6270
Sök

Var får man tag på svarta fälgar?

hater
656 Inlägg
14 augusti 2006
Trådstartare
Tja!

Jag undrar var man kan få tag på svarta fälgar, med kromad kant. De ska passa BMW(bultstorlek: 5/120), och helst 19". Ni som har sett "The Fast And The Furious: Tokyo Drift", så letar jag efter liknande fälgar som den röda Mitsubishi Lancer hade.

Fälgarna får vara begagnade men inte körda mer än 200mil.

MVH

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

250 Inlägg
14 augusti 2006
du vet at du kan lacka fälgar wink men barracuda har sånna fälgar smile gå in på www.ultimatestyling.com dom har många oliak o välja på!

hater
656 Inlägg
14 augusti 2006
Trådstartare
aa jag vet, men jag kan aldrig få den bredden som jag vill ha också.. Tack för tipset:)

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

Sök