Tack för den kommentaren, ska se hur mycket tid jag kan avvara till bilen nu innan edps på lördag.
Men ja ska nog klura ut något det ja har i tankarna är iaf, sänka för flush fitment, cupra läpp(hämtas imorgon), lite fix under huven, mörkare framrutor, kanske damma av mitt viggen huvemblem??
Igår var jag och skruvade en sväng på kvällen. Allt gick inte riktigt som planerat och det är verkligen ont om tid nu.
Lyckades sänka ca 1cm till bak så nu är det precis så att fingertopparna får plats mellan däck och skärmkant. Blev tyvärr inga bra eller roliga bilder...
Skruvade en del med coilsen fram också, tyvärr så satt justeringsringarna fast rätt så ordentligt på ena sidan. Så det blev mycket skruvande för ingenting
Var och hämtade cupra läppen iaf
Finns verkligen inte mycket tid att göra något på nu, ska sänkas något litet fram sen får ja försöka göra klart grillen och putsa lite...
Blir inte att ställa ut bilen idag, jobb och annat tog för mycket tid. + att jag inte är tillräckligt nöjd med alla detaljer.
Bjuder på lite bilder från gårddagen
Fick inte tillgång till lokalen dår jag brukar hålla till så fick bli ghetto style på parkeringen. Lyckades iaf riva 70% toningen på framrutorna och trycka dit 50% ist( tror jag att det var iaf)
Bilen kommer finnas att beskåda i Emmaboda under dagen, dock inte bland utställande bilar. Satsar på bland dom snyggaste besökarna ist