Inför Action Meet 6/8 MANTORP!

Anton-DekorTeknik
5 augusti 2011 · 964 Inlägg

Ibanezman skrev:

Antonicracing skrev:

Gidlund skrev:
Kikar ner med saaben smile
http://forumbilder.se/thumbs/02201115522AM8cc6.jpg
fyller upp mitt bagage med lite ptssh!smile nu är de inte bara E85 som passerar igenom skuffen utan även öl big_smile
http://forumbilder.se/thumbs/f6201115649AM0170.jpg

ses därsmile

Är det inte bättre att du åker till någon volvoträff och dricker dom wink

Är det inte då bättre om du drar till någon Wangan-meet och varvar lite så det dönar ur japsdämparen wink

Japsdämpare får du fråga dina 740 vänner om dom har några hehe wink

Söker ni dekaler eller material till bilmässor?
Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Eller följ oss på Facebook:
Gå in och gilla!
RayRayADT Sportcar for Life
5 augusti 2011 · 315 Inlägg

syabo skrev:

honda_nicko skrev:
men hallå ja ska tävla fre o lör och tänkte tälta inne på området med tror ni min kompis får följa med in? yikes

Kan du inte läsa eller?! det är förfan inga tävlingar på fredag! Endast besiktning, och varför ska du  tälta där?  ja anser att de är onödigt eftersom du bor i linköping o de är inget fest på action meet. och han får tälta men betala, 250kr inträde.

Faktum är att jag bor i Vadstena o förr året tog jag husvagnen dit och låg över natt... Mycket smidigt, behövde inte stressa med allt på lörda morgonen... Och priset är 250:- inträde och camping 100:- extra... Skulle lätt åkt dit idag men har lånat ut min husvagn över helgen...hmm

UhrJr Nordic Tuning i Norrköping
5 augusti 2011 · 839 Inlägg

Inte för att röra upp några känslor nu (som det faktist verkar göra för vissa av nåfon anledning), men mig veterligen så var det två-dagars förra året. Dessutom var det fest på kvällen med öltält och hela vischan. Har detta tagits bort eller? Läser inte bilsport, men jag kan läsa.

Vad är det för fel på folk?
På det här forumet diskuterar man inte längre, man skriver +1.
Saab 90 "Nordic Extreme RWD" (1987)
RayRayADT Sportcar for Life
5 augusti 2011 · 315 Inlägg

UhrJr skrev:
Inte för att röra upp några känslor nu (som det faktist verkar göra för vissa av nåfon anledning), men mig veterligen så var det två-dagars förra året. Dessutom var det fest på kvällen med öltält och hela vischan. Har detta tagits bort eller? Läser inte bilsport, men jag kan läsa.

Det har du rätt i, de va fest där förra året och du har nog rätt ang: att de kördes där båda dagarna också... Dock kördes det inte mycket på fredagen... Tror de va lite RS körning på fredan då, men i år så ska de inte vara nån körning på fredan..hmm

UhrJr Nordic Tuning i Norrköping
5 augusti 2011 · 839 Inlägg

Rallon skrev:

UhrJr skrev:
Inte för att röra upp några känslor nu (som det faktist verkar göra för vissa av nåfon anledning), men mig veterligen så var det två-dagars förra året. Dessutom var det fest på kvällen med öltält och hela vischan. Har detta tagits bort eller? Läser inte bilsport, men jag kan läsa.

Det har du rätt i, de va fest där förra året och du har nog rätt ang: att de kördes där båda dagarna också... Dock kördes det inte mycket på fredagen... Tror de va lite RS körning på fredan då, men i år så ska de inte vara nån körning på fredan..hmm

Festen kan man ju leva utan, det är ju inte riktigt därför man är där smile. Men körningen på fredagen tyckte jag var bra, det blev som en försmak på det riktiga. En chans att testa in bilen. plus att ju fler dagar desto mer folk lär det ju dra till sig. Well well.

Vad är det för fel på folk?
På det här forumet diskuterar man inte längre, man skriver +1.
Saab 90 "Nordic Extreme RWD" (1987)
syabo
5 augusti 2011 · 1 278 Inlägg

Vet inte varför de har tagit bort alla körningar på fredagen.
Dom hade bokat liveband o öltält men valde att avboka det för att alla skulle vara pigga på körningen på lördagen.

Street Knight
MrJAM
5 augusti 2011 · 1 464 Inlägg

Håller med dig Kalle. Jag var där själv "bara" en dag förra året och retade mig då att jag inte hade en chans att få ta del av allt. Sen görstår jag också er förare och team som kanske vill ha en halvdag (iallafall) på sig att kanske justera allt, tills det faktiskt gäller.

Det var inte längesedan det fanns info om att det faktiskt var körning även på Fredagen så... man kan undra varför det är ändrat.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
RayRayADT Sportcar for Life
5 augusti 2011 · 315 Inlägg

Vi får tjata lite på dem så de ändrar till 2 dagar till nästa år..smile

UhrJr Nordic Tuning i Norrköping
5 augusti 2011 · 839 Inlägg

Tycker du ska köra ett före/efter-test på strippen imorrn Ronny. Bilen din ska ju trimmas för tusan smile

Vad är det för fel på folk?
På det här forumet diskuterar man inte längre, man skriver +1.
Saab 90 "Nordic Extreme RWD" (1987)
Maalfredsson
5 augusti 2011 · 70 Inlägg

Goran_R skrev:
Tänkte att eftersom det är många som kommer att fota på Action Meet så kan det vara bra ifall dom som vill ha bilder på sina bilar, från banan eller utställning, skriver ett inlägg här. Skriv vad det är för bil och lite vad du är ute efter för bilder så kan någon som fotat hålla koll på vilka som kan tänkas vilja ha bilder.

Normalt brukar sådana frågor komma efter eventen men då kan det vara försent för alla fotar inte alla bilar man ser.

Om någon har speciella önskemål så är det bara att PM'm några av dem som brukar lägga upp bilder.

ta gärna lite bra bilder på min guldiga supra smile på bromsarna jag har satt på fram nu osv big_smile

BMW F11 "KINGEN" (2012)
Goran_R
5 augusti 2011 · 169 Inlägg

super_tias skrev:

Goran_R skrev:
Tänkte att eftersom det är många som kommer att fota på Action Meet så kan det vara bra ifall dom som vill ha bilder på sina bilar, från banan eller utställning, skriver ett inlägg här. Skriv vad det är för bil och lite vad du är ute efter för bilder så kan någon som fotat hålla koll på vilka som kan tänkas vilja ha bilder.

Normalt brukar sådana frågor komma efter eventen men då kan det vara försent för alla fotar inte alla bilar man ser.

Om någon har speciella önskemål så är det bara att PM'm några av dem som brukar lägga upp bilder.

ta gärna lite bra bilder på min guldiga supra smile på bromsarna jag har satt på fram nu osv big_smile

Ska du ställa ut eller köra på banan med bilen ??
Något mera kännetecken än guldig ??

Alecci
5 augusti 2011 · 2 014 Inlägg

Hmm... Funderar på om man skulle orka dra sig dit med både Skyline och Alpina?

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Master_J Stålmannen
5 augusti 2011 · 465 Inlägg

Ska också till mantorp. Men vet inte vilken bil jag ska tvätta och åka ner i. :p

Audi A4 Avant 1,8ts Quattro "Quattro gmbh" (2000)
Maalfredsson
5 augusti 2011 · 70 Inlägg

Goran_R skrev:

super_tias skrev:

Goran_R skrev:
Tänkte att eftersom det är många som kommer att fota på Action Meet så kan det vara bra ifall dom som vill ha bilder på sina bilar, från banan eller utställning, skriver ett inlägg här. Skriv vad det är för bil och lite vad du är ute efter för bilder så kan någon som fotat hålla koll på vilka som kan tänkas vilja ha bilder.

Normalt brukar sådana frågor komma efter eventen men då kan det vara försent för alla fotar inte alla bilar man ser.

Om någon har speciella önskemål så är det bara att PM'm några av dem som brukar lägga upp bilder.

ta gärna lite bra bilder på min guldiga supra smile på bromsarna jag har satt på fram nu osv big_smile

Ska du ställa ut eller köra på banan med bilen ??
Något mera kännetecken än guldig ??

Ställa ut! svarta 19" fälgar diamanter på vingen 2 st på sidan (ena) brötar rätt mycket wink

BMW F11 "KINGEN" (2012)
elvedin
5 augusti 2011 · 101 Inlägg

hoppas vädret blir fint på lördag

ska bli snyggare till sommaren
Aerodynamik ...
5 augusti 2011 · 7 120 Inlägg

Goran_R skrev:
Tänkte att eftersom det är många som kommer att fota på Action Meet så kan det vara bra ifall dom som vill ha bilder på sina bilar, från banan eller utställning, skriver ett inlägg här. Skriv vad det är för bil och lite vad du är ute efter för bilder så kan någon som fotat hålla koll på vilka som kan tänkas vilja ha bilder.

Normalt brukar sådana frågor komma efter eventen men då kan det vara försent för alla fotar inte alla bilar man ser.

Om någon har speciella önskemål så är det bara att PM'm några av dem som brukar lägga upp bilder.

Du får gärna ta några bilder på min Nissan in action, kommer köra RS-bana. smile

RayRayADT Sportcar for Life
5 augusti 2011 · 315 Inlägg

Jag ska också köra rs bana nu eftersom prova på driftingen bara va till halv 1.. Så blir först Drifting sen rs..smile ta gärna bilder..wink

Nilsson13 Sideway Is The Only Way.
5 augusti 2011 · 71 Inlägg

Mailade till dem och det går bra att efteranmäla sig där om man vill köra, vilket jag kommer att göra med driftingen smile Så om ni ser en blå S13 så ta gärna kort lr filma smile

Hell Yeah!
Nissan 200sx s13 "RBS13" (1989)
Anton-DekorTeknik
5 augusti 2011 · 964 Inlägg

Kommer själv fota massor imorgon.
Måste inviga mitt nya objektiv.

Så skicka antingen PM eller maila anton@rotaryreloaded.com

Söker ni dekaler eller material till bilmässor?
Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Eller följ oss på Facebook:
Gå in och gilla!
braladd
5 augusti 2011 · 65 Inlägg

Lastat och klart nu och nominerad i klassen årets bygge! Ska bli en riktigt rolig dag!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang