Håller med tidigare inlägg ! måste inför skaffa mig en sol stol att ha i bilen. vi borde fixa en stor grupp bild på alla bilar som dycker upp träffarna eller va tycker ni?
Håller med tidigare inlägg ! måste inför skaffa mig en sol stol att ha i bilen. vi borde fixa en stor grupp bild på alla bilar som dycker upp träffarna eller va tycker ni?
Ses på söndag gubbar! Ta med så mkt bilar ni kan, alltid lika trevligt, ju fler man är desto roligare! Och som en tidigare skrev här, vi borde ta en gruppbild med alla bilar som kommer
Kommer ha med mig en liten grill, men ta gärna med engångsgrillar om ni andra ska grilla imorn! tar med mig sopsäckar som VI slänger skräp i.. Hoppas på bra väder och hälsar alla välkommna!
Törs jag ej svara på då detta är Träff #2 men förra gången så var vi typ 10st och då hade vi dragit ihop detta på mindre än 24h så nu borde det komma fler folk! hoppas på bra väder också, titta gärna förbi!
Kan ju även rekomendera att ta med stolar o sitta på ni som har tänkt komma till träffen!