Fast man vet inte hur det kommer bli om Griff nu skulle flytta det till Erikslund menar det har alltid vart en tradition att ha dessa Västerås träffar just vid hälla.
Vad gör det om det lyser då? Ni skall väl inte göra nå olagligt förutom o stå där eller hur. När folk bränner gummi så är det ju 3000 pers runtom så snuten ser inte bilarna ändå. Kommer snuten så är det bara sluta burna o ställa sig där omkring ju...
Men sen förstår jag traditionen att vara vid Hälla o den bör vi respektera också o sen skall vi också vara tacksamma för att det händer något. Speciellt en såhär stor träff som detta är.
Västeråsträffarna är en av dom STÖRSTA och GRYMMASTE träffarna jag vart på! Kommer alltid komma på dom.. Detta får ej missas!.. En gång hälla alltid hälla!... Ni som vill ha en i Erikslund fixa en istället för att byta den här dit?
Fan va tråkigt har inte varit på nån västerås träff än och kommer inte kunna komma på denna heller..
Jobbar du eller gör du annat bara?
Jag jobbar
Tråkigt.
Beror väll på vad man jobbar med men jobbar jag eller tjejen helg så blir det att ta ledigt iallfafall Otroligt kul på dessa träffar & stora som attan är dom.
Beror väll på vad man jobbar med men jobbar jag eller tjejen helg så blir det att ta ledigt iallfafall Otroligt kul på dessa träffar & stora som attan är dom.
Mjo men jobbar i norge så lite svårt då aja får vänta till nästa år!
Mjo men jobbar i norge så lite svårt då aja får vänta till nästa år!