Angående UnderGround träffen och efter

JaZoR Team RmR
30 juli 2011 · 393 Inlägg

hahaha gsr.....

Golfen89
30 juli 2011 ·

Till det lite roligare.. här är bilder xD
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=20412

Bimiss
30 juli 2011 · 154 Inlägg

Får man vara nyfiken och fråga vad detta handlar om?


Jag har vart på ett fåtal  träffar/rejs och de har vart GSR som har anordnat de, iaf rejsen.

Och jag måste säga att de gånger har de väldigt bra arrangerade.
Bra upplägg, folk kör i köer fram till startlinjen, och de är avsäkrat, och allt sådant..


Att någon kör utan några säkerheter överhuvudtaget eller så är ju bara korkat och förstör för andra arrangörer som lägger ner tid och energi på att vi som vill köra skall köra SÄKRARE.


Just my 2 cents big_smile

Golfen89
31 juli 2011 ·

Som sagt vi som starta träffen o bara skulle ha träff. Fick skiten för någon annan starta ett race vi inte ens.. tänkte på ens o ha :S utan vi fick skiten o ett helvete rent ut sagt. Och sedan spelar de ingen roll om GSR eller någon annan har säkerhet. Dom har ÄNDÅ INTE dispens för något race. Så spelar ingen roll. Den som har dispens för race är den ända som har talan om race och rätten till race. INGEN ANNAN! När de gäller allmänna vägar. Däremot är "bilbanor" o sådant OKEY o tävla. Där vet jag inte något så jag förhoppningsvis gissar på att man får göra de på bilbanor(racebanor) eller va man nu kalla dom. Men allmänna vägar e de förbjudet så spelar ingen roll med säkerhet. De e olagligt o dom har ingen talan! När dom visar skriftligt dispens har dom talan!

Golfen89
31 juli 2011 ·

Jag orka inte skriva o hålla på tjaffsa om detta utan.. prata med Simon själv. Han blev både fysiskt skadad med våld och bucklor på bil pga vandalisering och även 4 knivskurna däck. Detta pga vi starta en TRÄFF!

Något vi faktiskt får göra, helt utan någon dispens eller rättighet smile

Så!

Ghost_rider1 Streetrace is not a crime
31 juli 2011 · 112 Inlägg

ejon_850 skrev:
Fick igår kväll då träffen var igång sms av 4 olika personer, som inte känner ens varandra.

"Kom till träffen. blir race enligt simon...

Sen om ni skriver att dom går mot lagarna, gå inte ens på deras race då,  ni använder dom själv som eran underhåll!

sluta snacka skit din skitunge lol

JaZoR Team RmR
31 juli 2011 · 393 Inlägg

SPORTLUFT : en liten fråga bara , så du tycker ett sånt agerande som gsr gjorde är helt rätt, och att just den här simon då inte får hålla i ett race utan att folk ska lägga sig i o tro att dom äger hela gbg ?
han får la hålla i hur många race/träffar han vill , utan att folk ska skära sönder däck o hota hit o dit

Golfen89
31 juli 2011 ·

Ja lägg dig i bara. Du vet inte ett skit vad vi pratat om o går igenom själva Robbin. Du bör bara hålla käft rent ut sagt! Du ljuger så det skriker om det jämt när du pratar om och med folk. Så du har ingen talan!

Jag och Simon o Freddie o Malin hart vart med varandra nu i flera veckor, samarbetat o hållit ihop säkert 24/7. Inte när vi sover men annars! Jag vet mycket väl vad Simon har sagt och inte sagt. Folk sprider ut att Simon sagt saker BARA för att förstöra och den bilden som en la upp, det står inte att simon säger att han ska ha race utan meet på fredag, Simon kommentera ett citat t.om under >.< så lägg ner! SERIÖST!
Jag vill inte ha jävla trams här! Gjort e gjort och vi gjorde inte ett jävla fel i fredags. Du var inte ens där Robbin! så du ska inte ens lägga dig i. Du har inget med detta o göra. Håll dig i Lerum så mår vi alla bra!

Golfen89
31 juli 2011 ·

Okeeey men as bra att folk utanför vet vad vi satt och planera tongue jätte bra..för vi satt nämligen på Oldsen o planera hur vi skulle göra o ingen var där förutom jag, freddie, malin o simon tongue så rätt bra de. Men fortsätt du. Du vet ju allt så ^^ Ingen som bryr sig ändå ( alltså..va du vet o tycker..). Simon starta igång race för länge sedan:) i fredags var det andra. Men du var ju självklart där o visste ju allt o såg allt tongue men jätte bra. Vittnar du för polisen då eller? big_smile?

Läs den bilden igen då och läse det Simon skrev under så FATTAR du kanske nån gång smile
Men vi ska låta er leka runt i gbg o ha gbg för er själva vi ska inte störa. Så tar vi hellre o har ihop det med andra "föreningar" och har kul med dom runt om gbg:P Som ja även sa till Jonas. GSR får ha gbg så tar vi och andra "föreningar" runt om gbg-trakten big_smile

-Michael :-)
31 juli 2011 · 367 Inlägg

Ni gör en träff och Simon meddelar folk att det blir race på kvällen = ni får mer folk.
Presidenten pratar med Simon och ger en klapp på axeln och blir efter det anmäld för misshandel, stryptaget verkar det inte vara fler än ni "arrangörer" som kan bekräfta(?)

Varför har ni brandsläckare med er om ni bara skall stå på en parkering och titta på varandra?

Bevisen för att det var någon i GSR som skar sönder däcken, vart finns dem?

Moonfury UNDERGROUND
31 juli 2011 · 649 Inlägg

Skrev jag race i de uplägget eller håller i det ?  i de syftar jag på mitt underground bilträff evenemang å inget jävla race å de finns inget som ger rättighet till gsr å hoppa på MIG då monopol är olagligt.

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Golfen89
31 juli 2011 ·

Vi tänker ju på säkerheten?!

Står de någonstans att vi Sagt. att de är GSR som skar sönder däcken, VA? INGEN har nämnt att det var GSR. Men jätte bra anklaga mera smile!!
och sedan så e tyväääärr folk så fega och ynkliga som inte våga stå för det dom gjort och sätt och ärligheten. Men står ingenstans att vi anklagar GSR om däcken. INGENSTANS. men kul att du sitter nu o anklagar dom själv för de tongue

FOLK SMSAR UT ATT DET ÄR RACE JA. men har SIMON PERSONLIGEN sagt till er ALLA att det är race o sms.at ut det?

Senast redigerat av Golfen89 (31 juli 2011)

-Michael :-)
31 juli 2011 · 367 Inlägg

JaZoR skrev:
SPORTLUFT : en liten fråga bara , så du tycker ett sånt agerande som gsr gjorde är helt rätt, och att just den här simon då inte får hålla i ett race utan att folk ska lägga sig i o tro att dom äger hela gbg ?
han får la hålla i hur många race/träffar han vill , utan att folk ska skära sönder däck o hota hit o dit

Din flane, du förstår ju inte ens poängen.
Simon (som säger att han styr race) väljer att avsäga sig allt ansvar vid olycka.
GSR har sjuksköterska, brandsläckare, brandfiltar, avspärrningsband, publikvakter o hela kalaset.

Simon däremot, han skulle bara lämna platsen vid olycka eller polisnärvaro.


Vi har RC här i Göteborg också. Konstigt att inte GSR har attackerat dom med brandbomber och bazooka med tanke på vad som sägs av dom här grabbarna.

Golfen89
31 juli 2011 ·

Men bara för GSR har all säkerhet så betyder inte att dom får enligt rikslag! UTAN dom måste ha Dispens. Ingen trögfattad som fattat det?!

Simon hade aldrig lämnat. Men kul att ni säger så, ni vet inte ett skit om han o ni förutspår saker xD? Ni vet ju inget! INGEN vet hur man reagera vid en olycka! CHOCKEN som tar över. LÄR ER DET!

ajaa brandbomber o bazooka e precis de vi sagt smile Men fantisera du på mer xD RC e ju nere smile

-Michael :-)
31 juli 2011 · 367 Inlägg

Golfen89 skrev:
Vi tänker ju på säkerheten?!

Står de någonstans att vi Sagt. att de är GSR som skar sönder däcken, VA? INGEN har nämnt att det var GSR. Men jätte bra anklaga mera smile!!
och sedan så e tyväääärr folk så fega och ynkliga som inte våga stå för det dom gjort och sätt och ärligheten. Men står ingenstans att vi anklagar GSR om däcken. INGENSTANS. men kul att du sitter nu o anklagar dom själv för de tongue

FOLK SMSAR UT ATT DET ÄR RACE JA. men har SIMON PERSONLIGEN sagt till er ALLA att det är race o sms.at ut det?

Anhängare DÅRÅ  !!!!!! big_smile xD tongue tongue

Golfen89
31 juli 2011 ·

Tack för .. inga svar :S vart står de att vi hänger ut GSR, att dom skärt sönder däcken?
och har Simon personligen SKRIVIT till er ALLA att det är race?

Seriöst.. att ni inte ens lägger ner :S ni fortsätter dalta om en grej som hände för 2 dagar sedan. Hur orka ni ens xD? SKÖT erat egna kanske smile! Ni har ju inget med detta o göra? Så va spela de för roll vad som händer. Sköt ni erat.. om ni har..klubbar eller bilar eller vad ni har. sköt det istället för o ens skriva något

-Michael :-)
31 juli 2011 · 367 Inlägg

Golfen89 skrev:
Men bara för GSR har all säkerhet så betyder inte att dom får enligt rikslag! UTAN dom måste ha Dispens. Ingen trögfattad som fattat det?!

Simon hade aldrig lämnat. Men kul att ni säger så, ni vet inte ett skit om han o ni förutspår saker xD? Ni vet ju inget! INGEN vet hur man reagera vid en olycka! CHOCKEN som tar över. LÄR ER DET!

ajaa brandbomber o bazooka e precis de vi sagt smile Men fantisera du på mer xD RC e ju nere smile

Du vet väl att polisen låtit GSR fortsätta köra på nätterna för att dom ansett det vara såpass bra uppstyrt. Inga konstigheter brushan.
Senast det skedde en olycka som såg större ut än vad den var så sköttes allt exemplariskt.


Vem kan ta dig seriöst när du skriver som du gör förresten ???????!!!!!! xD xD

Senast redigerat av -Michael (31 juli 2011)

Moonfury UNDERGROUND
31 juli 2011 · 649 Inlägg

Vem i helvetet har sagt de? Gsr sprider fel info.. självklart bry jag MIG om de händer nåt och ingriper ! Ps sluta prata med egenfsntasi din flane

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
-Michael :-)
31 juli 2011 · 367 Inlägg

Moonfury skrev:
Vem i helvetet har sagt de? Gsr sprider fel info.. självklart bry jag MIG om de händer nåt och ingriper ! Ps sluta prata med egenfsntasi din flane

Allt kommer inte från GSR gubben.

Moonfury UNDERGROUND
31 juli 2011 · 649 Inlägg

De ändå jag sagt att man kör på egen risk. De gör man även på banor.

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang