Makeover på 740in "Oj-Fan"

LHultman Born to be brave
9 augusti 2011 · 103 Inlägg

http://i56.tinypic.com/cuc6a.jpg

Slipat och klart! Bara färg som fattas nu då smile

Nissan 350z "Nezzie" (2003)
Xz3PaZ
9 augusti 2011 · 87 Inlägg

Kör med vita lister wink

Projekttråden för scorpio 2,9 ghia rs http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=222493
Sluta skjuta upp saker, skit i det istället :)
Aga_Diff Bärs!
9 augusti 2011 · 3 456 Inlägg

Aronsson skrev:
Du ser ju hennes s70 , tror inte det kan bli dåligt wink

Hur menar du då? Har hon rollat den också?

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Pavva
9 augusti 2011 · 1 215 Inlägg

försök få tag i en spruta istället och köp billig 2k lack tongue blir iaf bättre än att rolla!

____________________________
Oseriösa modifieringar som utförts på ett seriöst sätt ♥
BMW E36 325i Turbo "Trettisexan" (1993)
Xz3PaZ
9 augusti 2011 · 87 Inlägg

Pavva skrev:
försök få tag i en spruta istället och köp billig 2k lack tongue blir iaf bättre än att rolla!

rolla bilen är ju för gangsters smile Ne men de blir ju en look i sig, hon kan ju faktiskt vara ute efter just en look?  smile

Projekttråden för scorpio 2,9 ghia rs http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=222493
Sluta skjuta upp saker, skit i det istället :)
Pavva
9 augusti 2011 · 1 215 Inlägg

Xz3PaZ skrev:

Pavva skrev:
försök få tag i en spruta istället och köp billig 2k lack tongue blir iaf bättre än att rolla!

rolla bilen är ju för gangsters smile Ne men de blir ju en look i sig, hon kan ju faktiskt vara ute efter just en look?  smile

jo men endå det var ju bara förslag tongue eller så kan hon spruta på biltemas svarta oljefärg, det blir riktigt mörk svart tongue

____________________________
Oseriösa modifieringar som utförts på ett seriöst sätt ♥
BMW E36 325i Turbo "Trettisexan" (1993)
Fusket
9 augusti 2011 · 97 Inlägg

kommer bli bra, kommer följas!

"Blixthalka stoppade trafiken" - Det var det dummaste jag hört, är det blixthalka så kan man inte stanna!
Volvo 945 (1995)
LHultman Born to be brave
10 augusti 2011 · 103 Inlägg

http://i56.tinypic.com/dpep2u.jpg

Här ute i skogen kan man gå ut och greja med bilen i bara nattlinne, utan att skämmas!
Tur att Kian inte är hemma så man kan vara i det stora "garaget" och hålla på. Inte så skoj att stå utomhus när det spöregnar sad

Senast redigerat av Nillea (10 augusti 2011)

Nissan 350z "Nezzie" (2003)
Aronsson Dansa är kul men jag föredrar att sänka
10 augusti 2011 · 346 Inlägg

Fan va snabbt du jobbar då smile , ser ju 100 % rostfri ut!

LHultman Born to be brave
10 augusti 2011 · 103 Inlägg

Aronsson skrev:
Fan va snabbt du jobbar då smile , ser ju 100 % rostfri ut!

Gör så mycket jag kan medans jag är ledig smile  Nu ska jag jobba tills på söndag, så det kanske kommer stå still ett tag sad  80% rostfri tror jag den är, haha ;D

Nissan 350z "Nezzie" (2003)
Abbe04 Bmwbyggare
10 augusti 2011 · 225 Inlägg

Det blir nog till att följa den här tråden känns det som tongue

BMW 320i "Doctor ift" (1986)
Ford Sierra GT "Sladden" (1993)
Essell
10 augusti 2011 · 9 Inlägg

Kommer bli intressant att se hur den blir sen, såg riktigt fräsh ut! smile

Hyundai Sonata GLS "BlixtenMcQeen" (1999)
Aronsson Dansa är kul men jag föredrar att sänka
10 augusti 2011 · 346 Inlägg

Nillea skrev:

Aronsson skrev:
Fan va snabbt du jobbar då smile , ser ju 100 % rostfri ut!

Gör så mycket jag kan medans jag är ledig smile  Nu ska jag jobba tills på söndag, så det kanske kommer stå still ett tag sad  80% rostfri tror jag den är, haha ;D

Är ju bra det smile , men det här är väl vinterbilen ? , så du har väl inte så bråttom ? smile , 80% , då måste ju den rosten vara under bilen för tycker den ser 100 % rostfri ut annars :o , kul att du la upp en projekttråd också ! big_smile , Gillar verkligen att du är seriös när du rollar bilen , dom flesta andra kladdar bara på utan att slipa ner eller något , kommer bli bra det här smile

Senast redigerat av Aronsson (10 augusti 2011)

RifatTV Street racing <3
10 augusti 2011 · 38 Inlägg

Kommer bli nice!

Stenzzon
10 augusti 2011 · 173 Inlägg

kommer du o göra lika dant på min bil ?skulle behövas smile ser riktigt bra ut smile

jimmzzan
10 augusti 2011 · 1 168 Inlägg

Aronsson skrev:

Nillea skrev:

Aronsson skrev:
Fan va snabbt du jobbar då smile , ser ju 100 % rostfri ut!

Gör så mycket jag kan medans jag är ledig smile  Nu ska jag jobba tills på söndag, så det kanske kommer stå still ett tag sad  80% rostfri tror jag den är, haha ;D

Är ju bra det smile , men det här är väl vinterbilen ? , så du har väl inte så bråttom ? smile , 80% , då måste ju den rosten vara under bilen för tycker den ser 100 % rostfri ut annars :o , kul att du la upp en projekttråd också ! big_smile , Gillar verkligen att du är seriös när du rollar bilen , dom flesta andra kladdar bara på utan att slipa ner eller något , kommer bli bra det här smile

halva inne nu?!

aldrig fallit för rollade 740is, men stuka den rätt så blir väl allt bra

_Performance_ NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
10 augusti 2011 · 2 390 Inlägg

Jaha det var här den nya chatten var för dom desperata..

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658
Hummer H2 "Skbg Performance Team" (2003)
Pavva
10 augusti 2011 · 1 215 Inlägg

jimmzzan skrev:

Aronsson skrev:

Nillea skrev:

Gör så mycket jag kan medans jag är ledig smile  Nu ska jag jobba tills på söndag, så det kanske kommer stå still ett tag sad  80% rostfri tror jag den är, haha ;D

Är ju bra det smile , men det här är väl vinterbilen ? , så du har väl inte så bråttom ? smile , 80% , då måste ju den rosten vara under bilen för tycker den ser 100 % rostfri ut annars :o , kul att du la upp en projekttråd också ! big_smile , Gillar verkligen att du är seriös när du rollar bilen , dom flesta andra kladdar bara på utan att slipa ner eller något , kommer bli bra det här smile

halva inne nu?!

aldrig fallit för rollade 740is, men stuka den rätt så blir väl allt bra

inte för att vara sån men... seriös och rolla är ju inte direkt synonymer i min värld....

____________________________
Oseriösa modifieringar som utförts på ett seriöst sätt ♥
BMW E36 325i Turbo "Trettisexan" (1993)
olsson1337
10 augusti 2011 · 177 Inlägg

kommer nog bli kanon!

Only-volvo
10 augusti 2011 · 685 Inlägg

Pavva skrev:

jimmzzan skrev:

Aronsson skrev:

Är ju bra det smile , men det här är väl vinterbilen ? , så du har väl inte så bråttom ? smile , 80% , då måste ju den rosten vara under bilen för tycker den ser 100 % rostfri ut annars :o , kul att du la upp en projekttråd också ! big_smile , Gillar verkligen att du är seriös när du rollar bilen , dom flesta andra kladdar bara på utan att slipa ner eller något , kommer bli bra det här smile

halva inne nu?!

aldrig fallit för rollade 740is, men stuka den rätt så blir väl allt bra

inte för att vara sån men... seriös och rolla är ju inte direkt synonymer i min värld....

Kan inte göra annat än att hålla med.

No turbo shit - just real power!
Volvo 745 GLE "Slitvargen" (1988)
Ford Galaxy "Femtio nyanser av vit" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang