Angående UnderGround träffen och efter

Moonfury UNDERGROUND
30 juli 2011 · 649 Inlägg

Hejsan vill först och främst säga TACK för en trevligt kväll igår ! blev massor av bilar och de va riktigt trevligt=)

sen av någon anledning drog folk till brodalen. vet dock inte vem de va som körde bort alla! men jag fans på plats i brodalen och dom som var där vet nog va som hänt...

I allafall är uthängd på GSR hemsida av följande President...

så här står det skrivet av GSR´s president

Som frågan lyder finns det något intresse kvar att komma och leka under kontrolerade former eller
vill ni köra utan någon som helst säkerhet där ni vid en ev krock blir lämnade kvar fastklämda i bilen?
Ja det är ju frågan ni själva får ställa er..
Jag frågade en arrangör igår om vad han gör om det händer en olycka under ett race, svaret jag fick då. FÖRARNA KÖR
PÅ EGEN RISK SÅ DET SKITER VÄL JAG I DET ÄR JU INTE MITT PROBLEM. Ok tänkte jag denna typ av verksamhet vill inte jag stå bakom..
Personen som utalade dom orden heter SIMON och är tydligen den som annordnar underground träffarna i Gbg .
Tanken med GSR.Du som kommer och kör på ett GSR race skall alltid kunna känna dig trygg vi en ev olycka.Om och jag säger om det sker en olycka finns det en plan om hur detta skall hanteras alla i crewet har en specifik uppgift att utföra..Denna följs  till punkt och pricka alltför att du som förare skall känna dig trygg och aldrig bli lämnad ensam..
Ni som anser att denna typ av organiserad lek är något att ha kan ju komma på evenemanget senare under dagen..
Välmött GSR

MINA SVAR

svart 1 JAG håller inga Race utan bara träffar och crusningar mm...
¨
svar 2 JAG sa: man kör på egen risk, vid frågan , PUNKT sa inget mer.

svar 3 ÄR det okey med monopol på gatorna i göteborg ?

SEN blev jag personligen förföljd och up jagad blev styptagen av presidenten GSR 
sen blev min dör på bilen insparkad av Presidenten GSR när jag åkte från platsen.
SEN blev jag blockerad vid annat försök att få tag på mig.
Senare vid ett trevligt caffe vid caffe skåne fick jag 3 däck punkterade av anghängare....

ÄR de så här man ska dela sitt bilintresse?

Anklagar inga! vill bara vissa vad som sagt å hänt. mvh Simon/UnderGround

Senast redigerat av Moonfury (30 juli 2011)

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Golfen89
30 juli 2011 ·

Dom skriver käpprätt fel om dig där. Du var vid oss hela tiden så.. rätt kul detta. Kul att folk lyssnar på andra föreingar o inte den föringen som höll i det. Men blir väll så när folk snackar skit om oss och e så svartsjuka. Men tyvärr kan inte folk hjälpas åt o så.. som vi kan o gjorde.

önska att folk i alla fall hade VÄTT I SKALLEN... för jag t.om sa till folk att du inte skulle ha race :S men ingen lyssna. Monopol är förbjudet i sveriges rikslag. Även GSR har inte Dispens för o köra så dom har INGET ORD alls inom racing. Dom har lika rätt o orätt som vi har. Vi har brandsläckare på TRÄFFAR. Något ingen annan har. Vi har grejer på träffar. DET är säkerhet och vi har kontakt med poliser och allt med så förstår inte. Ingen är bättre eller bäst så lägg bara ner.

Simon ja säger bara ifrån BSP´s vägnar: tack för en trevlig kväll med dig och vi är glada som fått samarbeta med dig och finnas där för dig! Vi kommer alltid försöka stå vid din sida vid det rätta!

Hamilton
30 juli 2011 · 8 864 Inlägg

Är det inte bättre att TS besvarar kritiken på sidan där kritiken är framförd?


Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Golfen89
30 juli 2011 ·

Går inte. Sidan är låst för bara medlemmar om ja förstår rätt =/

eliszewski
30 juli 2011 · 36 Inlägg

Golfen89 skrev:
Dom skriver käpprätt fel om dig där. Du var vid oss hela tiden så.. rätt kul detta. Kul att folk lyssnar på andra föreingar o inte den föringen som höll i det. Men blir väll så när folk snackar skit om oss och e så svartsjuka. Men tyvärr kan inte folk hjälpas åt o så.. som vi kan o gjorde.

önska att folk i alla fall hade VÄTT I SKALLEN... för jag t.om sa till folk att du inte skulle ha race :S men ingen lyssna. Monopol är förbjudet i sveriges rikslag. Även GSR har inte Dispens för o köra så dom har INGET ORD alls inom racing. Dom har lika rätt o orätt som vi har. Vi har brandsläckare på TRÄFFAR. Något ingen annan har. Vi har grejer på träffar. DET är säkerhet och vi har kontakt med poliser och allt med så förstår inte. Ingen är bättre eller bäst så lägg bara ner.

Simon ja säger bara ifrån BSP´s vägnar: tack för en trevlig kväll med dig och vi är glada som fått samarbeta med dig och finnas där för dig! Vi kommer alltid försöka stå vid din sida vid det rätta!

Vem var det som höll i racet igår då? Kom INTE och säg GSR då Martin stog vid mig när folk kom o sa till oss att det va brodalen som gällde. 

Säkerheten i brodalen va inte ens påtänkt! Alla kunde köra vart dom ville, folk gick överallt.

Och vilka är BSP?


///

The President for Mapteam Gothenburg
Golfen89
30 juli 2011 ·

Ingen höll i racet. Folk skickades dit. BSP är ja o Freddie.  Simon o vi blev ivägskickade. Folk ifrån "våran" träff eller man ska uttrycka sig. Blev ivägskickade dit.

eliszewski
30 juli 2011 · 36 Inlägg

Golfen89 skrev:
Ingen höll i racet. Folk skickades dit. BSP är ja o Freddie.  Simon o vi blev ivägskickade. Folk ifrån "våran" träff eller man ska uttrycka sig. Blev ivägskickade dit.

Ok? av vem, ingen som kan stå för det eller?

Vet ju att simon har hållt i race förut....

Och han har skrivit till mig att han tänkte hålla race på fredagen...

The President for Mapteam Gothenburg
Golfen89
30 juli 2011 ·

Ja o Simon o Freddie stod rätt tajta ihop hela tiden. Vi stod o diskutera vad vi skulle göra härnest. Sedan plötsligt for alla iväg o säger bordalen.
Men ja lovar till 100% Simon stod vid oss o han utförde INGA race för jag stoppade honom.

Jag lovar, ja stoppade honom så. Han sa själv till mig, att de inte skulle bli race. O vi satte träffen på fredagen FÖR O RESPEKTERA att GSR skulle ha på Lördagen. Så rätt sjukt att Simon råkar ut för saker när vi visar respekt o tar annan dag som egentligen skulle regna på o vara dålig bildag :S så förstår inte.

Vi blev ivägskickade sist till brodalen med. T.om min farsa blev ivägskickad före.. tongue så ja

eliszewski
30 juli 2011 · 36 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/139/138917/138917-9a9c0ee1ab262bcfe6540a575ddaa8d5.jpg


Men han har ju fortfarande sagt till mig tidigare att han ska ha race på fredagen....

The President for Mapteam Gothenburg
eliszewski
30 juli 2011 · 36 Inlägg

vad står BSP för?

The President for Mapteam Gothenburg
Golfen89
30 juli 2011 ·

ja säger inte att han inte sagt det! yikes de har ja sätt men ja mena alltså. Jag sa till honom. Att istället för o bråka o hålla på så har vi träff o göra roliga saker o han höll med mig! O vi skulle inte ha race och som sagt. När vi stod o planera vad vi skulle göra så for alla iväg på race i Brodalen o vi fattar ingenting. O enligt folk, säger inte att det är så, enligt folk så säger dom att det är GSR som skicka iväg dom. Och tycker det är rätt tråkigt att folk ska förstöra när vi respektera o gjorde bra ifrån oss :S

Vi hade 4 brandsläckare i min bil och i Simons ifall något hände pga värmen. Och vi höll ändå bara i en träff. Men som sagt jag bara det att Simon höll bara i träffen med oss sedan blev alla ivägskickade. Och allt blev hej babberiba.

Golfen89
30 juli 2011 ·

Black Street Performance

FreddiZ001
30 juli 2011 · 3 Inlägg

Det var en rätt så väl etablerad grupp som gjorde detta i mot "OSS" för att demonstrera och försöka förstöra.

Sedan när vi väl kommer ner till brodalen som "DE" sagt till alla andra utom oss så skäller denna grupp ut Simon "UG" efter noter och tar stryp tag på Simon, Sedan när Simon märkbart försöker dra sig undan ifrån denna President så försöker han stoppa igenom att agera mänskligt hinder framför bilen.

Vi kan erkänna att vi tänkte hålla race men det var inte förens kl 22:00 tidigast, men det startades utav andra gruppen... då sa vi att VI (BSP och UNDERGROUND) Tar inte ansvar för detta påhitt... när väl polisen kom så drog vi ihop ett gäng till Arendal och tyvär kom denna andra grupp dit och förstörde det med...

Senare på kvällen/natten fick även Simon tre av fyra däck sönderskurna (undra vem det kan vara?)

Så nu vet ni det mesta viktiga och nu kommer det ifrån Underground och BSP inte från någon annan som tror sig veta...

Denna gång kör vi på annan ort för att slippa detta problem med misshandel och hot.

MVH// Underground och BSP
Crew UG: Simon
Crew BSP: Freddie o Monica

Senast redigerat av FreddiZ001 (30 juli 2011)

BMW 530d xDrive F11 LCI "Offret" (2017)
Moonfury UNDERGROUND
30 juli 2011 · 649 Inlägg

citat ska hålla de på fredag ! mm de menas inte race om du kollar va jag skrev i tidigare i underground träffen mvh. simon

Senast redigerat av Moonfury (30 juli 2011)

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Golfen89
30 juli 2011 ·

Tråkiga är bara att.. en förening som går på rätt många andra "små-föreingar".. går mot sveriges lagar. förtal, monopol m.m rätt sjukt.. o säkerhet vet ja inget om... o finns inget.

Tråkigt att de ska bli så här. Aja..skickar snart upp bilder som "min fotograf" tog haha tongue

ejon_850
30 juli 2011 · 878 Inlägg

Fick igår kväll då träffen var igång sms av 4 olika personer, som inte känner ens varandra.

"Kom till träffen. blir race enligt simon...

Sen om ni skriver att dom går mot lagarna, gå inte ens på deras race då,  ni använder dom själv som eran underhåll!

All The best
MVH
Jonas .L
Golfen89
30 juli 2011 ·

Jonas hur jävla många ggr ska ja tala om för dig big_smile  vi hade inge race.. vi starta inte race. vi tänkte inte race. ATT ANDRA snackar!! DE e en sak men sa SIMON öga mot ÖGA till dig o sa: DET är race?

Golfen89
30 juli 2011 ·

vi går inte ens på GSR´s race >.<?!

Golfen89
30 juli 2011 ·

"...När vi stod o planera vad vi skulle göra så for alla iväg på race i Brodalen o vi fattar ingenting. O enligt folk, säger inte att det är så, enligt folk så säger dom att det är GSR som skicka iväg dom. Och tycker det är rätt tråkigt att folk ska förstöra när vi respektera o gjorde bra ifrån oss :S ..."

FreddiZ001
30 juli 2011 · 3 Inlägg

ejon_850 skrev:
Fick igår kväll då träffen var igång sms av 4 olika personer, som inte känner ens varandra.

"Kom till träffen. blir race enligt simon...

Sen om ni skriver att dom går mot lagarna, gå inte ens på deras race då,  ni använder dom själv som eran underhåll!

vi går inte på deras race...

BMW 530d xDrive F11 LCI "Offret" (2017)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang