2804
Sök

Volvo V70 kopplade ut stereo & mittkonsol till ACknappar osv, sedan började SRS lampan lysa (?)

- Fartdåre
91 Inlägg
14 juli 2011
Trådstartare
Tjena!
Kortfattat kan jag säga såhär..
Skulle koppla lågnivå adapter bakom stereon, så monterade av den och mittkonsolen under med knapparna till AC osv.
När jag monterat klart o kopplat ihop allt började SRS-airbag "service" lampan lysa.
Varför?
Om någon vet varför vore jag sjukt tacksam.. Obs. provat nolla batteriet och lite annat.

Mvh Alexander

Varför åker rånare fast när Q-park alltid klarar sig?
Varför får dom inte psykvård?! :-)

2 266 Inlägg
14 juli 2011
Du hade tändningen på när du pilla va? Ja den lagrar felkoder via srs systemet, gjorde samma nit jag med bara åka till volvo och släcka med deras dator

svetsdiff !!!

- Fartdåre
91 Inlägg
15 juli 2011
Trådstartare
PMPerformance skrev:
Du hade tändningen på när du pilla va? Ja den lagrar felkoder via srs systemet, gjorde samma nit jag med bara åka till volvo och släcka med deras dator

Jo jag tror fan det kan vara så.. tänkte samma sak jag med gjorde något liknande på min gamla v70.
Vad tar volvo för att göra det?

Mvh

2 266 Inlägg
15 juli 2011
Bara att höra sig för om de vet inte nå, ingen kompis som känner nån på volvo annars nån annan verkstad som har volvo dator

svetsdiff !!!

- Fartdåre
91 Inlägg
15 juli 2011
Trådstartare
PMPerformance skrev:
Bara att höra sig för om de vet inte nå, ingen kompis som känner nån på volvo annars nån annan verkstad som har volvo dator

Alright! Tack mannen cool

Sök