VARNING för tjuvar hos exklusivare bilar i STHLM!

MrDegis Ingen fast bostadsort
20 juli 2011 · 54 Inlägg

Tjenare garaget!

Imorse vaknar man upp till att Touaregen (IGEN!!!) har fått sina framlyktor stulna! Men det blir fanemig värre.. På grannens X5a borrade dom upp låset, slet ut M-ratten samt navin och AC. Allt utan att larmet gick. Det här skedde ute i Saltsjöbaden, Nacka utanför Sthlm.

Vill bara varna alla er med bilar, ofta SUVar, i den dyrare klassen att hålla ögonen öppna!


Mvh Mr Degis

(Admin kan ändra till en bättre titel, denna var den bästa jag kom på)

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
20 juli 2011 · 14 058 Inlägg

MrDegis skrev:
Tjenare garaget!

Imorse vaknar man upp till att Touaregen (IGEN!!!) har fått sina framlyktor stulna! Men det blir fanemig värre.. På grannens X5a borrade dom upp låset, slet ut M-ratten samt navin och AC. Allt utan att larmet gick. Det här skedde ute i Saltsjöbaden, Nacka utanför Sthlm.

Vill bara varna alla er med bilar, ofta SUVar, i den dyrare klassen att hålla ögonen öppna!


Mvh Mr Degis

(Admin kan ändra till en bättre titel, denna var den bästa jag kom på)

Det verkar som om dom är ute efter reservdelar. Dom går säkert jättebra att sälja. Det är ju svårt att ha bilarna inlåsta jämnt. Att vissa människor inte kan ha respekt för andras saker.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang