Inför Action Meet 6/8 MANTORP!

RayRayADT Sportcar for Life
2 augusti 2011 · 315 Inlägg

Okay... Ja för mig är det inga problem..smile anmälde mig förra veckan..smile

Skagersten Streetracer
2 augusti 2011 · 80 Inlägg

Rallon skrev:

Aerodynamik skrev:

hedley skrev:

Hur kan du kalla detta för dålig info?

Oops, aja är ändå en dag för sent hmm

Får man inte anmäla sig längre??

inga problem.mejlade dom tidigare idag och det finns många platser kvar så det skulle bara vara att efteranmäla sig i sekretariatet.
Stefan...

BMW 633csi "Bad to the bone.Elak sleeper." (1977)
Volvo s60 "Autotech 610hk" (2001)
elvedin
2 augusti 2011 · 101 Inlägg

SKa bli kul i helgen på mantop,

ska bli snyggare till sommaren
Goran_R
3 augusti 2011 · 169 Inlägg

Tänkte att eftersom det är många som kommer att fota på Action Meet så kan det vara bra ifall dom som vill ha bilder på sina bilar, från banan eller utställning, skriver ett inlägg här. Skriv vad det är för bil och lite vad du är ute efter för bilder så kan någon som fotat hålla koll på vilka som kan tänkas vilja ha bilder.

Normalt brukar sådana frågor komma efter eventen men då kan det vara försent för alla fotar inte alla bilar man ser.

Om någon har speciella önskemål så är det bara att PM'm några av dem som brukar lägga upp bilder.

Ibanezman Skåning
3 augusti 2011 · 739 Inlägg

Det går inget i cruisingväg på kvällarna?

"Dem är aldrig för sent att förvärra ett redan dåligt beslut."
RayRayADT Sportcar for Life
3 augusti 2011 · 315 Inlägg

Ibanezman skrev:
Det går inget i cruisingväg på kvällarna?

Vet inte riktigt vad du menar men de är karavan till mom den 6:e smile

Ibanezman Skåning
3 augusti 2011 · 739 Inlägg

Rallon skrev:

Ibanezman skrev:
Det går inget i cruisingväg på kvällarna?

Vet inte riktigt vad du menar men de är karavan till mom den 6:e smile

Cruising runt närliggande område?
Jag har ingen aning, aldrig varit där.

"Dem är aldrig för sent att förvärra ett redan dåligt beslut."
RayRayADT Sportcar for Life
3 augusti 2011 · 315 Inlägg

Ibanezman skrev:

Rallon skrev:

Ibanezman skrev:
Det går inget i cruisingväg på kvällarna?

Vet inte riktigt vad du menar men de är karavan till mom den 6:e smile

Cruising runt närliggande område?
Jag har ingen aning, aldrig varit där.

brukar inte vara det men om du vill ha de så kan du säkert sätta ut en tråd så är de säkert folk som är på... jag själv kommer ha fullt upp hela dagen ine på banan..smile

Ghost Rider
3 augusti 2011 · 466 Inlägg

hoppas på bra väder... kollar man på dagen prognos så ser det ju inte så lovade ut

Christer *Dieselkungen*
BMW 430D Grand Coupe "Dieselmonstret 2.0" (2015)
RayRayADT Sportcar for Life
3 augusti 2011 · 315 Inlägg

Fan vad ila.. de har ändrat tidsschemat så prova på driftingen är bara från 9.00 - 12.30... de har tagit bort 1½ timme...hmm

syabo
3 augusti 2011 · 1 278 Inlägg

någon som vet om det kostar att ta in en bil med däck i? ska köra däck till polarna.

Street Knight
UhrJr Nordic Tuning i Norrköping
3 augusti 2011 · 839 Inlägg

Redo för Actionmeet
http://www.geting.se/image.php/314485-283243_10150253793746840_628081839_7969740_7085921_n.jpg

Vad är det för fel på folk?
På det här forumet diskuterar man inte längre, man skriver +1.
Saab 90 "Nordic Extreme RWD" (1987)
RayRayADT Sportcar for Life
3 augusti 2011 · 315 Inlägg

syabo skrev:
någon som vet om det kostar att ta in en bil med däck i? ska köra däck till polarna.

det brukar inte kosta nått extra.....

hedley Saaboholic
3 augusti 2011 · 3 129 Inlägg

UhrJr skrev:
Redo för Actionmeet
http://www.geting.se/image.php/314485-283243_10150253793746840_628081839_7969740_7085921_n.jpg

Haha fy åt helvete!
Vilken klass kör du i för övrigt?

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Holmlund
3 augusti 2011 · 48 Inlägg

Det lät som en bra idé, min 242a ska va med i jurry bedömningen, vore roligt och ha lite bilder på den:)
Tack på förhand:)

Goran_R skrev:
Tänkte att eftersom det är många som kommer att fota på Action Meet så kan det vara bra ifall dom som vill ha bilder på sina bilar, från banan eller utställning, skriver ett inlägg här. Skriv vad det är för bil och lite vad du är ute efter för bilder så kan någon som fotat hålla koll på vilka som kan tänkas vilja ha bilder.

Normalt brukar sådana frågor komma efter eventen men då kan det vara försent för alla fotar inte alla bilar man ser.

Om någon har speciella önskemål så är det bara att PM'm några av dem som brukar lägga upp bilder.

RayRayADT Sportcar for Life
3 augusti 2011 · 315 Inlägg

ja ta gärna lite bilder på min bmw E30.. ska köra prova på driftingen och ev. driftingen i pariskurvan med men det är ej klart än...smile

Holmlund
3 augusti 2011 · 48 Inlägg

Fick inbjudan från Action Meet om jag ville ställa ut 242an, och ställa upp bilen på scen och få den bedömd av jurryn:) ska bli intressant och se va dom och vad folket tycker om bilen:)
Skicka gärna bilder om någon tar med sig kamera:)
MVH Martin

RayRayADT Sportcar for Life
3 augusti 2011 · 315 Inlägg

Holmlund skrev:
Fick inbjudan från Action Meet om jag ville ställa ut 242an, och ställa upp bilen på scen och få den bedömd av jurryn:) ska bli intressant och se va dom och vad folket tycker om bilen:)
Skicka gärna bilder om någon tar med sig kamera:)
MVH Martin

ser väldigt fin ut på bilderna..smile ska bli kul o se den på action meet..smile

Holmlund
3 augusti 2011 · 48 Inlägg

Rallon skrev:

Holmlund skrev:
Fick inbjudan från Action Meet om jag ville ställa ut 242an, och ställa upp bilen på scen och få den bedömd av jurryn:) ska bli intressant och se va dom och vad folket tycker om bilen:)
Skicka gärna bilder om någon tar med sig kamera:)
MVH Martin

ser väldigt fin ut på bilderna..smile ska bli kul o se den på action meet..smile

hehe tackar, allt ser bra ut på bild:) finns allt skavanker ändåtongue den är ju bara 27årtongue

RayRayADT Sportcar for Life
3 augusti 2011 · 315 Inlägg

Holmlund skrev:

Rallon skrev:

Holmlund skrev:
Fick inbjudan från Action Meet om jag ville ställa ut 242an, och ställa upp bilen på scen och få den bedömd av jurryn:) ska bli intressant och se va dom och vad folket tycker om bilen:)
Skicka gärna bilder om någon tar med sig kamera:)
MVH Martin

ser väldigt fin ut på bilderna..smile ska bli kul o se den på action meet..smile

hehe tackar, allt ser bra ut på bild:) finns allt skavanker ändåtongue den är ju bara 27årtongue

samma gäller min..smile dock fri från rost..tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang