6155
Sök

Baslåda ska inköpas, behöver råd!

1 Inlägg
24 augusti 2011
Trådstartare
Tjenare, jag har saab 9-3 ss -03a och skulle vilja uppgradera ljudet på den. Eftersom att jag är en student så har jag inte massor av pengar direkt. Jobbar deltid och pluggar. Så jag tänkte till en början inskaffa en baslåda och ett slutsteg. Budgeten för inköpet får max vara 4000 kr. Jag var i mediamarkt och såg en baslåda från JBL för 1290 kr. tror att den hette cs1204b. Är det något bra eller har ni andra förslag? Vad för slutsteg bör jag köpa? jag är helt ny inom billjud så jag har inge koll på saker. uppskattar alla tips.
mvh Aniik

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
24 augusti 2011
Kan du snickra eller känner du någon som kan? För en färdig baslåda i en 9-3SS blir inte kul, tro mig. Dessutom så får du mer saker för pengarna om du bygger låda själv. Nåt som isåfall skulle kunna fungera är Zachry K1200D till ett par Hertz ES300. Tänk på att kablar och material tillkommer. Finns såklart massa andra alternativ, det här var bara ett exempel.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

2 914 Inlägg
25 augusti 2011
ChriZtoffer skrev:
Kan du snickra eller känner du någon som kan? För en färdig baslåda i en 9-3SS blir inte kul, tro mig. Dessutom så får du mer saker för pengarna om du bygger låda själv. Nåt som isåfall skulle kunna fungera är Zachry K1200D till ett par Hertz ES300. Tänk på att kablar och material tillkommer. Finns såklart massa andra alternativ, det här var bara ett exempel.

+1

1 348 Inlägg
25 augusti 2011
ChriZtoffer skrev:

Håller med ! smile
Bygg lådan själv så får du mer för pengarna.

Sök