Tycker att träffen vart lyckad med tanke på vädret som hade varit och att tråden endast låg uppe fem dagar. Nästa Barkaby träff kommer vi gå ut med information flera veckor innan.
Jag såg inte någon lek bland bilar och folk värkade ha trevligt:)
STORT tack till ALLA!
Lägg gärna upp bilder från träffen:)
Mvh
Charem
Senast redigerat av charem (2 juli 2011)
Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
Riktigt trevlig stämning på plats, ingen lek och inga konstigheter Poliser hade vi gott om, 4-5st? hojar och minst lika många bilar som vakade över oss som hökar
Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines.
Stämmer... När jag och kuffe var påväg hemåt blev vi förföljda nån mil eller två av, till att börja med, en polishoj. Från ingenstans när vi började närma oss upplands väsby dök det upp ytterligare två till och la sig bakom. Sedan kör den ena hojen om, vinkar, och kör iväg, tätt följt av de andra två
de va en lyckad träff:) fanns ngr hondor o titta på:) måste ju ha lite inspiration till nästa år vad man ska ha under huven;) trots att jag hade vart uppe i typ 32timmar;) man va ju ganska trött:P
Vi hade polisen 2st polis bilar som körde efter oss från parkeringen i barakaby till okq8 i rinkeby sen försvann dom nånstan enstund . UPP MED BILDER:)
Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
Riktigt bra bilder xd^^ tror du fick med alla på bild förutom min bil ha ha eller ena sidan av den syns på en bild ^¨ Dock sånt man får leva med man kan inte komma på bild varje gång ^^
grym träff. Blev själv förföljd av en målad polisbil.. Men vid rondellen vid mediamarkt så drog jag tre varv i rondellen och då sket dom i mej istället ;P hehe. Alla knep är bra förutom dom dåliga ;P