Polo GTI Infinity Edition

Cullberg
15 augusti 2006 · 56 Inlägg

Tänkte bara höra lite vad ni tycker om mitt "projekt"?
Vad ni tycker och tänker om vad som mer skall göras med bilen smile
Har beställt en DTM läpp som kommer i vecan sen så skall jag sätta dit Cup speghlar tänkte jag, om det kan bli bra!!

http://f10.putfile.com/thumb/8/22613464513.jpg

skall fixa fler bilder men ni kan kolla på mitt garage så länge smile

Senast redigerat av Cullberg (15 augusti 2006)

Golf gti 25 Jahre Jubileum
precision
15 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

riktigt fin polo. tycker du ska sänka mer .

Cullberg
15 augusti 2006 · 56 Inlägg

Tack, jo jag har funderat på det också!! är bara sänkt 40 nu tror jag!! kanske blir att satsa på en coilover sats!!

Golf gti 25 Jahre Jubileum
precision
15 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

ja jag tror han skulle behöva komma ner lite till . inte mkt kanske 1-2 cm till .

annars är bilen perfekt som den är

Cullberg
15 augusti 2006 · 56 Inlägg

ja det blir nog nya fjädrar då!! vill kunna köra med bilen normalt ändå, kommer bli ganska låg fram med dtm-läpp!! någon som har något bra tips på fjädrar??

Golf gti 25 Jahre Jubileum
Pitzon
15 augusti 2006 · 202 Inlägg

Ohh vilken grann bil wink 

Tänkt på att den kan bli högre med en ny sänksats om du har otur. Sitter Eibach 40mm på den men den kan ju ha sjunkit lite genom åren så satt säga. Skall du får det bra är det nog coilovers som gäller så du kan justera den som du vill ha den.

Finns kanske nåt märke som har 60mm sänkningsats iofs til 6n2, kan ju vara en idé

Lycka till med pärlan!

Man nog att våga köra en tjejbil :)
Cullberg
16 augusti 2006 · 56 Inlägg

är du säker på att det är eibach tongue tyckte jag skymtade H&R på fjädern när jag tog avfettning i hjulhusen häromdan smile blir kanske att köpa dämpare och fjädrar som är anpassade för varandra nästa gång iallafall...

Golf gti 25 Jahre Jubileum
TyranN Biltokig
16 augusti 2006 · 345 Inlägg

Det är väl Pitzons gamla va? smile Skit fin liten bil. xD

Pitzon
16 augusti 2006 · 202 Inlägg

Cullberg skrev:
är du säker på att det är eibach tongue tyckte jag skymtade H&R på fjädern när jag tog avfettning i hjulhusen häromdan smile blir kanske att köpa dämpare och fjädrar som är anpassade för varandra nästa gång iallafall...

Kan vara så ju, förra ägaren sa det var Eibach (  toyota-reklamen ) iaf, he he smile

Senast redigerat av Pitzon (16 augusti 2006)

Man nog att våga köra en tjejbil :)
Cullberg
16 augusti 2006 · 56 Inlägg

hehe, jo då visst är det pitzons gamla bil tongue ja det spelar ingen större roll vad det är för märke på dom, blev lite förvånad bara!! någon som sett en polo med cup speglar eller?? eller skall man kanske ha några andra speglar? dock absolut inte m3 speglar

Golf gti 25 Jahre Jubileum
OpelMannenRacing Allmänt galen
16 augusti 2006 · 219 Inlägg

Cullberg skrev:
hehe, jo då visst är det pitzons gamla bil tongue ja det spelar ingen större roll vad det är för märke på dom, blev lite förvånad bara!! någon som sett en polo med cup speglar eller?? eller skall man kanske ha några andra speglar? dock absolut inte m3 speglar

cupspeglar är snygga, jag håller med dej, våga vägra m3 speglar

Cullberg
17 augusti 2006 · 56 Inlägg

Ja, det kan vara bland det värsta so finns, ett par kromade m3 speglar! men det kanske bara är jag som tycker det iofs tongue

Golf gti 25 Jahre Jubileum
OpelMannenRacing Allmänt galen
18 augusti 2006 · 219 Inlägg

Cullberg skrev:
Ja, det kan vara bland det värsta so finns, ett par kromade m3 speglar! men det kanske bara är jag som tycker det iofs tongue

usch, håller med dej, nä, cup-speglar på en polo det är riktigt snyggt

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang