Hej gott folk! Idag fick vi hela vänster sida gjort samt fick loss det tredje handtaget! Det fjärde får vara kvar då det är overkill att dra loss.... Aja, här kommer bilder!
Började med andra högerdörren!
Börjat ta form
Inga skarvar här inte för att få en "lack effekt!"
Adam kämpar på!
Detta var den svåra och riktigt bökiga delen!
klart!
Listerna skall justeras till sist också, när allting är klart. Detaljer tar vi sist!
- Detta vad dagens arbete! Nu återstår hela andra sidan, taket samt bagageluckan! - Taket blir antagligen vitt istället för svart då 99% av alla vita bilar kör svart tak.. Blir vitt med något svart decal eller något. Kom med förslag?!
Over and out!
Senast redigerat av Audi_powah (28 juli 2011)
"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
bäst att göra det noggrant ääven om det tar lite mer tid, såg en matt vit bil på elmia som va tejpat och han hade lite bråttom så han tejpa över skarvar och spolar munstyckena på huvet xD
bäst att göra det noggrant ääven om det tar lite mer tid, såg en matt vit bil på elmia som va tejpat och han hade lite bråttom så han tejpa över skarvar och spolar munstyckena på huvet xD
Hahha Jaa, precis. Men här slarvas det absolut inte! 100% eller ingenting!
"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
haha min bror som är chef på tc bilvård håller på oxå med massor utav folijera så blev riktigt sugen på att lägga en bit matt svart på min huv på saaben kanske när allt är klart med den i färgväg
haha min bror som är chef på tc bilvård håller på oxå med massor utav folijera så blev riktigt sugen på att lägga en bit matt svart på min huv på saaben kanske när allt är klart med den i färgväg
Jasså? Funderade själv på svart men alla har det så vill vara lite udda, du borde göra dessamma!
jajoo men mattsvart är ju en favorit färg och skall ju ändå fälgarna och andra detaljjer vara det därför använder jag den , samt att det är lättat att lacka med sprey burk och ey syns om man har gjort misstag
Thanks bro Dock är det Adam ifrån Wrapped som är den riktigt duktige! Jag är bara medhjälpare och "praktikant" haha, Rookie Han lär mig och folera medans jag lär honom Riva Audi .
Ses vi på Vallåkra btw?
Här kommer en bild på hur den kommer att se ut, tyck till! (( OBS LÅNAD BILD ))
Dock blir min med gul lamin-x som sitter på, en stor svart DOPE decal på taket, svarta backspeglar samt Bronz lackerade fälgar. Vad tror ni?? Åsikter uppskattas!
Kommer fler bilder i veckan då bilen står färdig!
Over and out!
Senast redigerat av Audi_powah (1 augusti 2011)