EFtersnack: Friday Night Meet 19/8

Ankan89
20 augusti 2011 · 8 Inlägg

dobrow skrev:
Hej är.en av arragörerna och tycker följande personliga åsikt.

Som tidigare inlägg : vi bilfolk är inte omtyckta så jag personligen skiter i högmusik tutningar o dylikt men när det kommer till skada och fara så säger jag nej bland bilar och folk i garaget samt parkeringen vid Ikea där.vi brukar träffas.

Vi har sagt till flertal ggr på flera träffar vissa fattar vissa inte.

Jag säger bara ha sunt förnuft.

Och willamsmamma du som tar upp att du inte vill att nån tar på din bil det vill inte jag heller förstår dig helt där. Men om.du nu vart en skada på evon så har du nu skadat hans bil hur står du till det.

Sen att du nämner att du hade barn i bilen kunde inte du som vuxen föregå med gott exempel .

Jag säger inte detta för att tjafsa utan föra en diskussion.

Du har iaf inte förstått iaf att du kan skada andra bilar oavsett vilket plan du e på. Övre planet är nästan värst då det regnar ner på planet nedanför.

Jag ser gärna att du kommer nästa träff så kan vi prata civiliserat och snacka skit.

Vi är bilfolk som älskar våra kärror . Måste vi gå till dagisfasoner

Mvh dobrow

Bara för att man har barn i bilen får man inte burna eller vadå?

dobrow Sthlm (S) LOW
20 augusti 2011 · 184 Inlägg

Men du, ni säger att det är okej på ett annat plan, eller på gatan, testade på de, det var inte en bil i närheten, om du inte tycker att om din bil stod på planet under är för nära, ni säger emot er själva, verkar inte finnas något som är okej om man inte är en av erat gäng. Hela året, du missade att det här var en av dem få träffar jag varit där. Vill jag åka dit, så får jag faktiskt de, det är en allmän träff utan gästlista. Eller är det bara om man är en av erat gäng man är välkommen hedan efter? Du behöver nog inte fundera så mycket, allt löser sig med tiden ska du se, OCH dessutom, arrangörerna verkar göra en del fel med tycker jag de låter som på folk som var kvar i garaget när ni spann iväg.

Vi Som arrangörer har aldrig sagt annat plan är ok.
Utanför garaget vill vi helst .

Visst vi har gjort våra fel men du gör många frustrerade när du gör dina handlingar!

Sounds like a bumblebee , Looks like a toy car ?
Subaru Impreza wrx sti spec d "Sthlm S low" (2007)
Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
20 augusti 2011 · 1 177 Inlägg

Ankan89 skrev:
Andro Folk burnar med sina bilar visst man kan ställa sig på sidan men det hör till i bilsporten snälla?! det borde väl nån veta om du, om du arrangerar! Så fler burnisar kommer det bli men inte i närheten av andras bilar tack!
Och jaa andro jag såg ingen bakom! Jag kollade också jag stog bredvid när han burnade och jag kollade där och jag kunde inte se nån! För det andra kunde Wadde ha kommit fram och sagt:
- Schysst burn men inte här snälla vi har satt upp det som regler och ber dig att inte göra det här inne igen Tack!
Visst en annan femma helt klart!

Jag ser inte en bilträff som en del av bilsporten, det där med burnouter tar man utanför träffarna när det är dags att åka vidare eller påväg till något race, bra svina på ni, inte mig några problem. Vet inte hur det är med dig, men en silvrig Evo är ganska lätt att se när man tittar i backspegeln innan man ställer sig och bränner däck right!? yikes

Blanda inte in Wadde i det jag skriver för jag gjorde ingenting förutom att krypa fram lite snällt mot föraren och säga "lägg ner skiten är du snäll", då åker han till entren till våningen och burnar iväg, WTF liksom!?


Vad menar du med det du precis skrev "Du behöver nog inte fundera så mycket, allt löser sig med tiden ska du se", direkthot eller vad är det jag läser?

Ingen ska svina i parkeringshuset thats it, vi har tur som fortfarande har kommunen på våran sida, vi vill låta det fortsätta så, get it? Slutdiskuterat

Alla är välkomna, men spara däcken till en annan träff, eller håll er borta, för det är inte välkommet på våra garage-träffar.

Puss och kram!

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Ankan89
20 augusti 2011 · 8 Inlägg

Nej ärligt Andro jag såg den inte! Men när du kom fram till föraren hade Wadde redan slagit i hans bil jag hade varit lika förbannad som han! Och eftersom detta va långt efter hans första burn varför kom då inte killen i evon fram till föraren och sa du jag har fått ett sten skott av din brunis hur gör vi nu? Detta tyder ju på att det inte ligger så mkt sanning i att det va burnisens fel tycker jag! Hade de varit min bil hade jag gått fram direkt skrivit papper klart! Sånna lögner vill man inte ha på en bilträff?

nicke8
20 augusti 2011 · 218 Inlägg

Ankan89 skrev:
Nej ärligt Andro jag såg den inte! Men när du kom fram till föraren hade Wadde redan slagit i hans bil jag hade varit lika förbannad som han! Och eftersom detta va långt efter hans första burn varför kom då inte killen i evon fram till föraren och sa du jag har fått ett sten skott av din brunis hur gör vi nu? Detta tyder ju på att det inte ligger så mkt sanning i att det va burnisens fel tycker jag! Hade de varit min bil hade jag gått fram direkt skrivit papper klart! Sånna lögner vill man inte ha på en bilträff?

jag han inte fram till honom inan han åkt han stack direkt efter han burna juh...ska de va så jävla svårt att förstå att man inte gör sånt bland bilar osv osv..vad fan är problemet?

Ankan89
20 augusti 2011 · 8 Inlägg

Det va ju typ en timme efter han burna som han åkte!! Efter den burnisen! Snacka inte skit nu! Lägg ner!

-Biltokig-
20 augusti 2011 · 91 Inlägg

Galic_Andro skrev:

Ankan89 skrev:
Andro Folk burnar med sina bilar visst man kan ställa sig på sidan men det hör till i bilsporten snälla?! det borde väl nån veta om du, om du arrangerar! Så fler burnisar kommer det bli men inte i närheten av andras bilar tack!
Och jaa andro jag såg ingen bakom! Jag kollade också jag stog bredvid när han burnade och jag kollade där och jag kunde inte se nån! För det andra kunde Wadde ha kommit fram och sagt:
- Schysst burn men inte här snälla vi har satt upp det som regler och ber dig att inte göra det här inne igen Tack!
Visst en annan femma helt klart!

Jag ser inte en bilträff som en del av bilsporten, det där med burnouter tar man utanför träffarna när det är dags att åka vidare eller påväg till något race, bra svina på ni, inte mig några problem. Vet inte hur det är med dig, men en silvrig Evo är ganska lätt att se när man tittar i backspegeln innan man ställer sig och bränner däck right!? yikes

Blanda inte in Wadde i det jag skriver för jag gjorde ingenting förutom att krypa fram lite snällt mot föraren och säga "lägg ner skiten är du snäll", då åker han till entren till våningen och burnar iväg, WTF liksom!?


Vad menar du med det du precis skrev "Du behöver nog inte fundera så mycket, allt löser sig med tiden ska du se", direkthot eller vad är det jag läser?

Ingen ska svina i parkeringshuset thats it, vi har tur som fortfarande har kommunen på våran sida, vi vill låta det fortsätta så, get it? Slutdiskuterat

Alla är välkomna, men spara däcken till en annan träff, eller håll er borta, för det är inte välkommet på våra garage-träffar.

Puss och kram!

+1!

Gasar tills det Rasar!
Ford Probe GT 2,2 Turbo "Black Shadow" (1992)
Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
20 augusti 2011 · 1 177 Inlägg

Ankan89 skrev:
Nej ärligt Andro jag såg den inte! Men när du kom fram till föraren hade Wadde redan slagit i hans bil jag hade varit lika förbannad som han! Och eftersom detta va långt efter hans första burn varför kom då inte killen i evon fram till föraren och sa du jag har fått ett sten skott av din brunis hur gör vi nu? Detta tyder ju på att det inte ligger så mkt sanning i att det va burnisens fel tycker jag! Hade de varit min bil hade jag gått fram direkt skrivit papper klart! Sånna lögner vill man inte ha på en bilträff?

Det tycker jag att du ska ta personligen med personen i fråga, jag vet inte om personen var i närheten, eller någon annanstans. Så Pm:a honom så ska det nog lösa sig!

Lögner är det inte iaf, jag tror inte att nicklas ljuger om att få skott på bilen, sen om han inte såg det så var det säkert folk som såg och hörde att bilen blev blästrad och meddelade ägaren, som i sin tur hittade skott på sin front han inte haft tidigare.

Ganska så dumt att kalla något en lögn när du inte pratat med evo-ägaren, som till 100% kommer att kräva ersättning för detta.

Jag lägger ner nu, jag gjorde mitt försök att säga till föraren, utan resultat, då du skyller på att han va sur pga waddes beteende, och låter det vara så, nu vet du/ni reglerna för träffen, vill ni dyka upp gör det, ni är välkomna men lämna snälla leken utanför garaget. Deal? smile Det är den ENDA regeln vi har, säkerhets-tänk.

Känner ni er manade att komma nästa gång, gör det och kom fram och prata isf, då jag själv inte orkar ha en massa fiender och folk bakom ryggen som arrangör.

Nu lägger vi ner detta.

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
nicke8
20 augusti 2011 · 218 Inlägg

Ankan89 skrev:
Det va ju typ en timme efter han burna som han åkte!! Efter den burnisen! Snacka inte skit nu! Lägg ner!

va snackar du om jag stog med min evo precis vid upp farten vid första pelaren och han la en burnis mot min vänstra sida på bilen när han åkte ut från parkerings huset..........

Ankan89
20 augusti 2011 · 8 Inlägg

Ja jag säger ju det varför gick han inte fram på engång?! Men som sagt jag såg ingen bil sorry av mig då..
Ja vi kommer att komma igen och hoppas på en trevligare attityd av arrangörerna och vi burnar inte inne i p-huset och inte vid bilarna på ikea parkeringen men burnisar kommer det att bli men inte i närheten! Då har vi gjort som ni sagt!

Senast redigerat av Ankan89 (20 augusti 2011)

Nightmare89
20 augusti 2011 · 939 Inlägg

nicke8 skrev:

Ankan89 skrev:
Nej ärligt Andro jag såg den inte! Men när du kom fram till föraren hade Wadde redan slagit i hans bil jag hade varit lika förbannad som han! Och eftersom detta va långt efter hans första burn varför kom då inte killen i evon fram till föraren och sa du jag har fått ett sten skott av din brunis hur gör vi nu? Detta tyder ju på att det inte ligger så mkt sanning i att det va burnisens fel tycker jag! Hade de varit min bil hade jag gått fram direkt skrivit papper klart! Sånna lögner vill man inte ha på en bilträff?

jag han inte fram till honom inan han åkt han stack direkt efter han burna juh...ska de va så jävla svårt att förstå att man inte gör sånt bland bilar osv osv..vad fan är problemet?

Finns det möjlighet att vi kan få en bild?

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
20 augusti 2011 · 1 177 Inlägg

Ankan89 skrev:
Ja jag säger ju det varför gick han inte fram på engång?! Jag personligen tror ju inte på att det va från detta tillfälle alls han har säker fått stenskott tidigare och inte sett dom och när han såg att han burnade passa han på! Kanske fel av mig men det är så jag tror/Tycker don´t blame me alla har sina egna åsikter..
Ja vi kommer att komma igen och hoppas på en trevligare attityd av arrangörerna och vi burnar inte inne i p-huset och inte vid bilarna på ikea parkeringen men burnisar kommer det att bli men inte i närheten! Då har vi gjort som ni sagt!

Deal, då var detta löst, du har all anledning att tycka så gällande skadan på Evon, tyvärr blir det ord mot ord nu. Men detta kan ni ta via Pm istället för eftersnacken!

Cya!

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
exorp
20 augusti 2011 · 11 Inlägg

Jävligt kul att få komma ut med chevellen lite innan sommaren är slut. Kommer nog fler gånger!! Love pece and understanding

dobrow Sthlm (S) LOW
20 augusti 2011 · 184 Inlägg

Annars tack för en trevlig kväll och hoppas på fler goa stunder ..

Mvh Dobrow

Sounds like a bumblebee , Looks like a toy car ?
Subaru Impreza wrx sti spec d "Sthlm S low" (2007)
keggan MDS Montör
20 augusti 2011 · 112 Inlägg

himla tur att man hann åka innan fröken spinn hann sätta igång igen då, men jag hade ju inte direkt blivit glad om man fick ett stenskott på bilen, oavsett om man kör en gammal e30 som e rutten som den är eller en sjukt fin evo. bil som bil, man vill inte få ett stenskott som gör avlagring i klarlacken och även lacken som sedan resulterar i rost i värsta fall om det inte blivit upptäckt innan. men tack iallafall för en trevlig kväll och wadde, i feel ya thoughts bro!

Nightmare89
20 augusti 2011 · 939 Inlägg

Nu struntar vi i det hära och går vidare. Var dte någon som tog lite bilder på träffen?

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
20 augusti 2011 · 1 177 Inlägg

Brukar vara några som knäpper bilder, Clash var ju där, men vettefan om han hade sin kamera med sig

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
keggan MDS Montör
20 augusti 2011 · 112 Inlägg

tänkte ta upp filmkameran o plåta lite med den men så var det ju så att batterierna var urladdade.. tråkigt nog big_smile

exorp
20 augusti 2011 · 11 Inlägg

Juste finns det bilder smile

steffos_evoIX
20 augusti 2011 · 172 Inlägg

Galic_Andro skrev:
Brukar vara några som knäpper bilder, Clash var ju där, men vettefan om han hade sin kamera med sig

han hade inte med sig kameran tror jag sad

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang