robban: Den var anonym! Jag såg den men gick aldrig så nära att jag kunde beskåda "hjärtat". En av de andra H35:orna var med i en Total BMW för flera år sedan, men den byggde på en M3:a så jag trodde att alla gjorde det. Grym sleeper! :-) Ska bli kul att se den när deu fått dona med den litegrann. Kom till 80-talsträffen vid Stjärnhov i mitten av september!
Ofta är det orginal 325or som är inlämnande hos hartge efteråt o bara fått motorjobb.
Men såldes ju nya också från hartge. dock har jag inte sett någon h35 på m3 kaross, alla har varit 325 baserade.
Ett mega stort Tack till Arne med crew! Dagen var super nice. Vill passa på att tacka alla trevliga bmw deltagare som även ni gjorde min dag :-D MISSA INTE BILDER ATT SKÅDA I MITT ALBUM!
Riktigt bra bilder! är det ok om man använder en av dom? (min egen pärla på bilden så klart)
en trevlig träff ...en ide till puts tävlingen låt oss bmw ägare på träffen få utse den finast genom lägga sin röst ...bara en ide ....alla bilar är fina på sitt sätt
Det är en mycket bra idé typ peoples choice...men på tyska ;D...nu får vi andra sätta fart...fler träffar behövs...större eller mindre spelar ingen roll....Funderar på att starta förening och facebookgruppen...Bmw of ostkusten
Alltid kul när folk är nästan överpedanta med bilarna Ska försöka komma på nästa träff med e30n...alltid kul att träffa annat bmw folk!
tvättade min bil i torsdag i 2½ timme... sen igår kväll igen 4-5 timmar. fick frågan om jag var dum i huvudet
haha fick den fråga med la ner hela fredagen på att tvätta, vaxa, polera både invändigt o utvändigt o sen ställde jag inte ens upp i tävlingen ^^ inte för att jag hade haft någon chans mot dom flesta bilarna men iaf
Vill tacka alla för en kanon träff och en mycket trevlig söndag, jag såg att några ville se bilder på våra m3'or och här är ett par som jag fick till. Slänger även upp en bild på vår lilla orm från Gävle/Uppsala/Västerås.
Kanontrevlig träff som ni/du styrt upp. Om orken och tiden finns så tror jag att det skulle bli ännu bättre med någon form av aktivitet, hörde flera inklusive mig själv som tyckte det blv lite småsegt mitt på dan innan lotteriet var. Kanske i form av tipspromenad elller liknande eller kanske hillclimb uppför backen