6646
Sök

Köpa koppar i Skåne?

750 Inlägg
3 augusti 2011
Trådstartare
hallå tänkte höra ifall någon vet var man kan få tag i koppar i Skåne, kopparn ska användas till mina extrabattrier till ljud anläggningen i bilen. Har ringt och sökt men ingen verkar ha hmm
Senast redigerat av Sydeken (3 augusti 2011)

« ʂpʟ ɗʏŋɑɱɪɕʂ, кейɯɔɔð, β2 ɑʊðɪɔ »
Dцьstэp

Dr. Scanner
2 167 Inlägg
3 augusti 2011
Sydeken skrev:
hallå tänkte höra ifall någon vet var man kan få tag i koppar i Skåne, kopparn ska användas till mina extrabattrier till ljud anläggningen i bilen. Har ringt och sökt men ingen verkar ha hmm

Vad exakt menar du med koppar?
Kabel?

750 Inlägg
3 augusti 2011
Trådstartare
Nitromast skrev:
Sydeken skrev:

Vad exakt menar du med koppar?
Kabel?

Haha nä smile koppar skenor.. http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … age=889582

Dцьstэp

Dr. Scanner
2 167 Inlägg
3 augusti 2011
Kolla på någon firma som levererar elmaterial. exempelvis storel, solar, elektroskandia, selga.

1 400 Inlägg
3 augusti 2011
Stena Metall

Ms-sound @www.criticalmassaudio.com

750 Inlägg
4 augusti 2011
Trådstartare
Okej tack för alla tips ska höra runt idag med smile

Dцьstэp

750 Inlägg
4 augusti 2011
Trådstartare
Funderar också över om man ska ha ytbehandlad koppar eller ej. Har hört att koppar oxiderar efter en tid, är det något som är dåligt?
Senast redigerat av Sydeken (4 augusti 2011)

Dцьstэp

Dr. Scanner
2 167 Inlägg
4 augusti 2011
Sydeken skrev:
Funderar också över om man ska ha ytbehandlad koppar eller ej. Har hört att koppar oxiderar efter en tid, är det något som är dåligt?

Ja oxidering är dåligt. Det ger en försämrad anslutningsyta!

Sök