En dam på okq8

zwich Saab raggare : )
17 augusti 2006 · 887 Inlägg

Damen med en og 900.

- kan du hjälpa mig.. ?.. jag tror jag behöver fylla på olja
jag; okej..
- kolla här ( öppnar dörren..  ) den här visaren har börjat gå upp mot 4.ran

sen garvar jag konstant i ca 2 minuter .. tanten peka på varvmätaren big_smile

Senast redigerat av zwich (17 augusti 2006)

Turbo.. Because Im worth it :)
Dreamcatcher
17 augusti 2006 · 260 Inlägg

haha

styling har egentligen bara med pengar att göra.
Ena Colaberoende
17 augusti 2006 · 1 219 Inlägg

Den var grym!!!

Ska ha funnits en tant här som köpte 4 liter olja på ett ställe.. Sedan efter 5 minuter köpte hon 4 liter till.: Sedan 3 st 1 liters dunkar.. Tillslut så frågade gubben som sålde oljan vad hon skulle med all olja till..

- Jag ska bara fylla på i bilen...

Till hur många bilar då undrade gubben..

Tanten trodde hon skulle fylla ända upp till locket...

/Ena

zwich Saab raggare : )
17 augusti 2006 · 887 Inlägg

haha .de finns så roliga och dumma typer big_smile
"jag har haft körkort i 40 år, men nu ska jag tanka för första gången.. hur gör jag?"

också en fin en big_smile

Turbo.. Because Im worth it :)
dallelito med lem
18 augusti 2006 · 1 147 Inlägg

zwich skrev:
Damen med en og 900.

- kan du hjälpa mig.. ?.. jag tror jag behöver fylla på olja
jag; okej..
- kolla här ( öppnar dörren..  ) den här visaren har börjat gå upp mot 4.ran

sen garvar jag konstant i ca 2 minuter .. tanten peka på varvmätaren big_smile

hahahahah=)

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
precision
18 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

haha dom för bara för roliga ibland .

OverBoosted AUTOBAHNRASER
18 augusti 2006 · 3 804 Inlägg

När morssan va iväg med peggan så "tyckte" hon att det itne var så pass mkt olja i bilen så had ehon sin kille med sig så berätta morssan att hon gick in o köpte olja på shell så skulle han då fylla på men han stod som ett jävla fråge tecken sen till slut strunta han i den så skulle han stänga motor huven så had ebara trycket ner den så hela jävla pinnen som håller upp huven hade börjts och böjt inn in fram skärmen... gissa om ja flög på han när dom kom hem o berätta detta sad


Bmw osv..
FugitivE BMW Power
18 augusti 2006 · 2 362 Inlägg

Haha big_smile oj oj oj tongue

En snubbe som berättar:

Han stod på macken, så kommer en brud in och säger att hon måste ha en ny oljesticka tongue Han frågade givetvis hur hon kunde ha tappat bort den, och menar på att man brukar sätta tillbaka stickan efter man har kollat.

- "Jag måste ha en ny för att den räcker inte ner i oljan."

Smart tongue

BMW, bogsering med wire :/
MilleN
18 augusti 2006 · 9 108 Inlägg

Var en helt förtvivlad tjej på en bensinmack en gång som sprang in och sa till han i kassan att hon kört på ett stackars djur och att det satt kvar på bilen

Killen i kassan hängde med ut för att kolla fronten och undrade vart det var, då pekade hon bak på utblåset "här, här, här!!! Det har åkt igenom ända hit!" Så var det luddet från ljuddämparen som pajat och åkt ut till utblåset hahahaha

FugitivE BMW Power
18 augusti 2006 · 2 362 Inlägg

MilleN skrev:
Var en helt förtvivlad tjej på en bensinmack en gång som sprang in och sa till han i kassan att hon kört på ett stackars djur och att det satt kvar på bilen

Killen i kassan hängde med ut för att kolla fronten och undrade vart det var, då pekade hon bak på utblåset "här, här, här!!! Det har åkt igenom ända hit!" Så var det luddet från ljuddämparen som pajat och åkt ut till utblåset hahahaha

HAHAHA väldigt smart wink

BMW, bogsering med wire :/
sprox
18 augusti 2006 · 425 Inlägg

HAHAHA...smart det där med mätstickan "den räcker inte ner till oljan."

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?
Volvo 940 Turbo "Nian" (1995)
mrcelica
18 augusti 2006 · 1 639 Inlägg

Hur ofattbart dumm kan man bli ? Borde vara vissa krav på fordonskunskap för att få inneha körkort !
Riktiga kvinnor vet hur man byter en blockpackning och meckar i högklackat och korta jeansshorts... tongue

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
THEBADGUY Gorgilus addictus
18 augusti 2006 · 4 736 Inlägg

mrcelica skrev:
Hur ofattbart dumm kan man bli ? Borde vara vissa krav på fordonskunskap för att få inneha körkort !
Riktiga kvinnor vet hur man byter en blockpackning och meckar i högklackat och korta jeansshorts... tongue

Haha....ja så kanske de är=P

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
THEBADGUY Gorgilus addictus
18 augusti 2006 · 4 736 Inlägg

FugitivE skrev:
Haha big_smile oj oj oj tongue

En snubbe som berättar:

Han stod på macken, så kommer en brud in och säger att hon måste ha en ny oljesticka tongue Han frågade givetvis hur hon kunde ha tappat bort den, och menar på att man brukar sätta tillbaka stickan efter man har kollat.

- "Jag måste ha en ny för att den räcker inte ner i oljan."

Smart tongue

....AHAHAHAHA....ja jag säger då det....*skrattar sjukt mycket*XD

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Hee-Maan
18 augusti 2006 · 3 113 Inlägg

hahaa.. sjukt roligt big_smile spec. den med oljestickan haha!! lol

Semper Fi
zwich Saab raggare : )
18 augusti 2006 · 887 Inlägg

FugitivE skrev:
- "Jag måste ha en ny för att den räcker inte ner i oljan."

Smart tongue

hahhahah fan va klockren big_smile

Turbo.. Because Im worth it :)
Rapid
18 augusti 2006 · 88 Inlägg

när jag kom hem med min 200 första dagen så sa morsan att där nog va nått fel på min bil! och jag undrade klart va det va och då sa hon att den pyser så konstigt när du kör med den. mitt svar: mamma det är en dumpventil

______________________
Man lever bara en gång
nagasaki.020
18 augusti 2006 · 311 Inlägg

Rapid skrev:
när jag kom hem med min 200 första dagen så sa morsan att där nog va nått fel på min bil! och jag undrade klart va det va och då sa hon att den pyser så konstigt när du kör med den. mitt svar: mamma det är en dumpventil

Hahahaha! Den bästa historien på länge! Men det är ju så klart så det kan bli... big_smile

heli
18 augusti 2006 · 112 Inlägg

Mammas chef kom in en dag på jobbet och undrade om hon kunde komma med ut och kolla vad det var för fel på hans nästanb nya S80. Mamma som är skapligt kunnig på bilar iaf följde med ut..
"Det lyser en röd vattenkanna här och har gjort det ett tag, är det dags att fylla på spolarvätska då eller?"
Länge sen hon hade så roligt på jobbet.. wink

Trozzo Oekonomisk, ja visst
18 augusti 2006 · 966 Inlägg

Rapid skrev:
när jag kom hem med min 200 första dagen så sa morsan att där nog va nått fel på min bil! och jag undrade klart va det va och då sa hon att den pyser så konstigt när du kör med den. mitt svar: mamma det är en dumpventil

Råkade ut för exakt samma sak, dock var det polarens morsa

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824
Volkswagen Corrado VR6 "Kamelia" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang