heter plasma white lr något sådant, har inte provat med de verkar vara seriösa saker...

Inte direkt hade såna på min förra bmw dock h1:or men borde ju va samma dom höll i 1 vecka, ja kan ju ha haft otur men men smile

Då var det inte så seriöst då... Var bara e ide...

infreeze
11 augusti 2006 · 51 Inlägg

Hm jo men rolig sida den dära nordicxenon knappt några priser hihi men men ingen annan som har testat andra sorter då? smile

MrLila
11 augusti 2006 · 355 Inlägg

infreeze skrev:
Hm jo men rolig sida den dära nordicxenon knappt några priser hihi men men ingen annan som har testat andra sorter då? smile

Priset är ju 298 för två lampor och då ingår ju frakt...

Citat
"Priset för dessa satser är 298 SEK inklusive moms, frakt och postförskottsavgift. Satsen innehåller två stycken lampor och samtliga socklar är tillgängliga." Slut citat.

Blir en ny beställning för mig efter att jag har fixat min framlyktor.

mvh Jonas

Mvh Jonas
infreeze
12 augusti 2006 · 51 Inlägg

hehe tack måste ha misat det ja smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang