EFtersnack: Friday Night Meet 19/8

wadde Tryck och pys-åka
20 augusti 2011 · 884 Inlägg

Ja då säger jag samma sak, ingen bränner däck bland mina vänners bilar. Det är DEN grejen det handlar om.

Jag talada om för dig på svenska att inte göra så, och det gick ju inte in.


OCH det är inte första gången heller, enligt digsjälv som du SKITER i andra på jakan-träffarna http://www.garaget.org/?car=246186&image=2357066

Jag satte efter dig efter sista bränningen, de andra hakade på spontant. Varför stanna du första gången och sen drog, när du såg vem som klev ut, om det nu var så hemskt farligt ?

Det handlar inte om lite däckskrick, det handlar om att sätta massa skräp och grus i en jävla fart mot andras bilar, enkel fysik. Bränn utanför, svinenkelt.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
Simster TNM
20 augusti 2011 · 89 Inlägg

WilliamsMamma skrev:
Seriöst, du är riktigt patetiskt, du sitter och skriver att du bara ville prata, var det därför du ville att ja skulle stanna, att du inte slog in rutan när du hade chansen då? När ni stängde in mig, det är fan inte friskt, hade jag inte haft mitt barn i bilen, hade du kunnat gjort presic vad fan du ville, bara du stod ditt kast sen. Du kan börja med att berätta för min son att du bara ville prata, du kan även försöka få bort hans rädsla, när han är fullt medveten om vad som pågår, tror du missade att han faktiskt var vaken. Både i garaget och när du kom emot bilen, en riktig hotbild från hans sida... tror du själv att jag hade börnat om det var småbarn runt omkring bilen, tänk efter en gång till. Mycket moget av dig att hänga ut dem tre första bokstäverna i reg nr, varför kunde du inte åka SJÄLV om du hade några små ord att tala om, neeej, vi är så sinnes sjuka så vi försöker stänga in dem på motorvägen. FY FAN. Testa en trevlig ton nästa gång du ber om något, då kanske de inte sker, men med din störiga attityr du hade så var det som strunt samma. Ring snuten så kan jag mer än gärna stå för däckböter. Om nu Charem, Andro och dem andra grabbarna anordnar träffen, hade dem kunnat kommit med en trevlig ton och sagt att hurru, det där var väl onödigt. Han kan skriva ett eget inlägg, eller är du hans mamma?

MÅSTE du svarva däck bland bilar på bilträff, är det en tvångshandling som du inte rår för? och Varför svina med bilen om man har sitt barn med sig? dagens skämt.
sen försöka vända på det och gnälla på wadde för att han reagerar fullt normalt? skärpning människa..

WilliamsMamma
20 augusti 2011 · 17 Inlägg

Nightmare89 skrev:
Tycker att allt var okey..  tyckte vi alla hade det trevligt å jag fick lära känna lite nytt folk.

WilliamsMamma En lite fråga bara Vet inte fall du läst reglerna för de här träffarna elelr så men som du kanske märkt så uppskattas det inte att man bränner däck vid andra bilar.. Vist det e skit nice med däckrök å bränt gummi men det kunde gjorts ute på gatan dock inte idag för regn men kanske på ett annat plan av p huset?

Finns en anledning om varför folk har tröttnat på däck bränning bland bilarna. 1 av dem är att på årets första träff så var det sjukt många som fick sina bilar totalt sönderblästrade av folk som drog på hej vilt bland alla bilar. Du säger med att du hade din son med dig.. Tänk på att andra har barn med sig med inget kul slut på kvällen om det springer ut någon när du eller jag eller någon annan bränner iväg...

Tack för mig å så tar vi ALLA det lugnare på nästa träff så blir alla glada.

Några regler om jusst jakan träffarna har jag missat, infoga gärna länk.
Jag har redan provat på både ett annat plan och på gatan, det var inte uppskattat det heller. Så ni kan väl sluta säga att det är okej, när det inte verkar vara det, många uppskattar de mycket, andra inte. Vi alla är olika, tack och lov.

nicke8
20 augusti 2011 · 218 Inlägg

Simster skrev:

WilliamsMamma skrev:
Seriöst, du är riktigt patetiskt, du sitter och skriver att du bara ville prata, var det därför du ville att ja skulle stanna, att du inte slog in rutan när du hade chansen då? När ni stängde in mig, det är fan inte friskt, hade jag inte haft mitt barn i bilen, hade du kunnat gjort presic vad fan du ville, bara du stod ditt kast sen. Du kan börja med att berätta för min son att du bara ville prata, du kan även försöka få bort hans rädsla, när han är fullt medveten om vad som pågår, tror du missade att han faktiskt var vaken. Både i garaget och när du kom emot bilen, en riktig hotbild från hans sida... tror du själv att jag hade börnat om det var småbarn runt omkring bilen, tänk efter en gång till. Mycket moget av dig att hänga ut dem tre första bokstäverna i reg nr, varför kunde du inte åka SJÄLV om du hade några små ord att tala om, neeej, vi är så sinnes sjuka så vi försöker stänga in dem på motorvägen. FY FAN. Testa en trevlig ton nästa gång du ber om något, då kanske de inte sker, men med din störiga attityr du hade så var det som strunt samma. Ring snuten så kan jag mer än gärna stå för däckböter. Om nu Charem, Andro och dem andra grabbarna anordnar träffen, hade dem kunnat kommit med en trevlig ton och sagt att hurru, det där var väl onödigt. Han kan skriva ett eget inlägg, eller är du hans mamma?

MÅSTE du svarva däck bland bilar på bilträff, är det en tvångshandling som du inte rår för? och Varför svina med bilen om man har sitt barn med sig? dagens skämt.
sen försöka vända på det och gnälla på wadde för att han reagerar fullt normalt? skärpning människa..

1+

wadde Tryck och pys-åka
20 augusti 2011 · 884 Inlägg

WilliamsMamma skrev:
Några regler om jusst jakan träffarna har jag missat, infoga gärna länk.
Jag har redan provat på både ett annat plan och på gatan, det var inte uppskattat det heller. Så ni kan väl sluta säga att det är okej, när det inte verkar vara det, många uppskattar de mycket, andra inte. Vi alla är olika, tack och lov.

Ja olika funtade jo.
Nån uppskattade väll kanske inte våran andra lilla anledning vi har, Andro tog upp det: snut och kommunen.
Men frågan är en en gång, varför absolut göra det IGEN då när det inte var poppis första gången ?

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
WilliamsMamma
20 augusti 2011 · 17 Inlägg

Jag tycker faktiskt att ni resonerar ganska konstigt, lite däckskrik verkar inte vara okej, för de stör och drar till sig polis och klagomål från kommun, men dess poppande av skitmusik med en biltema bas anser jag precis lika störande. Hedan efter så sköter alla sitt eget, och de är en allmän plats undertak som bara har blivit ett hangaround för många, inte mer än så. Alla är välkommna oavsett bil och klädstil.

Simster TNM
20 augusti 2011 · 89 Inlägg

WilliamsMamma skrev:
Jag tycker faktiskt att ni resonerar ganska konstigt, lite däckskrik verkar inte vara okej, för de stör och drar till sig polis och klagomål från kommun, men dess poppande av skitmusik med en biltema bas anser jag precis lika störande. Hedan efter så sköter alla sitt eget, och de är en allmän plats undertak som bara har blivit ett hangaround för många, inte mer än så. Alla är välkommna oavsett bil och klädstil.

...

WilliamsMamma
20 augusti 2011 · 17 Inlägg

wadde skrev:
Ja då säger jag samma sak, ingen bränner däck bland mina vänners bilar. Det är DEN grejen det handlar om.

Jag talada om för dig på svenska att inte göra så, och det gick ju inte in.


OCH det är inte första gången heller, enligt digsjälv som du SKITER i andra på jakan-träffarna http://www.garaget.org/?car=246186&image=2357066

Jag satte efter dig efter sista bränningen, de andra hakade på spontant. Varför stanna du första gången och sen drog, när du såg vem som klev ut, om det nu var så hemskt farligt ?

Det handlar inte om lite däckskrick, det handlar om att sätta massa skräp och grus i en jävla fart mot andras bilar, enkel fysik. Bränn utanför, svinenkelt.

Jag har inget å säga DIG, och du behöver inte tala om för mig vad som är rätt och fel. Hoppas du tyckte de var roligt.

wadde Tryck och pys-åka
20 augusti 2011 · 884 Inlägg

WilliamsMamma skrev:
Jag tycker faktiskt att ni resonerar ganska konstigt, lite däckskrik verkar inte vara okej, för de stör och drar till sig polis och klagomål från kommun, men dess poppande av skitmusik med en biltema bas anser jag precis lika störande. Hedan efter så sköter alla sitt eget, och de är en allmän plats undertak som bara har blivit ett hangaround för många, inte mer än så. Alla är välkommna oavsett bil och klädstil.

Bara prova be dem sänka, det kan funka du vet. Räcker ju med att man demar sin biltemabas i nån minut för att impa på alla.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
wadde Tryck och pys-åka
20 augusti 2011 · 884 Inlägg

WilliamsMamma skrev:
Jag har inget å säga DIG, och du behöver inte tala om för mig vad som är rätt och fel. Hoppas du tyckte de var roligt.

Nej jag märker det, för det går inte in när alla i tråden sagt till dig.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
WilliamsMamma
20 augusti 2011 · 17 Inlägg

Vi kanske ses en annan dag, tack o hej

Simster TNM
20 augusti 2011 · 89 Inlägg

Dagens rebell.

wadde Tryck och pys-åka
20 augusti 2011 · 884 Inlägg

RoberthR skrev:
3. Att stressa någon på en motorväg är fel men som sagt så var det väl befogat om jag ska se det ur min "laglösa" syn....

Ja stressa vet jag ju inte. Men som du sa, du var ju inte där och såg.
Men att åka ikapp nån på e18 , göra en omkörning och sänka farten framför är inte direkt biljakt a'la Cops.
Jag är rädd om min bil me liksom.

Men tackar för korrekt analys.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
ADiKO MolnbyPerformance
20 augusti 2011 · 365 Inlägg

Tack WilliamsMamma för underhållande kväll, de gillas big_smile

Edit: Brukar inte säga vad jag tycker men nu gör jag de iaf, på något sätt blev stämning helt annorlunda när audi killen drog med sina kompisar. Blev mkt trevligare på nått sätt som de skall vara på en träff tongue

Senast redigerat av ADiKO (20 augusti 2011)

"inget är omöjligt- det omöjliga tar bara lite längre tid"
Dahllin
20 augusti 2011 · 13 Inlägg

ADiKO skrev:
Tack WilliamsMamma för underhållande kväll, de gillas big_smile

Edit: Brukar inte säga vad jag tycker men nu gör jag de iaf, på något sätt blev stämning helt annorlunda när audi killen drog med sina kompisar. Blev mkt trevligare på nått sätt som de skall vara på en träff tongue

1+

Volvo 245 (1988)
Volvo 940 turbo "Marx engineering" (1991)
EVOmagnus
20 augusti 2011 · 1 Inlägg

nicke8 skrev:

WilliamsMamma skrev:
vill bara tacka Cribbzzz för ett trevligt bemötande de är den typ av attityd som jag vill bli bemött med hade wadde haft den attityden första gången hade jag inte gjort om de.... anlednigen till att jag gjorde den sista gången var på grund utav att wadde inte kunde hålla sina händer i styr och hade han inte rört min bil hade vi sluppit den sista. jag vill bara på peka och även tacka Charem för ett bra mycket trevligare bemötande än wadde.

Men dom hade sakt till dig några ggr..du måste väl förstå att folk ledsnar tillslut elt har jag fel?
men jag får tacka dig för att du blästra min bil....

Tycker synd om dig Nicke8 och hoppas att BURNOUTQUEEN som ansvarsfull mamma erbjuder at betala for din lackskada!

Mercedes SLK 32 AMG "AMG Performance Package" (2001)
Mitsubishi EVO VIII "Ralliart 0545" (2004)
dbmike
20 augusti 2011 · 591 Inlägg

Hoppas att man slipper se den bilen på träffarna... Man har ju inte alla hästar hemma om man står och bränner gummi bland andra bilar.....

Nicke8 bara skicka fakturan till WilliamsMamma..........

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
-Biltokig-
20 augusti 2011 · 91 Inlägg

Du verkar ju fatta tröögt!! Det enda var att vi ville prata med dej... Och jo, vi tänkte på din lilla son som satt i framsätet. Vi hade kontakt mellan bilarna och jag tror att de ämnet togs upp 5 gånger att vi skulle tänka på att det fanns barn i bilen... Men att du fattar så jä*la trögt att du inte stannar för att prata då då... Så jäkla respektlöst mot alla i garaget när vi till en början ber dej att sluta och när du ska dra så svarvar du en gång till.. Vi säger till dej en än gång, den här gången lite hårdare, och så ska du ändå burna TVÅ gånger till. Du e en respektlös jävel och du är verkligen inte välkommen på några träffar i fortsättningen om du håller på såhär... Folk kommer dörja hata dej o din bil... Jag säger dehär nu för att förvarna dej att alla kommer ogilla dej starkt om du fortsätter såhär på träffarna! Jag tkr att det är häftigt med burnouter och sånt men INTE vil fina bilar!!! Då blir jag väldigt sur, och jag vet attfler håller med mej!

Gasar tills det Rasar!
Ford Probe GT 2,2 Turbo "Black Shadow" (1992)
Sidepipe frihjula ibland annars hoppar kolvarna ur
20 augusti 2011 · 23 Inlägg

Dahllin skrev:

ADiKO skrev:
Tack WilliamsMamma för underhållande kväll, de gillas big_smile

Edit: Brukar inte säga vad jag tycker men nu gör jag de iaf, på något sätt blev stämning helt annorlunda när audi killen drog med sina kompisar. Blev mkt trevligare på nått sätt som de skall vara på en träff tongue

1+

1+

Volvo 740 M62B44 Turbo "TXR Performance" (1988)
PlOgEn
20 augusti 2011 · 21 Inlägg

Vem faan är en sån jävla idiot som ska köra ikapp på motorvägen och stanna någon?
ren idioti ta reda på nummret och RING!
kan säga att var det mig du hadde försökt stanna så hadde du haft en bil helt upptryckt i arslet på din
svårt att fatta att folk blir rädda när 3 bilar jagar någon och försöker blocka och stanna den hur hadde ni känt själva om det var ni?
han vet juh inte vad det sitter för personer i bilarna kan juh va vilket jävla psyko som helst?
visst det är fel att burna bland bilarna men ha en TREVLIG ton så tror jag folk slutar!
och desutom klappa till i sidan på någons bil satt det ekar i hela p-huset och jo det var så hårt!
det var nog det som satte pricken över i´t

men om man även tycker att det är fel att burna varför kör man med fullt hjulspinn själv iväg efter någon?
kör man inte lungt bland folket om man tycker de e fel att burna?

men annars var det en trevlig kväll och trevligt folk

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang