Hej! De är inte tillfrågade (känner inte till den bilen). Är det någon du har kontakt med så fråga om de vill komma med den till utställningsytan för BMWs.
Vi vill ju helst att den stora massan kommer när träffen börjar klockan 12:00. Men om några enstaka inte kan dyka upp förrän senare så är det ok. Klockan 15:00 utses vinnarna i Peoples Choice-tävlingen.
Hej! De är inte tillfrågade (känner inte till den bilen). Är det någon du har kontakt med så fråga om de vill komma med den till utställningsytan för BMWs.
Det är dom som har trimmat min bil dom är återförsäljare för bl.a GIAC. Ena killen bor i Enköping. Jag kan fråga honom.
Nu har bilen börjat dricka kylarvätska i massor. Hoppas på att det inte blir värre under veckan när jag jobbar (använder bilen i arbetet). I så fall blir det till att köpa på sig en massa kylarvätska och förhoppningsvis ska den då klara sig till och från Eskilstuna från Stockholm. Vore surt om allt skulle skita sig nu..
Nu har bilen börjat dricka kylarvätska i massor. Hoppas på att det inte blir värre under veckan när jag jobbar (använder bilen i arbetet). I så fall blir det till att köpa på sig en massa kylarvätska och förhoppningsvis ska den då klara sig till och från Eskilstuna från Stockholm. Vore surt om allt skulle skita sig nu..
Bara ta med en 4 liters dunk vatten Lätt att fylla på om de behövs
varför köpa massa glykol??? vatten i förbannelse tills minusgraderna kommer sen dax för glykolen:P
varför köpa massa glykol??? vatten i förbannelse tills minusgraderna kommer sen dax för glykolen:P
Glykol är bra för att inte ärga sönder hela motorn... typ inpeller fäste.. mm mm... lite glykol är bra för själen
Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]